GBG TAK & FASAD måleri AB

Hildedalsgatan 132A, 417 05 Göteborg — Visa karta

Hej!

GBG TAK & FASDADmåleri Ab är en vidareutveckling ifrån vårt gamla företag MålaNytt I Göteborg. Efter att vi deltagit i Svenska hantverkaregalan som ett av Sveriges bästa måleriföretag så har vi nu vidareutvecklat företaget till att nischa oss på Tak och Fasadmålning där vi rengör tak och fasader samt målar.

Med ett stort nätverk av samarbetspartners så kan vi åta oss alla projekt på marknaden,
vårt nätverk består av ett större antal snickare, takmålare, målare.

Vårt bolag är relativt nytt men vi har arbetat tillsammans med Roofia Franchise under ett flertal år och utvecklat vårt samarbete och våra kunskaper tillsammans.
Roofia Franchise är det företag som vi anser har högst kvalitetskrav och de har funnits längst i Takmålningsbranchen i Sverige.

Efter lite omstrukturering så har vi inte haft fokus på att tävla under 2017-2020 men vi har ändå de senaste åren har vi lämnat hundratals nöjda kunder efter oss och det fortsätter. Vårt mål för 2021 är att göra oss mer synliga och bli ett utav Sveriges bästa Måleriföretag igen.

Lör: 09:00-18:00
Sön: 09:00-14:00

Läs vad 55 kunder tycker om GBG TAK & FASAD måleri AB

• 2020-09-15

Andreas T skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    De gjorde ett fint jobb och kan fixa det mesta kring målningen oxå. Nu har vi ett fint tak som vi hoppas ska hålla länge :) Läs mer
    2020-09-15 MålaNytt i Göteborg svarar Andreas T
    Tack Andreas för ditt omdöme och bidrag till Barncancerfonden.

Taket blev snyggt och takfönstret tätat, nya vindskivor runt huset.
    Blev som ett nytt hus. 🤗
  • 2020-09-12

Stig H skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Helt OK bemötande. Målningsfirman var helt lysande bra och trevliga.
    Gör inga tilläggsbeställningar via Tak&Fasad.. Jag blev offererad målning av plåten på vindskivorna för 8000:-, bra timpeng med tanke på att det tog c.a 1,5 timmar att måla plåtarna, med vanlig fasadfärg som redan användes på huset. Läs mer
    2020-09-14 MålaNytt i Göteborg svarar Stig H
    Hej Stig!

Vi är alltid öppna för både ris och ros för att på så sätt utvecklas.

När vi räknade på priset så ingår självklart alla behandlingar som behövs göras vid behov.
    Dvs skrapning, slipning, grundmålning mm

Det visade sig när vi började arbeta med plåtarna att gamla färgen satt såpass bra att det inte behövdes göras mer än att rengöras och målas 2 gånger.

Ibland så går arbeten snabbare än planerat och ibland tar det längre tid än planerat.
    I detta fall gick arbetet snabbare än planerat och det var även därför vi fakturerade ett lägre belopp än vad vi kommit överens om enligt offerten.

(Prisavdrag på tilläggsavtal står specat på fakturan)

Du är alltid välkommen att höra av dig till mig om du har några frågor eller tankar kring arbetet, garantier eller priser.

Vi lever på våra nöjda kunder och vi finns alltid för er.

Tack för ert omdöme och ert bidrag till Barncancerfonden 🙏🏼

• 2020-09-10

Ture H skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tvättning och målning huset Midsommar gatan 10.
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-09-11 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Ture H
    Tack Ture för din rekommendation. Din fasad blev som ny och husets fasad kommer at hålla i många år till. Vi blev lite sena med att fakturera så att du var tvungen att fråga efter fakturan, och det ursäktar vi för. Får skylla på semestertiderna ;)

Vi håller i skrivande stund på att integrera ett system så att vi enkelt kan skicka fakturor via telefon istället för att åka till kontoret.

Stort tack för ditt bidrag till barncancerfonden genom denna rekommendation.
    Mvh Christopher
  • 2020-09-10

Bo K skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Jag fick ett bra och trevligt bemötande av företaget. De gjorde ett mycket noggrant arbete både när det gäller tvättning som målning av taket. De höll dessutom de tider som de hade lovat. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2020-09-11 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Bo K
    Tack så mycket Bo för din rekommendation. Alltid lika kul att höra när kunder är nöjda. Tack för ert bidrag till Banrcancerfonen :)
  • 2020-09-09

Ola S skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tvätt o målning av tak arbete och bemötande har varit utmärkt Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Ola S
    Hej Ola!

Tack för din rekommendation och tack för att du bidrar till Barncancerfonden.

Bengt L skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Taktvätt och målning. Duktiga killar som lämnade huset i nyskick. Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Bengt L
    Tack så mycket Bengt!
    Som tack för ditt omdöme så får Barncancerfonden ett bidrag.
    Tack för det 🙏🏼

Pierre B skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Målning av takpannor. Bra bemötande och ett bra jobb på taket. Att man sprutar ner gräsmatta och plantering med medlet som användes på taket var inte ok.
    Härav kom mina förväntningar på vad ni skulle göra på skam Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Pierre B
    Hej Pierre!

När vi pratades vid efter att vi vart klara med arbetet så fick vi veta att du var mycket nöjd. Och det glade oss så klart.
    Dessa uppgifter är helt nya för oss och vi beklagar detta.

Vi tackar för kritiken och skall tänka på detta i fortsättningen.

Återkom gärna till oss om vi kan kompensera dig på något sätt.

Göran A skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tak reparation högtryckstvätt och sedan målning.Bra bemötning går inte att klaga på! Förväntningarna va att det skulle bli bra,infriades. Bra och fint jobb duktiga killar som kunde sitt jobb. I det stora hela är vi väldigt nöjda bra jobbat. Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Göran A
    Hej Göran!

Vi får ofta Mail och sms om våra anställda. Det är lika härligt att höra varje gång när nöjda kunder skriver.

Jag berömmer killarna ofta efter deras instanser och deras bemötande med våra kunder.

Stort tack

Ps, ni har även gjort en insats till Barncancerfonden med ert omdöme. Tack 😊
  • 2020-09-07

Eva Agneta H skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tvätt och målning av taktegel. Mycket professionellt bemötande och utförande!

Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Eva Agneta H
    Tack så mycket för omdömet.
    Då är det precis som det ska vara 😇

För er insats så skänker vi ett ekonomiskt bidrag till Barncancerfonden.
  • 2020-09-07

Bertil A skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Bra och snabb insäljningspjroocess, fick veta vad som ingick och vad som behövdes göras.Höll lovade tider. Ingen återkoppling om vad som gjorts innan de lämnade, byttes några pannor? Fnt visuellt resultat. Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Bertil A
    Hej Bertil!

Alla vi på firman brukar i regel ringa på och gå igenom eller säga hej då när vi lämnar en kund.

Vi har förmodligen missat det hos er!?
    Stress till något annat ärende kanske? Eller rent av solig och vara dag med för stark längtan till havsbadet?

Vi finns alltid i närheten och du är alltid välkommen att slå en signal för fri konsultation och du har frågor.

Extralampor, färg eller medel mot alger. Vi hjälper till så klart.

Återkom om du har några funderingar annars ses vi säkert när vi är hos någon av era grannar. ;)

Mvh Christopher Olsson

Tack för ditt bidrag med omdömen och till Barncancerfonden

Annah H skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tvättade och målade taket. Det gick snabbt från första kontakt tills att det var klart. Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Annah H
    Hej Annah!

Tack för ert omdöme!

Efter att sista tejpen var bortplockad så blev taket som nytt! 🙌🏼

Tack för din insats med omdöme och bidrag till Barncancerfonden

Daniel P skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tvätt och takmålning. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Daniel P
    Precis som det ska vara. 🙌🏼

Tack så mycket för ditt omdöme och bidrag till Barncancerfonden. 😊

Tony R skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tvätt och målning av tak
    Det blev snyggt och enligt offerten. Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Tony R
    Tack så mycket för din rekommendation.
    En utmaning när det kommer och går människor konstant mellan 07-22 alla dagar i veckan.
    Med lite planering så gick det bra ändå och företagets fastighet blev både lagad och snyggt målad.

Tack för ert bidrag till Barncancerfonden 🙏🏼

Pernilla E skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Taktvätt samt målning av taket.
    Allt perfekt från första till sista kontakt. Kan varmt rekommendera dessa professionella killar. Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Pernilla E
    Tack Pernilla!
    Det är precis den känslan vi vill att kunder ska känna.

Och som jag alltid säger till våra kunder. Hör av er om det skulle vara några frågor eller problem i framtiden. Vi finns alltid för våra kunder!

Tack för rekommendationen och sitt bidrag till Barncancerfonden 😃

Lars-olof E skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Mycket trevlig och proffsig kontakt/utförare av takrengöring, målning och försegling.
    Christopher o Co levde definitivt upp till förväntningarna. Jag rekommenderar dem gärna! Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Lars-olof E
    Tack Lars-Olof!

Härligt att höra att vi lämnat ännu en nöjd kund efter oss.
    Skulle det vara något på tok någon gång så kan ni alltid slå en signal så hjälper vi gärna till.

Tack för ditt bidrag till Barncancerfonden

Christina W skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Snabbt o smidigt åtgärdat och tycks funka. Taket blir fortsatt renare för varje dag som går trots att det snart är ett halvår sedan Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Christina W
    Hej Christina!
    Tack för din rekommendation!
    Ja det där med algbehandling är ofta lite svårt för kunder att lämna rekommendation på eftersom taket blir renare och renare med tiden.

Efter vi vart och behandlat taken så syns det oftast inte att vi vart på taket.
    Ni som kund får ofta vänta och se.
    Ibland tar det 2-4 månader och andra gånger tar det upp till 1 år.
    Vid Väldigt mycket påväxt så kan det krävas 2-3 behandlingar innan taket blir helt rent.

Taket kommer bli renare och renare och till våren kommer taket vara helt rent och ingen ny påväxt kommer att synas på många år framöver.

Per-christian S skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Mycket bra info och mottagande. Städade undan snabbt och noga. Taket ser nytt ut. Vi köpte oss en spartid för att byta de gamla betongpannorna för en tiondel av priset. Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Per-christian S
    Hej! Tack per-Christian!

Alltid lika kul att komma ner till Carnegie äng. Blivit många nöjda kunder och grannar där.

Alltid smart att pressa priset med att gå ihop med grannarna. Det tjänar alla på.

Tack så mycket för omdömet och bidraget till Barncancerfonden

Eberhard W skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Tvätt och behandling av tak, tegelpannor. Posetivt bemötande från dagen vi beställde tjänsten till dagarna då killarna som utförde arbetet var här. Glada, positiva och hjälpsamma. Våra förväntningar har till fullo blivit verkställda. Ett positivt företag som vi har rekommenderat och kommer att fortsätta rekommendera. Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Eberhard W
    Tack Eberhard!

Härligt att höra att ni är nöjda med killarnas arbete och resultat!

Vi som team har som mål att vara ett av Sveriges bästa måleriföretag med tak och fasadmålning och då är det kul att kunderna känner att vi levererat det kunden förväntade sig.

Johan A skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Nöjd med jobbet och trevligt bemötande från både arbetsledning och de som utförde arbetet. Läs mer
    2020-09-09 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Johan A
    Tack Johan, vi alla på firman blir glada av att se alla fantastiska rekommendationer Vi får!
    Viktigt med laganda och att vara trevliga i alla lägen.
    Det blir så mycket roligare då!

Mvh Christopher
    Tack för ditt bidrag till Barncancerfonden

Fred G skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Bra utfört arbete, städade upp efter sig och var trevliga och hade ett bra bemötande. Läs mer
    2020-09-08 Gbg tak & fasad måleri ab svarar Fred G
    Tack så mycket Fred för rekommendationen.
    Din rekommendation är viktig för oss så att vi kan se vad vi skulle kunna göra bättre och det ni är mycket nöjda med.
    På så sätt utvecklas vi som företag och samtidigt så skänker vi en gåva till Barncancerfonden 🙏🏼❤️
  • 2019-02-09

Mia D skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Kunde sätta igång inom 2 dagars tid, pga jag hade tidspress. Kommunikationen funkade bra och smidigt. Priset var mycket bra för arbetet. Tycker att de gjorde mer än vad vi överenskom om. Behövde ordnas lite smågrejer efter själva målningen, som de kom och löste fort och smidigt och med mycket gott resultat. Läs mer
    2019-02-09 MålaNytt i Göteborg svarar Mia D
    Tack för omdömet Mia.
    Ibland kan oförutsedda sprickor uppkomma efter att vi gjort klart arbetet. Men såklart är det något vi fixar för dig! Mvh Christopher, MålaNytt/Cconnect
  • 2018-10-11

Gunilla R skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Gott bemötande , snabb kontakt . Fick utfört målningsarbete med kort varsel som passade mig. Nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-09-25

Göran E skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    E tt mycket bra företag. Gör mer än man räknat med.
    Det bästa företag som jag kommit i kontakt med Läs mer
    2018-10-10 MålaNytt i Göteborg svarar Göran E
    Tackar för omdömet Göran, ja vi hade lite otur med att fasaden rörde på sig så mycket i värmen i somras. När er fasad målades från ljusgul till svart så blev det temperaturskillnad i trät. Det gjorde att brädorna flyttade lite på sig och då kom gula små ränder fram i springorna på fasaden. Efter 4 målningsvarv runt ert hus så fick vi till slut bukt på problemet. Kul att det blev så bra till slut även om vi stötte på lite patrull. Mvh Christopher Olsson
  • 2018-09-25

Maria B skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Målning av hus.
    Jättenöjda med utfört arbete.
    Bra kommunikation och snabba. Läs mer
    2018-10-10 MålaNytt i Göteborg svarar Maria B
    Tackar för omdömet Maria, Här fick ni ett helt nytt hus då vi tvättade och målade era takpannor och er fasad. Huset skiner på gatan där ni bor och vi är tacksamma för era rekommendationer till granarna som även dom fick hjälp av oss.
    Tack mvh Christopher Olsson
  • 2016-12-28

Barbro J skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Jag fick ett mycket bra bemötande efter rekommendationer från en vän
    Målningen blev inte bra, men gjordes omgående om och blev perfekt så
    jag har fortfarande förtroende för företaget Läs mer
  • 2016-12-15

Andrea L skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Trevlig service och bra återkoppling/fixande av det som inte blev perfekt första gången! Läs mer
  • Marie G

2016-12-15

Marie G skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Trevligt bemötande. Lite fladdrigt vem som kom och inte. Bredspacklingen i allrummet kunde varit bättre, sprickor på flera ställen. Tar in en ny firma för att ordna upp det hela så att helheten med trappa och lister blir som vi tänkt. Läs mer
  • 2016-12-15

Matts S skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Jag har fått ett mycket gott bemötande från offert genomförande och fakturering.
    Följande tjänster köpte jag: Målning av trappa. Nedmontering av spalje,
    Sprutmålning av spalje. div. snickeriarbeten Målning av tak i kök hall och allrum.Tapetsering av kök, hall och trappuppgång.
    Mina förväntningar har infriats.
    Mitt betyg är en 5:a Läs mer
  • 2016-12-13

Inge O skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Jag tycker de hade ett bra bemötande. Serviceorienterade och tydliga i offerten.
    Började bra men blev segt på slutet när det sista skulle avslutas. Så den sista delen av arbetet blev förskjutet mycket i tiden och upphämtning av de sista sakerna dröjde flera veckor.
    Kvaliten på utfört arbete är bra så där är jag nöjd. Läs mer
  • 2016-12-04

Bror B skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Väldigt proffsiga och höll tid och budget hela vägen.
    Utdraget bar att måla om fasad och sockel på en tvåplans villa. Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Bror B
    Tack för omdömet Mvh Christopher
  • 2016-12-04

Jörgen L skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Snabbt och bra utfört jobb som var ett mindre arbete med målning av tak och väggar i en övre hall. Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Jörgen L
    Tack för omdömet mvh Christopher
  • 2016-12-02

Brf Önneröds By Eken skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Håller ej vad de lovar och utför ett bedrövligt arbete med vattenskador och dylikt. Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Brf Önneröds By Eken
    Tråkigt att ni känner så. Vi hamnade i en tvist här. Ur vårt perspektiv så gjorde vi allt vi kunde för att få er nöjda. Vi informerade om att det aldrig går att garantera blåsbildning på ert hus då vi inte fick reda på vad som var i botten på husen. Alla hus i området har fullt med blåsor i fasadfärgen och detta tog vi en diskussion med er om 2015 då vi även utförde etapp nr1. Blåsor dök upp året efter och vi sa att vi kan åtgärda dessa blåsor för er även om vi sagt att vi inte kan lämna garantier för detta. Vi erbjöd oss av välvilja. Vi skulle åtgärda dessa när vi skulle påbörja etapp nr 2 i början på sommaren 2016. När vi har planerat att köra igång med er så hade vi 4 man som var på väg till er. Först då säger ni att ni avbryter avtalet på grund av era ekonomiska skäl. Där fick vi en stor kostnad innan vi fick planerat in andra jobb för vårt manskap som blev stillastående i 4 dagar. Den kostnaden ville ni inte ta. Samt att ni avbröt kontraktet. Ni ber oss ändå komma upp och fixa blåsorna. och den så kallade fuktskadan. Vi anlitade en besiktningsman för att granska fuktskador efter vi tvättat husen och efter arbetet med målningen. Något vi bjöd på åter igen av välvilja till er. Besiktningsmannen hittade inga fel utöver att en spik i en dörr hade rest sig ca 3 mm. Spiken hade sen skavt av färg på dörrfodret. Den så kallade fuktskadan på en storlek mindre än 1 cm åtgärdade vi och ägaren till dörren blev nöjd. Och som sista gest så åkte vi upp och ställde färg hos er så att alla de boende kunde själva rätta till om det skulle komma fler blåsor i framtiden. Samt att vi fixade en del utav blåsorna som vi kom åt. Arbetet granskades och godkändes av besiktningsman samt att vi informerade om riskerna. Något som ni var införstådda med. Vi har gjort allt vi kan och mer där till. Och ni tänker inte stå för den kostnaden ni orsakat genom att inte informera oss att ni avbryter avtalet för än vi står på plats med nyköpt färg med era kulörer. Vi arbetar hårt för att få nöjda kunder men den här gången rimmade det helt enkelt inte. Själv så tror jag på att kommunikation är det viktigaste. Och eftersom jag har fått kommunicera med 4 stycken olika under 2 år så är det lätt att förstå att det är där det har brustit. Tråkigt att detta ska behövas tvistas om. Hoppas vi kan komma överens på något sätt. (Tips: Nu när det gått 2 somrar så blåsar det sig förmodligen inte mer. Att skrapa upp in till trät, grunda med olja samt måla två gånger är något som fungerar. Det tar ca 2 dagar att göra för 1 man.) Ni får gärna höra av er om ni har några funderingar på hur vi kan göra er nöjda. För det gör vi mer än gärna. Mvh Christopher
  • 2016-12-02

Jennie E skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Vi anlitade MålaNytt för ommålning av nedervåningen. Det gjordes snabbt och effektivt och vi blev nöjda. Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Jennie E
    Tack för omdömet. Mvh Christopher
  • Jl Form

2016-11-27

Jl Form skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Hyr hjälp till mina projekt. Jobbar bara med företagare som har samvete och det har MålaNytt. Löser alltid jobben. Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Jl Form
    Ja här har vi en det special utföranden på häftiga nattklubbar och kreativa lösningar. Alltid kul med cola och lite galna resultat. Här vidgar vi vår kunskap rejält med speciallösningar. Tack JL Form

Removed By Laser skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Mycket duktiga hantverkare! Professionellt bemötande! Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Removed By Laser
    Tack för omdömet mvh Christopher

Sandkullens Måleri skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Han är duktig målare, man kan lita på det han säger och det är tryggt Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Sandkullens Måleri
    Tack för detta kära samarbetspartner. Dock är betyget kanske lite partiskt här. Men sanningen är ju att samarbetet flyter fint och flera utav våra arbetskamrater hjälper till att skapa dessa goda omdömen.

Lisa B skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Trevliga killar som kunde komma och hjälpa mig med målning av hallen med kort varsel. Dock sprack färgen i taket efter två veckor, men de kom och åtgärdade detta. Dock hände samma sak direkt efteråt igen. I övrigt är jag nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Lisa B
    Ja här gav vi oss på att försöka täta glappet mellan 2 stora betongblock. Oftast håller det. Vi limmade med MSpolymer lim. Spacklade med gips och kraftiga remsor samt armeringsduk på det. 2 gånger dessutom eftersom vi kom tillbaka och försökte fixa det igen. Här vet jag faktist inte vad vi kan göra mer. Vill ni att vi kommer och försöker täta igen så hör av er. Mvh Christopher
  • Kersti S

2016-10-09

Kersti S skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Bästa rekommendationer. Proffsigt och effektivt. Två trappor målade i radhus. Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Kersti S
    Tack för omdömet. Mvh Christopher
  • 2016-08-03

Natasha J skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    MålaNytt är väldigt bra, professionell och ordningsam firma. Christopher målade vår villa & garage så fint, noggrant och med kvalité. Hans engagemang, kunskap och duktighet ser vi på resultatet vilket vi är väldigt nöjda med. Christopher tog hand om arbetet helt själv från start till slut och därför hans ambition och passion för sitt jobb rekommenderar vi varmt vidare till andra jobb. Vi anlitar gärna honom igen för liknande jobb! Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Natasha J
    Tack för omdömet. Ert hus blev det snyggaste på hela gatan. Häftig mattsvart kulör med.
  • Therese B

2016-06-18

Therese B skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Helt perfekt målat, både trappa och väggar i vårt nya hus!
    Super nöjda! Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Therese B
    Va kul att ni blev så nöjda. Tack för omdömet. Mvh Christopher
  • 2016-06-17

Cecilia A skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Vi anlitade Målanytt till att spackla våra väggar, måla väggar tak och lister.
    Resultatet blev fantastiskt och jobbet gick fort. Klara när de sa att de skulle vara klara samt att de jobbade näst intill helt dammfritt vilket vi tyckte var väldigt bra jämfört med tidigare upplevelser.

Mvh Cecilia A Läs mer
    2016-12-07 MålaNytt i Göteborg svarar Cecilia A
    Tack Cecilia. Du var själv grym på att måla när du började att hjälpa till. Blir du arbetslös någon gång så är du välkommen att söka jobb hos oss. Mvh Christopher
  • Panelstugan

2015-10-06

Panelstugan skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Vi är mycket nöjda med MålaNytt och anlitar alltid dom för att bland annat måla om trappor som vi renoverar. Christoffer är mycket kompetent och lämnar aldrig ett jobb som kunden inte är mer än nöjd med. Läs mer
  • 2015-09-19

Rusta ab skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Ringde, bokade möte, fick prisuppgift, bokade datum för genomförande. Mycket bra fån första telefonkontakten, enkelt, snabbt och bra utförande. Läs mer

Camilla W skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Vi är nöjda med de tjänster vi köpt från MålaNytt. Läs mer

Peter G skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Gör jobb med bra resultat. Bra på att lyssna och genomföra det jag som kund vill ha. Jobbar hårt för att varje uppdrag ska avslutas med nöjd kund. Läs mer
    2015-10-19 MålaNytt i Göteborg svarar Peter G
    Tack för omdömet. Vi kände att vi fick ett bra avslut och en god dialog. Tråkigt att er upplevelse av oss inte var helt på topp! Är det något vi kan komma och fixa till? Om inte annat, är det något som du tycker vi kan bli bättre på? Mvh Christopher

Anders R skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Bra jobb, trevligt bemötande, noga med kvaliteten. Läs mer
  • 2015-09-17

Nina W skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Bra killar, snabba och riktigt snyggt resultat! Läs mer

Christoffer J skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Kan verkligen rekommendera Måla nytt! Renoverade hallen för några månader sen! Anlitade då Måla nytt vilket jag är väldigt glad för med tanke hur trevligt man blev bemött och hur hjälpsamma dem var! Och dom utförde ett väldigt bra jobb!!! Mycket nöjd kan ej klaga på något... Läs mer

Kjell E skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Korrekt och professionellt bemötande. Väl specificerad offert. Gällde ommålning av kök samt målning i samband med ombyggnad av trappa.
    Arbetet levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer

Ted N skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB
    Vi anlitar måla nytt till våra nybyggda villor då det ställs höga krav på material och utförande.
    Det känns solklart för oss att använda målanytt då jag tycker det är den bästa firman i branschen. Läs mer

Hildedalsgatan 132A, 417 05 Göteborg