Läs vad 71 kunder tycker om GBG TAK & FASAD måleri AB 2

• 2020-11-24
    Algbehandling av tak. Glatt och trevligt bemötande. Noggrant och proffsigt utfört. Rekommenderar starkt.
  • 2020-11-19
    Fantastiska killar som gör det där lilla extra.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Robert för din rekommendation. Ja det är detaljerna som sätter pricken över i.et Mvh Christopher Olsson

• 2020-11-17
    Fick hjälp med att ta bort och behandla mossa på taket. De gick även igenom takpannorna och bytte ut de som behövdes byta ut.
    Både Christoffer och hans kollega gjorde ett utmärkt jobb. Proffesionella, trevliga och tillmötesgående. Kommer verkligen rekommendera dom till andra!!
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack så Mycket Caroline! 😃 Vi tackar självklart för bidraget till barncancerfonden i samband med att ni lämnar en rekommendation. Mvh Christopher Olsson

• 2020-11-14
    Kembehandling av takpannor.

Bra bemötande av de som gjorde jobbet, flexibla och bra killar.

Förväntar mig att jag skall få alg- och mossfria takpannor men hur det går med det får vi se.

Helt ok.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Lars! Tack för er rekommendation 😃 Ja det är ju alltid lite svårt att lämna ett omdömen innan man som kund kunnat se slutresultatet. Taken blir rena på allt ifrån 2 månader upp till 1 år. Det beror på hur smutsigt och gammalt taket är. I ert fall uppskattar jag att taket bör vara helt rent om ca 4 månader. Om du mot all förmodan inte tycker taket är rent nog i maj 2021 så kommer vi och behandlar ert tak igen utan extra kostnad. Det är endast 3st kunder som vi behövt åka ut till de senaste 4 åren för att behandla om taken. Varje gång har det nämligen kommit en störtskur strax efter behandlingen gjorts. Och då har inte vårt kem fått verka tillräckligt länge för att göra jobbet till 100% Tackar även för ert bidrag till barncancerfonden eftersom vi skänker 100kr till barncancerfonden för varje rekommendation samt att även Reco som företag skänker en slant till barncancerfonden per rekommendation. Mvh Christopher Olsson

• 2020-11-14
    Hej, jag köpte en moss-- och alg-rengöring av mitt tak.
    Företaget hade ett trevligt och proffesionellt bemötande och uppfyllde alla mina förväntningar på jobbet som utfördes.
    Administrationen från offert till faktura var helt digitaliserad och fungerade snabbt och effektivt.
    Sammanfattningsvis en positiv upplevelse.
    //Kjell L
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Kjell! Tack för er rekommendation. 😃 Ja vi försöker ha så mycket kommunikation som möjligt på digitalt sätt. Det är precis som alla våra behandlingar ett mer miljövänligt alternativ. Samt att det är både säkert för oss som företag men även för er som kunder. När allt finns signerat och klart på överenskommelser så bir det sällan några missförstånd. Tack Mvh Christopher Olsson

• 2020-11-13
    Algbekämpning av tak och altan.
    Blev bemött bra och fick förtroende för dem .
    Kommer säkert att anlita dem fler gånger om det behövs
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Lisbeth och tack för er rekommendation! Ja det är bara att återkomma om du har några frågor eller annat ni behöver hjälp med. Vi har ju bred kunskap i vårt team och våra samarbeten. Mvh Christopher Olsson

• 2020-11-12
    Kundorienterad, bra servicenivå. Snabb på att svara på mail. Enkelt i alla delar. Hade gärna fått mer återkoppling efter arbetet var gjort. Kan rekommendera företaget och kommer använda dem igen.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Magnus! Vi får ju som oftast ros av våra kunder och det är vi glada för. Men nu har vi haft 3 kunder som påtalat för oss att de önskar mer kontakt efter arbetet är slutfört. Vi har i regel kontakt med nästan alla kunder efter arbetets gång. Men ibland så skyndar vi iväg och kanske glömmer av återkopplingen. Detta ska vi göra en kraftansträngning för att förbättra tills nästa gång och till våra framtida kunder. Vi tackar för din feedback och för er rekommendation. Mvh Christopher

• 2020-11-12
    Bra utfört arbete och snabb respons
    Tack Jonas för er rekommendation. Mvh Christopher

• 2020-11-11
    Rengöring av tak,bra bemötande och trevlig.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Fikri gör er rekommendation. Vi är jätte glada för varje rekommendation vi får av våra kunder. Mvh Christopher

• 2020-11-11
    Efterfrågade alg och moss behandling av takpannorna. Med kort framförhållning så åtog sig GBG TAK&FASAD Måleri jobbet utan problem.
    Bemötandet var mycket positivt och professionellt. Kunnig personal och utfört arbete med rätt säkerhetsutrustning kändes övertygande.
    Företaget motsvarade mina förväntningar till fullo.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Stort tack Thomas! Tack för er rekomendation. Ni kan alltid återkomma om ni har några funderingar i framtiden. Ge det några månader så är även ert tak helt rent. Mvh Christopher Olsson

• 2020-11-11
    Bemötandet var fantastiskt men jag har ingen aning om det blev någon förbättring.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack för er rekommendation Liselotte! Förstår att det blir svårt att lämna fulla rekommendationer innan behandlingen fått göra jobbet. Normalt tar en algbehandling 4-8 månader innan taket blir helt rent och jag förstår att man kan vara osäker som kund innan man ser slutresultatet. Skulle inte ert tak bli helt rent och fått tillbaka färgen samt att alla spår av alger och påväxt försvunnit i maj 2021 så slår du mig en signal så kommer vi omgående och behandlar ert tak igen. Självklart utan några extra kostnader. Eller så får du pengarna tillbaka. Vi tror att kunder mer och mer anlitar företag med goda rekommendationer. Med dagens teknik så är det väldigt lätt att att både ge ris och ros till företag och de som i framtiden saknar historik eller har negativa omdömen kommer tillslut bli utan jobb. Vi arbetar långsiktigt med alla våra kunder och vårt mål är att få mest nöjda kunder i Sverige inom vår bransch. Ps: tack för ert bidrag till barncancerfonden. Mvh Christopher Olsson

• 2020-10-26
    Vi köpte takmålning supernöjda trevliga killar gjorde ett jättebra arbete Kan varmt rekommendera denna firma Tommy i lilleby
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack tack Tommy för er rekommendation! Alltid kul med nöjda kunder. Nu när grannarna sett resultatet så har vi ju gått 6 ordrar till på taktvätt och takmålning på er gata. Alltid lika skoj när kunder lämnar rekommendationer och ryktet sprider sig. Tack för ert bidrag till barncancerfonden ! Mvh Christopher Olsson

• 2020-10-26
    Beställde Algbehandling och skrapning av tak.

Supertrevlig kille som jobbade på som bara den.

Kändes som att han hade bra koll på vad han skulle göra och att man dessutom fick en kontroll av takets status.

Hoppas nu att algerna dör av medlet han sprutade på.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack för er rekommendation Marcus! Alla de tak vi behandlat de senaste åren har blivit helt rena. Om nu allt förmodan ert tak inte är helt rent och fått tillbaka färgen på pannorna till våren då slår du mig en signal så kommer vi omgående och behandlar ert tak igen utan några extra kostnader så klart. Mvh Christopher

• 2020-10-25
    Mycket bra service och noggrann!
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Magnus för ert omdöme. Och tack för ert bidrag till Barncancerfonden! Mvh Christopher

• 2020-10-25
    Vi köpte tak och fasadtvätt samt algbehandling tak av GBG tak & fasad måleri AB. Vi är super nöjda med företaget. De är punktliga och snabba. Vi blev bemött med kunskap och företaget var noga med återkoppling och fokus på kvalitet. Vi rekommenderar de starkt till andra.
    Med vänlig hälsning, Lezan
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack så mycket Lezan! Alltid tacksam för våra omdömen då det betyder så mycket för oss när kunder lämnar recensioner. Vi ses eventuellt i vår när fasaden skall målas ;) Tack mvh Christopher

• 2020-10-24
    Kan rekommendera Gbg tak och fasad.
    De skötte arbetet väl och de hade god kommunikation
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack för ditt omdöme! Vi tycker att komunikation är väldigt viktigt i vårt arbete. Det minskar risken för missförstånd. Mvh Christopher

• 2020-09-15
    De gjorde ett fint jobb och kan fixa det mesta kring målningen oxå. Nu har vi ett fint tak som vi hoppas ska hålla länge :)
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Andreas för ditt omdöme och bidrag till Barncancerfonden. Taket blev snyggt och takfönstret tätat, nya vindskivor runt huset. Blev som ett nytt hus. 🤗

• 2020-09-12
    Helt OK bemötande. Målningsfirman var helt lysande bra och trevliga.
    Gör inga tilläggsbeställningar via Tak&Fasad.. Jag blev offererad målning av plåten på vindskivorna för 8000:-, bra timpeng med tanke på att det tog c.a 1,5 timmar att måla plåtarna, med vanlig fasadfärg som redan användes på huset.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Stig! Vi är alltid öppna för både ris och ros för att på så sätt utvecklas. När vi räknade på priset så ingår självklart alla behandlingar som behövs göras vid behov. Dvs skrapning, slipning, grundmålning mm Det visade sig när vi började arbeta med plåtarna att gamla färgen satt såpass bra att det inte behövdes göras mer än att rengöras och målas 2 gånger. Ibland så går arbeten snabbare än planerat och ibland tar det längre tid än planerat. I detta fall gick arbetet snabbare än planerat och det var även därför vi fakturerade ett lägre belopp än vad vi kommit överens om enligt offerten. (Prisavdrag på tilläggsavtal står specat på fakturan) Du är alltid välkommen att höra av dig till mig om du har några frågor eller tankar kring arbetet, garantier eller priser. Vi lever på våra nöjda kunder och vi finns alltid för er. Tack för ert omdöme och ert bidrag till Barncancerfonden 🙏🏼 Mvh Christopher Olsson

• 2020-09-10
    Tvättning och målning huset Midsommar gatan 10.
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Ture för din rekommendation. Din fasad blev som ny och husets fasad kommer at hålla i många år till. Vi blev lite sena med att fakturera så att du var tvungen att fråga efter fakturan, och det ursäktar vi för. Får skylla på semestertiderna ;) Vi håller i skrivande stund på att integrera ett system så att vi enkelt kan skicka fakturor via telefon istället för att åka till kontoret. Stort tack för ditt bidrag till barncancerfonden genom denna rekommendation. Mvh Christopher

• 2020-09-10
    Jag fick ett bra och trevligt bemötande av företaget. De gjorde ett mycket noggrant arbete både när det gäller tvättning som målning av taket. De höll dessutom de tider som de hade lovat. Kan varmt rekommendera dem.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack så mycket Bo för din rekommendation. Alltid lika kul att höra när kunder är nöjda. Tack för ert bidrag till Banrcancerfonen :)

• 2020-09-09
    Tvätt o målning av tak arbete och bemötande har varit utmärkt
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Ola! Tack för din rekommendation och tack för att du bidrar till Barncancerfonden. Mvh Christopher Olsson

• 2020-09-08
    Taktvätt och målning. Duktiga killar som lämnade huset i nyskick.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack så mycket Bengt! Som tack för ditt omdöme så får Barncancerfonden ett bidrag. Tack för det 🙏🏼

• 2020-09-08
    Målning av takpannor. Bra bemötande och ett bra jobb på taket. Att man sprutar ner gräsmatta och plantering med medlet som användes på taket var inte ok.
    Härav kom mina förväntningar på vad ni skulle göra på skam
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Pierre! När vi pratades vid efter att vi vart klara med arbetet så fick vi veta att du var mycket nöjd. Och det glade oss så klart. Dessa uppgifter är helt nya för oss och vi beklagar detta. Vi tackar för kritiken och skall tänka på detta i fortsättningen. Återkom gärna till oss om vi kan kompensera dig på något sätt. Mvh Christopher Olsson

• 2020-09-08
    Tak reparation högtryckstvätt och sedan målning.Bra bemötning går inte att klaga på! Förväntningarna va att det skulle bli bra,infriades. Bra och fint jobb duktiga killar som kunde sitt jobb. I det stora hela är vi väldigt nöjda bra jobbat.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Göran! Vi får ofta Mail och sms om våra anställda. Det är lika härligt att höra varje gång när nöjda kunder skriver. Jag berömmer killarna ofta efter deras instanser och deras bemötande med våra kunder. Stort tack Ps, ni har även gjort en insats till Barncancerfonden med ert omdöme. Tack 😊

• 2020-09-07
    Tvätt och målning av taktegel. Mycket professionellt bemötande och utförande!

Vi är mycket nöjda!
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack så mycket för omdömet. Då är det precis som det ska vara 😇 För er insats så skänker vi ett ekonomiskt bidrag till Barncancerfonden.

• 2020-09-07
    Bra och snabb insäljningspjroocess, fick veta vad som ingick och vad som behövdes göras.Höll lovade tider. Ingen återkoppling om vad som gjorts innan de lämnade, byttes några pannor? Fnt visuellt resultat.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Bertil! Alla vi på firman brukar i regel ringa på och gå igenom eller säga hej då när vi lämnar en kund. Vi har förmodligen missat det hos er!? Stress till något annat ärende kanske? Eller rent av solig och vara dag med för stark längtan till havsbadet? Vi finns alltid i närheten och du är alltid välkommen att slå en signal för fri konsultation och du har frågor. Extralampor, färg eller medel mot alger. Vi hjälper till så klart. Återkom om du har några funderingar annars ses vi säkert när vi är hos någon av era grannar. ;) Mvh Christopher Olsson Tack för ditt bidrag med omdömen och till Barncancerfonden

• 2020-09-06
    Tvättade och målade taket. Det gick snabbt från första kontakt tills att det var klart.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Annah! Tack för ert omdöme! Efter att sista tejpen var bortplockad så blev taket som nytt! 🙌🏼 Tack för din insats med omdöme och bidrag till Barncancerfonden Mvh Christopher Olsson

• 2020-09-06
    Tvätt och takmålning. Mycket nöjd!
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Precis som det ska vara. 🙌🏼 Tack så mycket för ditt omdöme och bidrag till Barncancerfonden. 😊

• 2020-09-06
    Tvätt och målning av tak
    Det blev snyggt och enligt offerten.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack så mycket för din rekommendation. En utmaning när det kommer och går människor konstant mellan 07-22 alla dagar i veckan. Med lite planering så gick det bra ändå och företagets fastighet blev både lagad och snyggt målad. Tack för ert bidrag till Barncancerfonden 🙏🏼

• 2020-09-06
    Taktvätt samt målning av taket.
    Allt perfekt från första till sista kontakt. Kan varmt rekommendera dessa professionella killar.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Pernilla! Det är precis den känslan vi vill att kunder ska känna. Och som jag alltid säger till våra kunder. Hör av er om det skulle vara några frågor eller problem i framtiden. Vi finns alltid för våra kunder! Tack för rekommendationen och sitt bidrag till Barncancerfonden 😃

• 2020-09-06
    Mycket trevlig och proffsig kontakt/utförare av takrengöring, målning och försegling.
    Christopher o Co levde definitivt upp till förväntningarna. Jag rekommenderar dem gärna!
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Lars-Olof! Härligt att höra att vi lämnat ännu en nöjd kund efter oss. Skulle det vara något på tok någon gång så kan ni alltid slå en signal så hjälper vi gärna till. Tack för ditt bidrag till Barncancerfonden Mvh Christopher Olsson

• 2020-09-06
    Snabbt o smidigt åtgärdat och tycks funka. Taket blir fortsatt renare för varje dag som går trots att det snart är ett halvår sedan
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej Christina! Tack för din rekommendation! Ja det där med algbehandling är ofta lite svårt för kunder att lämna rekommendation på eftersom taket blir renare och renare med tiden. Efter vi vart och behandlat taken så syns det oftast inte att vi vart på taket. Ni som kund får ofta vänta och se. Ibland tar det 2-4 månader och andra gånger tar det upp till 1 år. Vid Väldigt mycket påväxt så kan det krävas 2-3 behandlingar innan taket blir helt rent. Taket kommer bli renare och renare och till våren kommer taket vara helt rent och ingen ny påväxt kommer att synas på många år framöver. Mvh Christopher Olsson

• 2020-09-06
    Mycket bra info och mottagande. Städade undan snabbt och noga. Taket ser nytt ut. Vi köpte oss en spartid för att byta de gamla betongpannorna för en tiondel av priset.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hej! Tack per-Christian! Alltid lika kul att komma ner till Carnegie äng. Blivit många nöjda kunder och grannar där. Alltid smart att pressa priset med att gå ihop med grannarna. Det tjänar alla på. Tack så mycket för omdömet och bidraget till Barncancerfonden

• 2020-09-06
    Tvätt och behandling av tak, tegelpannor. Posetivt bemötande från dagen vi beställde tjänsten till dagarna då killarna som utförde arbetet var här. Glada, positiva och hjälpsamma. Våra förväntningar har till fullo blivit verkställda. Ett positivt företag som vi har rekommenderat och kommer att fortsätta rekommendera.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Eberhard! Härligt att höra att ni är nöjda med killarnas arbete och resultat! Vi som team har som mål att vara ett av Sveriges bästa måleriföretag med tak och fasadmålning och då är det kul att kunderna känner att vi levererat det kunden förväntade sig. Mvh Christopher Olsson

• 2020-09-06
    Nöjd med jobbet och trevligt bemötande från både arbetsledning och de som utförde arbetet.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack Johan, vi alla på firman blir glada av att se alla fantastiska rekommendationer Vi får! Viktigt med laganda och att vara trevliga i alla lägen. Det blir så mycket roligare då! Mvh Christopher Tack för ditt bidrag till Barncancerfonden

• 2020-09-06
    Bra utfört arbete, städade upp efter sig och var trevliga och hade ett bra bemötande.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack så mycket Fred för rekommendationen. Din rekommendation är viktig för oss så att vi kan se vad vi skulle kunna göra bättre och det ni är mycket nöjda med. På så sätt utvecklas vi som företag och samtidigt så skänker vi en gåva till Barncancerfonden 🙏🏼❤️

• 2019-02-09
    Kunde sätta igång inom 2 dagars tid, pga jag hade tidspress. Kommunikationen funkade bra och smidigt. Priset var mycket bra för arbetet. Tycker att de gjorde mer än vad vi överenskom om. Behövde ordnas lite smågrejer efter själva målningen, som de kom och löste fort och smidigt och med mycket gott resultat.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tack för omdömet Mia. Ibland kan oförutsedda sprickor uppkomma efter att vi gjort klart arbetet. Men såklart är det något vi fixar för dig! Mvh Christopher, MålaNytt/Cconnect

• 2018-10-11
    Gott bemötande , snabb kontakt . Fick utfört målningsarbete med kort varsel som passade mig. Nöjd med resultatet.
  • 2018-09-25
    E tt mycket bra företag. Gör mer än man räknat med.
    Det bästa företag som jag kommit i kontakt med
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tackar för omdömet Göran, ja vi hade lite otur med att fasaden rörde på sig så mycket i värmen i somras. När er fasad målades från ljusgul till svart så blev det temperaturskillnad i trät. Det gjorde att brädorna flyttade lite på sig och då kom gula små ränder fram i springorna på fasaden. Efter 4 målningsvarv runt ert hus så fick vi till slut bukt på problemet. Kul att det blev så bra till slut även om vi stötte på lite patrull. Mvh Christopher Olsson

• 2018-09-25
    Målning av hus.
    Jättenöjda med utfört arbete.
    Bra kommunikation och snabba.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tackar för omdömet Maria, Här fick ni ett helt nytt hus då vi tvättade och målade era takpannor och er fasad. Huset skiner på gatan där ni bor och vi är tacksamma för era rekommendationer till granarna som även dom fick hjälp av oss. Tack mvh Christopher Olsson

• 2016-12-28
    Jag fick ett mycket bra bemötande efter rekommendationer från en vän
    Målningen blev inte bra, men gjordes omgående om och blev perfekt så
    jag har fortfarande förtroende för företaget
  • 2016-12-15
    Trevlig service och bra återkoppling/fixande av det som inte blev perfekt första gången!
  • 2016-12-15
    Trevligt bemötande. Lite fladdrigt vem som kom och inte. Bredspacklingen i allrummet kunde varit bättre, sprickor på flera ställen. Tar in en ny firma för att ordna upp det hela så att helheten med trappa och lister blir som vi tänkt.
    Marie G
  • 2016-12-15
    Jag har fått ett mycket gott bemötande från offert genomförande och fakturering.
    Följande tjänster köpte jag: Målning av trappa. Nedmontering av spalje,
    Sprutmålning av spalje. div. snickeriarbeten Målning av tak i kök hall och allrum.Tapetsering av kök, hall och trappuppgång.
    Mina förväntningar har infriats.
    Mitt betyg är en 5:a
  • 2016-12-13
    Jag tycker de hade ett bra bemötande. Serviceorienterade och tydliga i offerten.
    Började bra men blev segt på slutet när det sista skulle avslutas. Så den sista delen av arbetet blev förskjutet mycket i tiden och upphämtning av de sista sakerna dröjde flera veckor.
    Kvaliten på utfört arbete är bra så där är jag nöjd.
  • 2016-12-04
    Väldigt proffsiga och höll tid och budget hela vägen.
    Utdraget bar att måla om fasad och sockel på en tvåplans villa.
    Tack för omdömet Mvh Christopher

• 2016-12-04
    Snabbt och bra utfört jobb som var ett mindre arbete med målning av tak och väggar i en övre hall.
    Tack för omdömet mvh Christopher

• 2016-12-02
    Håller ej vad de lovar och utför ett bedrövligt arbete med vattenskador och dylikt.
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tråkigt att ni känner så. Vi hamnade i en tvist här. Ur vårt perspektiv så gjorde vi allt vi kunde för att få er nöjda. Vi informerade om att det aldrig går att garantera blåsbildning på ert hus då vi inte fick reda på vad som var i botten på husen. Alla hus i området har fullt med blåsor i fasadfärgen och detta tog vi en diskussion med er om 2015 då vi även utförde etapp nr1. Blåsor dök upp året efter och vi sa att vi kan åtgärda dessa blåsor för er även om vi sagt att vi inte kan lämna garantier för detta. Vi erbjöd oss av välvilja. Vi skulle åtgärda dessa när vi skulle påbörja etapp nr 2 i början på sommaren 2016. När vi har planerat att köra igång med er så hade vi 4 man som var på väg till er. Först då säger ni att ni avbryter avtalet på grund av era ekonomiska skäl. Där fick vi en stor kostnad innan vi fick planerat in andra jobb för vårt manskap som blev stillastående i 4 dagar. Den kostnaden ville ni inte ta. Samt att ni avbröt kontraktet. Ni ber oss ändå komma upp och fixa blåsorna. och den så kallade fuktskadan. Vi anlitade en besiktningsman för att granska fuktskador efter vi tvättat husen och efter arbetet med målningen. Något vi bjöd på åter igen av välvilja till er. Besiktningsmannen hittade inga fel utöver att en spik i en dörr hade rest sig ca 3 mm. Spiken hade sen skavt av färg på dörrfodret. Den så kallade fuktskadan på en storlek mindre än 1 cm åtgärdade vi och ägaren till dörren blev nöjd. Och som sista gest så åkte vi upp och ställde färg hos er så att alla de boende kunde själva rätta till om det skulle komma fler blåsor i framtiden. Samt att vi fixade en del utav blåsorna som vi kom åt. Arbetet granskades och godkändes av besiktningsman samt att vi informerade om riskerna. Något som ni var införstådda med. Vi har gjort allt vi kan och mer där till. Och ni tänker inte stå för den kostnaden ni orsakat genom att inte informera oss att ni avbryter avtalet för än vi står på plats med nyköpt färg med era kulörer. Vi arbetar hårt för att få nöjda kunder men den här gången rimmade det helt enkelt inte. Själv så tror jag på att kommunikation är det viktigaste. Och eftersom jag har fått kommunicera med 4 stycken olika under 2 år så är det lätt att förstå att det är där det har brustit. Tråkigt att detta ska behövas tvistas om. Hoppas vi kan komma överens på något sätt. (Tips: Nu när det gått 2 somrar så blåsar det sig förmodligen inte mer. Att skrapa upp in till trät, grunda med olja samt måla två gånger är något som fungerar. Det tar ca 2 dagar att göra för 1 man.) Ni får gärna höra av er om ni har några funderingar på hur vi kan göra er nöjda. För det gör vi mer än gärna. Mvh Christopher

• 2016-12-02
    Vi anlitade MålaNytt för ommålning av nedervåningen. Det gjordes snabbt och effektivt och vi blev nöjda.
    Tack för omdömet. Mvh Christopher

• 2016-11-27
    Hyr hjälp till mina projekt. Jobbar bara med företagare som har samvete och det har MålaNytt. Löser alltid jobben.
    Jl Form
    skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Ja här har vi en det special utföranden på häftiga nattklubbar och kreativa lösningar. Alltid kul med cola och lite galna resultat. Här vidgar vi vår kunskap rejält med speciallösningar. Tack JL Form