Gråbo Byggtjänst AB

Gråbo Byggtjänst AB

www.grabobyggtjanst.se
  • BadgeTwoYears

Gråbo Byggtjänst är ett komplett byggföretag med totalentreprenad som vänder sig till både företag, föreningar och privatpersoner. Med säte i Mölndals kommun åtar vi oss uppdrag i hela Västra Götalands län. Dem hjälper dig med renoveringar, reparationer, takläggning och nybyggnation.

26 omdömen om Gråbo Byggtjänst AB

Catarina K
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vi anlitade Gråbo Byggtjänst för att byta vårt tak. Vi blev bemötta på en bra och trevligt sätt under hela arbetets gång. Tydlig offert som innehöll allt som behövdes för takbytet dvs inga överraskningar i form av extrakostnader tillkom. Alla våra förväntningar infriades. Snabbt och proffsigt utfört arbete av alla inblandade. Kan varmt rekommendera Gråbo Byggtjänst AB.

Ulrika J
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Alla som jobbar på Gråbo Byggtjänst är väldigt trevliga och jobbade snabbt, men var ändå väldigt noggranna. De höll priset som vi fick på offerten. Skulle absolut rekommendera detta företag!

Öyvind G
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Duktigt gäng med arbetare som gjorde ett bra arbete med kvalitet. Kan rekommendera Gråbo Byggtjänst till andra som behöver hjälp med bygghjälp👍

Andreas W
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vårt tak läckte, så vi behövde någon som kikade på detta och lagade taket. Gråbo Byggtjänst är mycket trevliga (Thomas), svarade snabbt på frågor och kunde komma på (relativt) kort varsel. Arbetarna var från Lettland och var mycket trevliga, kompetenta och effektiva. Deras engelska är mycket bra, så det är lätt att kommunicera på engelska. Anledningen till att det är 4 av 5 i betyg är just att arbetarna inte pratar svenska - men i övrigt kan jag varmt rekommendera Gråbo Byggtjänst.

Joakim A
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Väldigt trevligt bemötande och snabb respons! Mina takpannor blev snabbt åtgärdade och utan krångel.

Lars L
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Trevligt bemötande av all personal. De visste vad de gjorde med andra ord snabba och effektiva. Bra pris på offerten. Kan rekommendera företaget till andra.

Ulrika S
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Takomläggning, väldigt serviceminded och gjorde ett bra jobb. När det uppstod en läcka så kom de inom en timme och åtgärdade

Mats S
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Omläggning av tak. Noggranna, snabba och framförallt var det välstädat när arbetet var slutfört.

Hanna F
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Takbyte samt isolering av vind. Arbetade väldigt effektivt med gott resultat som även bekräftades av besiktningsman. Väldigt nöjda!

Nanna H
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Proffsiga och kunniga. Meddelade i god tid när de skulle komma. Höll tiden på projektet.

Elisabet W
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Positivt bemötande. Snabb leverans. Bra kommunikation inför och efter jobbet. Köpte montering av en vikdörr som vi själva köpt och satt ihop men inte vågade montera själva, ett ganska litet jobb alltså.

Johan L
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Gjorde vad som var beställt och lite till, rekommenderas!

Ramon Luis U
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Isolering tak. Snabb o trevlig kontakt. Bara + hela vägen.

John H
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt av Gråbo Byggtjänst. Är väldigt nöjd med det utförda arbetet, så jag kan varmt rekommendera detta företag.

Kristjan K
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Blev mycket väl bemött och fick snabba svar på frågor. Professionellt arbete. Underleverantör som skötte murarbete var något sämre. Arbetet drog ut på tiden men det berodde delvis på väderleken. Arbetet bestod av takbyte och renovering av fasad.

Kristin J
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vi renoverade balkong, bytte fönster, lagade tak, skorsten och annat. Många saker på grund av en vattenläcka som pågått länge och gjort stor skada. En renovering som var svår att avgöra hur stor/dyr den skulle bli. Gråbo byggtjänst var jättebra och skötte allt toppen! Supernöjda med dem och med resultatet. /Kristin

Magnus E
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Rimligt pris, noggranna, snabba och hjälpsamma. Rekommenderas varmt!

Byggrådgivning A
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Fönster och dörrbyte gick bra och slutkund var nöjd

Lenita L
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vi är mycket nöjda med Gråbo Byggtjänst. De har hjälpt oss med altandäck, fasad samt köksrenovering. Duktiga och pålitliga. Kan varmt rekommenderas.

Anna D
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Vid första möte gav Thomas ett väldigt seröst och professionellt intryck. Så vi valde att gå vidare med dom och det är något vi inte ångrar. De stötte på problem vid takbytet som vi inte hade märkt själva, men det var inga problem för dom. De bara fixade det utan några som helst problem. Så detta är verkligen en firma som vi rekommenderar och jag kommer att anlita dom fler ggr vid framtida projekt. Så därför vill vi ge dom 5+ från start till slut

Kent A
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Om man anlitar Gråbo Byggtjänst får man alltid ett fint bemötande och känner sig sedd som kund. Kvalitén på de utförda arbetena är god och uppfyller alltid förväntningarna enligt beställningen. Kan varmt rekommendera Gråbo Byggtjänst till både stora och mindre arbeten

Annie R
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Alla är trevliga, pålitliga - håller alltid tider och andra avtal, arbetena har alltid varit väl utförda och särskilt snickaren städade efter sig! Andra företag som Gråbo Byggtjänst samarbetar med håller också tider och avtal, inget blev sent eller onödigt utdraget. Vi är mycket nöjda med Gråbo Byggtjänst och ska anlita dem igen till våren. Dessutom har vi rekommenderat flera att också anlita dem. En släkting har just nu Gråbo Byggtjänst, som bygger om hans nyinköpta bostadsrätt. Annie Runhammar

Hans E
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

bra bemötande och skicklig personal , gjorde jobbet i tid ,kom när dom skulle komma etc.

Gergely K
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Nöjd med takrenoveringen , snabb lösning till oväntad problem med skorsten innan plåtning.

Staffan L
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

De löste vårt problem med en trapp snabbt och bra. Klart nöjda!

Christoffer H
Skrev om Gråbo Byggtjänst AB

Proffsigt och snabbt jobb. Lämna de mer städat än det var.