Gråbo Byggtjänst AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.6

Om företaget

Gråbo Byggtjänst är ett komplett byggföretag med totalentreprenad som vänder sig till både företag, föreningar och privatpersoner. Med säte i Mölndals kommun åtar vi oss uppdrag i hela Västra Götalands län. Dem hjälper dig med renoveringar, reparationer, takläggning och nybyggnation.

15 omdömen om Gråbo Byggtjänst AB

Visar 15 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Johan L
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Gjorde vad som var beställt och lite till, rekommenderas!

Sponsor
Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Ramon Luis U
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Isolering tak. Snabb o trevlig kontakt. Bara + hela vägen.

John H
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt av Gråbo Byggtjänst. Är väldigt nöjd med det utförda arbetet, så jag kan varmt rekommendera detta företag.

Reco tipsar!
FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 86 omdömen 4.6 av 86 omdömen
BadgeThreeYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Läs mer omdömen
Kristjan K
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Blev mycket väl bemött och fick snabba svar på frågor. Professionellt arbete. Underleverantör som skötte murarbete var något sämre. Arbetet drog ut på tiden men det berodde delvis på väderleken. Arbetet bestod av takbyte och renovering av fasad.

Kristin J
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vi renoverade balkong, bytte fönster, lagade tak, skorsten och annat. Många saker på grund av en vattenläcka som pågått länge och gjort stor skada. En renovering som var svår att avgöra hur stor/dyr den skulle bli. Gråbo byggtjänst var jättebra och skötte allt toppen! Supernöjda med dem och med resultatet. /Kristin

Magnus E
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Rimligt pris, noggranna, snabba och hjälpsamma. Rekommenderas varmt!

Byggrådgivning A
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Fönster och dörrbyte gick bra och slutkund var nöjd

Lenita L
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vi är mycket nöjda med Gråbo Byggtjänst. De har hjälpt oss med altandäck, fasad samt köksrenovering. Duktiga och pålitliga. Kan varmt rekommenderas.

Anna D
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vid första möte gav Thomas ett väldigt seröst och professionellt intryck. Så vi valde att gå vidare med dom och det är något vi inte ångrar. De stötte på problem vid takbytet som vi inte hade märkt själva, men det var inga problem för dom. De bara fixade det utan några som helst problem. Så detta är verkligen en firma som vi rekommenderar och jag kommer att anlita dom fler ggr vid framtida projekt. Så därför vill vi ge dom 5+ från start till slut

Kent A
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Om man anlitar Gråbo Byggtjänst får man alltid ett fint bemötande och känner sig sedd som kund. Kvalitén på de utförda arbetena är god och uppfyller alltid förväntningarna enligt beställningen. Kan varmt rekommendera Gråbo Byggtjänst till både stora och mindre arbeten

Annie R
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Alla är trevliga, pålitliga - håller alltid tider och andra avtal, arbetena har alltid varit väl utförda och särskilt snickaren städade efter sig! Andra företag som Gråbo Byggtjänst samarbetar med håller också tider och avtal, inget blev sent eller onödigt utdraget. Vi är mycket nöjda med Gråbo Byggtjänst och ska anlita dem igen till våren. Dessutom har vi rekommenderat flera att också anlita dem. En släkting har just nu Gråbo Byggtjänst, som bygger om hans nyinköpta bostadsrätt. Annie Runhammar

Hans E
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

bra bemötande och skicklig personal , gjorde jobbet i tid ,kom när dom skulle komma etc.

Gergely K
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Nöjd med takrenoveringen , snabb lösning till oväntad problem med skorsten innan plåtning.

Staffan L
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

De löste vårt problem med en trapp snabbt och bra. Klart nöjda!

Christoffer H
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Proffsigt och snabbt jobb. Lämna de mer städat än det var.

Filtrera omdömen