Alla kategorier Hus Fasad Västra Götaland

Mölndal  (1 st)

Topp 5 fasadrenoverare i Västra Götaland

Md Badrumsrenovering i Göteborg

Box 13114, Göteborg
    MD-Bygg och Badrumsrenovering erbjuder dig ombyggnationer och renoveringar mot både företag och privatpersoner. Verksamheten präglas av en stor passion där vi med stor erfarenhet och kunskap sätter di...
    Emma J
    Emma J: Vi är mycket nöjda med badrummet och nya golvet i hall och kök. Kontakten med MD Badrumsrenovering under renoveringen va...

DTC Mark och Bygg AB

Flygmotorsvägen 3, Torslanda
    Vi håller ditt hem fuktfritt! Dränering och fuktskydd för både grund, fasad och tak. Välkommen!
    Craig O
    Craig O: De var bra. De råkade dra av fiberkabeln men jag hört att det kan hända.

Starkes Bygg AB

Södra Långebergsgatan 26B, Askim
    Välkommen till Starkes Bygg AB! Vi är specialister när det kommer till fönster och dörrar och erbjuder allt mellan nybyggnation, ombyggnation och renovering.
    Lars A
    Lars A: Vi är mycket glada och tacksamma. Vi är mycket nöjda och belåtna med arbetet.

Fixer

Bulyckevägen 5, Göteborg
    Välkommen till oss på Fixer i Göteborg! Här hittar du allt inom tak, fasad och lokalvård. Vi hjälper till med bland annat takbyte, mögelbekämpning och hemstäd.
    Frida E
    Frida E: Bra noggrant utfört rent och snygg till bra pris.

Göteborgs Stuckatur & Fasad HB

1 reco
    Rygatan 33, Mölndal
    johan h
    johan h: Mycke duktiga hantverkare, provstiga och seriösa med lång erfarenhet. Varma rekommendationer /johan
Sida:   1