GBG TAK & FASAD måleri AB

GBG TAK & FASAD måleri AB

www.gbgtakochfasad.se
  • BadgeFourYears

Hej! Vi vill först och främst förmedla att vårt bokföringssystem är kopplat med vårt Reco-konto. Det innebär att alla våra kunder som vi fakturerar får en förfrågan om att lämna ett betyg och en kommentar, oavsett om ni som kund skulle vara missnöjda av någon anledning eller om ni som de flesta andra är helt nöjda. 😊 Vi "cherrypickar"...

292 omdömen om GBG TAK & FASAD måleri AB

Sedan starten hos Reco 2015

Anna Ulrika A
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Trevliga och proffsiga. Bra kommunikation och kom i tid. Vi har beställt en fasadtvött som vi var nöjda med.

Martin H
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Taktvätt. Grymt jobb! Städade upp snyggt efter sig. Missade en grej, men kom förbi dagen efter och åtgärdade det utan problem.

Per M
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Bemötandet var jättefint, toppen Jobbet och resultatet var över mina förväntningar Arbetet som utfördes var fasadtvätt.

Peab A
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Trevlig kontakt och väl utfört arbete

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack PEAB för att ni lämnat ett fint betyg/omdöme om oss. Det glädjer oss mycket att få omdömen. När PEAB som även är ett starkt varumärke inom bygg och anläggning lämnar ett gott betyg så blir det extra glädjande. Trevligt att få jobba med PEAB på flera olika håll nu. Tack J, Hoppas vi hörs av på fler uppdrag 😉 Trevlig sommar ☀️

Peter P
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Detta företaget fick jag mycket stort förtroende av höll vad de lovade tydlig offert kom samtidigt med lite tips som var värdefullt för mig. Duktiga målare o trevliga höll mig uppdaterad under tiden. Slutresultat blev så bra mycket proffsigt Vi avslutade med en besiktning min uppfattning är att de verkligen ville att jag skulle vara nöjd med resultatet och det var jag verkligen. Så detta företag kan jag verkligen rekommendera.

Anna J
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Lätta att få tag i, bra, snabbt och seriöst jobb! Kommer absolut anlita igen!

Mats G
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Snabb respons både när det gäller att utföra jobbet och skicka försäkrings fakturan samt trevligt bemötande

Sten-Olof A
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Trevligt bemötande och snabb respons i samband med akututryckning efter storm som rev ner takpannor . Därför valde jag dem till att renovera och snygga till taket.

Agneta S
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Takrengöring och reparation av bl a träfasad. Mycket bra kommunikation och trevligt bemötande, och det arbete som jag beställt, gjordes noggrant, som jag uppfattat det. (Litet svårt att säkert veta, när man själv inte är byggare.) Ett minus var, att de som satte upp byggställningarna sågade ner ett Blåregn utan att först tala med mig. Jag hade kunnat föreslå en bättre lösning. Några uppbyggda stenkanter fick sig törnar, men sådant får man kanske räkna med. Men i övrigt allt bra, så vitt jag kan bedöma.

Christer S
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

goa killar att prata med och kändes som dom bryr sig om kunden, Riktigt nöjd med resultatet va fasad tvättningen, kommer rekommendera till andra./Christer

Tom L
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Taket blev bra tvättat men på grund av vinter så målar dom till våren

Erik H
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Bra dialog och snabb service. Killarna var riktiga proffs och resultatet blev bättre än förväntat.

Viktor O
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Bra förberedelse, bra genomförande och ett kanonresultat. Rekommenderas starkt!

Seth N
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Vänligt bemötande. Snabb respons. Bra utfört arbete!

Sture B
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Proffesionellt jobb och bemötande.

Jan R
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Trevlig kille trots allt han fick vänta på att rimfrosten smälte

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack för ert fina betyg. Ja vi är ju väderberoende för att kunna utföra ett bra arbete. Tack så mycket mvh Christopher Olsson

Gun E
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Hade själv sökt kontakt för takrengöring via sajt på facebook, blev kontaktad efter några veckor av Gbg tak&fasad som utförde jobbet två dagar efter samtalet. Får invänta våren och se om algerna är borta till våren då det är ett miljövänligt långtidsverkande medel som användes.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Gun, Tack för ert betyg. Vi hoppas på ett bättra betyg nästa år. Jag kan garantera att ert tak kommer bli helt rent inom kort. Jag är övertygad om att du har ett rent och fint tak redan till tidig vår. Om inte taket är helt rent till sommaren så kommer vi ut och gör en ren taktvätt för er utan extra kostnad. Just ert tak var såpass optimalt för behandlingen att jag är helt övertygad om att taket kommer att bli helt rent snabbt. Ha det gott så länge 😊 Mvh Christopher

Dan L
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Har ingen aning eftersom resultatet enl uppgift inte syns förrän efter ett halvår

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Dan, Vi förstår att det inte är lätt att lämna ett toppbetyg innan ni sett resultat. Eftersom vi är återkommande år efter år i samma områden fast med nya tak att behandla i området så är det ett gott kvitto på att grannar har sett hur deras grannars tak blivit rena. På så sätt lever vi på rekommendation och vi blir långlivade i många områden. Om inte taket blir helt rent kan du återkomma till oss så kommer vi ut utan extra kostnader och behandlar taket igen. Mvh Christopher Olsson

Ingvar H
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Bra grabbar. Förstår att de haft det körigt i år med mycket regn under målningssäsongen. Mitt tegeltak är nu behandlat så till senvåren blir det spännande.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Stort tack Ingvar, tack för ert fina betyg. Ja det har inte vart lätt, vi har haft lite utmaningar. 2 av våra våra duktiga anställda med idrottskador och väder med både vetskapen om att det ska bli bevattningsförbud i början av sommaren som gjort att vi vart tvungna att tvätta så mycket vi kunnat innan bevattningsförbudet fastslogs. Det resulterade i att vi alla i branschen tvättade när det var sol och när vi väl skulle måla ikapp så regnade resten av sommaren bort. Det har vart en utmaning för oss alla i branschen. Jag...

Helene B
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

I huvudsak trevligt bemötande. Dock lång svarstid på första mailet. Vår granne hade fått sitt tak gjort så jag visste exakt vad jag vill ha. Taktvätt med algborttagningsmedel. Sedan hade jag önskat en dags framförhållning så att man visste i förväg när de kom. Jag kan välja att jobba hemma för att möta upp dem, men har inte fått chansen eftersom de ringt samma dag. De försökte redan tidigt i somras och då höll vi själva på med målning av häng-rännnor och då fick jag be dem återkomma. Sen kan jag tycka att det känns...

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Helene, vi ber om ursäkt för att det tagit sån tid för oss att komma till er. Vi hade en anställd som arbetade heltid med att algbehandla tak. Denna anställde levde inte upp till att leverera den kvalitet jag kräver att vi skall leva upp till. Det slutade med att han fick sluta hos oss och det har tyvärr resulterat i att flera av våra kunder fått vänta ett tag på att vi skall komma till er. Just när det kommer till algbehandlingar i kampanjer så är det en sådan liten och snabb åtgärd att det ofta hinns med flera kunder...

Katarina H
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Vi är mycket nöjda med Christopher och hans team. Vi anlitade dem att måla om vår fasad. Christopher och Linus som var hos oss var mycket kompetenta och utförde ett gediget arbete med ett professionellt resultat. Trevligt bemötande och alltid relevanta svar. Kommunikation, planering, genomförande och slutförande fungerade utmärkt. Toppklass!

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Stort tack för ert fina betyg Katarina. Det glädjer oss att få in ytterligare ett fint betyg. Återkom i framtiden om ni har frågor eller behöver hjälp med någon av våra tjänster vi erbjuder. Ha det gott, mvh Christopher

Fredrik G
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Har enbart bra erfarenheter med Gbg tak o fasad då jag använt mig av dem flera gånger. Bra bemötande, utförande, kundvänlighet och till rätt pris.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Stort tack för ditt betyg Fredrik, Det glädjer oss att ni är återkommande kunder. Vi har ju gjort massvis med olika projekt för er, Takrenovering, takomläggning, taktvätt, fasadtvätt, Fasadmålning, takmålning, algbehandlingar, rensat stuprör, klottersanerat, nocktätat, och fönsterputs 😅 ja vi har gjort mycket för er och mer är inplanerat 🤓 Tack 🙏🏼 Mvh Christopher Olsson

Jörgen G
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Köpte rengöring och målning av mitt tak bestående av 25 år gamla betongpannor. Resultatet blev görbra. Företaget arbetar hårt och bra för att ge bra service och få nöjda kunder.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack så mycket Jörgen, ja det blev sista takmålningen i ert område för i år. Snart har vi gjort alla era grannar. Kul att vårt rykte och nöjda kunder sprider sig i Torslanda 😃 Tack mvh Christopher

Linn R
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Kanonföretag som kunde komma snabbt och höll vad de lovade. Kunde också erbjuda ett väldigt bra pris då de arbetade med selar och kunde spara in på ställning.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Grymt Linn! Tack 😃 Ja ert hus var minsann en utmaning. Väldigt brant, mansardtak med takkupor med brant lutning. Falsad plåt som fick ny kulör. Trevligt och välgjort arbete inne i ert hus. Och nu ett trevligt resultat på ert hustak. Tack för hjälpen med sista tejpbiten 😉 Mvh Christopher Olsson

Mikael N
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Hjälpsamma och ordentliga! Kan rekommenderas varmt.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tackar tackar Mikael! Vi hörs och ses igen så klart. Lycka till med nya huset och hälsa V. Ha det gott. Mvh Christopher Olsson

Savash Z
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Fick mitt tak tvättat och målad(betongpannor). Extremt nöjd med hur allt hanterades allt från bemötandet till utförandet. Specielt med resultatet när man jämför med vad det skulle kostat om jag hade fått det renoverad. Han hade alltid otroligt proffsigt och trevligt bemötande, man märker att han jobbat på branchen väldigt länge men det har aldrig lett till att han ska bli slapp så det är hög kvalite på hans arbete. Kan man inte nå honom när man ringer så ringer han tillbaks med positiv ton. Man får ha lite förståelse...

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Stort tack för ert fina omdöme Savash, Och super tack för att du även lämnade omdöme på google. Det betyder väldigt mycket för oss. Tack för trevliga konversationer och den goda hamburgaren. Nu är taket som nytt och med nya solceller ser huset som nytt ut. Vi hörs av nästa sommar när du skall måla. Om du väljer att måla själv så hjälper jag dig med rullställningar och material till bra priser. Vi hörs ☀️😃 Tack mvh Christopher

Ulf L
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Bra samtal innan, bra förberedelser, väl utfört jobb. Har anlitat firman fler ggr.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack Ulf för ert bra betyg, alltid kul att ha återkommande kunder 😃 Snart har vi vart på varenda hus på gatan. Det är alltid lika trevligt när det sprider sig som en löpeld. Tack för ert fina omdöme Fortsatt trevlig brittsommar Mvh Christopher

Mette B
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Bra bemötande och snabb återkoppling.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack för ert fina betyg Mette, det var en mer komplicerad fasad än vad man kan tro. Målning i flera olika kulörer samt svåråtkomliga ytor, och även fönster och i mellan glas. Det tar sin lilla tid med allt pill, framförallt när det vart regnigt i 8 veckor på rad. Till slut så blev vi klara och resultatet blev perfekt! Och självklart valde ni Jotuns Infinity som vi tycker själva är det bästa valet. Tack för ert omdöme och fina betyg. Ert omdöme innebär även att barncancerfonden får pengar. Stort tack för det☀️

Claes N
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Bra bemötande och resultat! Vad mer kan man önska!?!

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack för ditt omdöme Claes. Det betyder mycket för oss att bibehålla en färskvara som goda rekommendationer. Ha det gott så hörs vi. Mvh Cristopher

Daniel C
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Mycket trevlig och duktig personal. Levererade över våra förväntningar. Dom va hemma hos oss för att tvätta samt måla taket.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tjenare Daniel, tack så mycket för ert fina omdöme! Vi lär ju ses och höras fler gånger efter alla tusentals m2 tak vi numera målar och fixar för er i Varberg. Nu är även er privata villas tak i fint skick även om det har några år på nacken. Hoppas fasadmålningen gick bra för er. Vi höres mvh Christopher Olsson

Stefan L
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Upplevde en bra kundkontakt med företaget. Speciellt målarna höll en mycket god kvalitet.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Stort tack Stefan, ja alla våra målare och våra samarbetspartners vi arbetar med är duktiga. Vi har under många år byggt ett bra team med nära samarbeten med snickare, ställningsbyggare och andra partners där alla har hög yrkesstolthet. Det är därför vi kan fortsätta ha så många nöjda kunder. Tack så mycket. Mvh Christopher

Joacim S
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Mycket bra respons i all kontakt, och ett väldigt väl genomfört arbete. jag skulle definitivt anlita Gbg Tak & Fasad igen!

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Stort tack Joacim. Vi tackar och bockar för ert fina betyg. Ha det gott Mvh Christopher

MARKUS P
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Fantastiska killar, både som kom och gav en muntlig prisuppskattning och även de som kom och gjorde jobbet. Enda att klaga på var att man fick jaga rätt friskt för att få en offert.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Kul att vi kunde hjälpa till Markus. Vi ber om ursäkt för att vi har svårt att hantera alla kunder som önskar att vi kommer. Vi vill endast arbeta med yrkesstolthet och det är svårt att hitta Idag. Det gör att vi inte växer så mycket som vi behöver. Växa snabbt och tappa på kvalitet är inget vi vill tumma på. ;) Vi hörs av och tack för ert toppenbetyg även om du fick jaga på oss. Mvh Christopher

Hans K
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Valde er för att jag har sett hur min grannes tak efter en tid blev rent då ni behandlat det.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Hans, förstår att du inte kan lämna toppbetyg eftersom du inte sett resultatet ännu. Ert tak kommer att bli helt rent efter vår behandling. Återkom om det inte blir 100% så kommer vi utan extra kostnad. Vi är säkra på att det kommer fler grannar som bokar oss nästa år då det är ännu fler nöjda kunder i området. Vi har gjort strax över 100 algbehandlingar bara i ert område de senare 2 åren. Mvh Christopher Olsson

Anders G
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Jag fick ett bra bemötande av de personer; som hade ansvar för beställningen. Underhandsbeskeden inför arbetet fungerade också bra. Arbetsinsatsen med först tvättning av taken och därefter två stycken målningar av taken såg väldigt bra ut. Jag uppskattade även bytena av underlagsmaterial under nockpannorna på båda taken samt bytena av trasiga takpannor och trasig takläkt.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack så mycket för ert fina betyg Anders. Ja det är viktigt att göra alla delar korrekt. Vi vill alltid lämna ett friskt och bra tak efter oss. Mvh Christopher

Kicki N
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Vi är jättenöjda med de kontakter vi haft med Gbg Tak o Fasad Måleri AB i och med målning av våra takpannor. Först ett förtroendeingivande platsbesök, tydlig offert. Utförandet skedde helt enligt plan. Vi kan ge de bästa rekommendationer för att anlita detta företag! /Kicki Nordberg och Christer Sundsmyr

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Stort tack för ert fantastiska betyg Kicki. Det glädjer oss varje gång vi får ett fint betyg. Det är bara återkomma om ni har mer måleriarbeten så hjälper vi er. Mvh Christopher Olsson

Mattias G
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Proffsigt utfört arbete. Kändes som att företaget har full koll på tak och fasad. Kommunikationen kunde ha varit något bättre. Angående tydlighet om vilken dag och tid arbetet skulle utföras.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Mattias, Tack för ert betyg. Vi beklagar kommunikationen. Det är något vi arbetar väldigt mycket med. Det svåra för oss är att att vi har en begränsad tid och begränsade dagar med väder som gör att vi får svårt att planera. Vi har per par hundra kunder varje år och vi vill alltid vara så kommunikativa som möjligt. Vi har det lite tufft när det är som mest. Vi arbetar hårt på att kunna förbättra oss och samtidigt anställa fler som också har yrkesstolthet och kan lämna ett bra resultat efter sig. Det är svårt minst sagt. Vi beklagar om ni haft svårt att få en tidsplan. Mvh Christopher Olsson

Michael D
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Utförandet var fantastiskt bra. Bra bemötande.av personalen som utförde arbetet. Däremot lyckades dom inte hantera anstormningen av kunder och missade i kommunikationen under lång tid efter kontraktsskrivning. Kom också en dag före överenskommen tid ställde till det i vår egen planering.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Michael, Jag håller med att det tagit oss tid med ert tak. Vi beklagar att det tagit tid att göra ert tak. Jag hoppas jag kan gottgöra er på något sätt. Om ni återkommer till mig om 4 år så lovar jag att vi kommer förbi och gör en algbehandling utan extra kostnad. Återkom om ni har andra önskemål eller en passande lösning som ni tycker är bra utav de tjänster vi utför så ska vi kunna hjälpa er utan extra kostnader. Mvh Christopher Olsson

Richard L
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Fick vänta länge på att få en återkoppling och innan man utförde arbetet. Men när det väl skedde så var man snabba, trevliga och utförde jobbet till vår belåtenhet. En förbättrings möjlighet. Fick fakturan från Reco där jag klickade på att betala fakturan. Lyckades inte göra det så nu har jag lagt in fakturan till betalning manuellt. Hoppas nu att det inte blir en dubbelbetalning.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack så mycket Richard, Det glädjer oss att vi fått ett fint betyg trots väntan. Det var knepigt att du fått fakturan ifrån reco.se? Det skall du inte få detta är något galet som hänt. Vi har inte sett någon dubbel betalning. Vi gransaker detta vidare, du och jag håller ju givetvis kontakten utfall att det skulle vara några felaktigheter. Ha det gott så länge, mvh Christopher Olsson

Karin M
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Mycket nöjd med resultatet. Killarna som kom och gjorde jobbet var trevliga, artiga och hjälpsamma!

Ralf L
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Mycket proffsigt arbete och resultat.👍

Ronny P
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Från beställning till färdigmålat tak gick väldigt snabbt. Trevliga och effektiva pojar som utförde arbetet.

Lars H
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Sällan har jag haft sådan fantastisk service. Hjälpen vi fick med både taktvätt och takmålning, inför vår installation av solpaneler, var otroligt snabb och effektiv. Teamet bestod av professionella och trevliga hantverkare som utförde jobbet till stor belåtenhet. Särskilt vill jag tacka Christopher, vars engagemang och vilja att bistå oss verkligen gjorde skillnad. Tack vare honom blev hela processen enkel och smidig.

Bo L
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Efter att läst recensioner var förväntningarna höga och de infriades med råge. Arbetet att måla fasad och plank genomfördes av två synnerligen professionella målare och slutresultat är helt i linje med förväntningarna. Tvättningen som gjordes före målning genomfördes också på ett föredömligt sätt utan onödigt sölande. Är med andra ord mycket nöjd!

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack Bo. Vi är glada för din fina recension. Alla moment är lika viktiga. Att rengöra fasader på korrekt sett och måla med rätt produkter för just din fasad är avgörande för ett långsiktigt och hållbart resultat. Tack 🙏🏼

Svante B
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Trög start men när det kom till utförandet var det snabbt och professionellt

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack så mycket Svante, det gläder oss att vi kunde hjälpa dig med lite specialuppdrag ute på Dyrön 😉 Taket blev kanonfint med. Super att både arbetare och kunder är nöjda 😊

Mikael M
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Tvätt,och målning av fasad samt tak, plus lite annat takfix. Resultatet blev bra men resan dit hade väl sina omvägar. Det som hindrar full pott i betyget är att det var lite väl snabba bud i planeringen ibland och några moment fick göras om. Jag har full förståelse att det ibland blir fel, och det viktiga är att fel åtgärdas och resultatet blir bra.

Stefan P
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Tvättning samt målning av mitt tak fungerade relativt bra. Förutom att företaget kom på fel dag, samt påbörjade arbetet med felaktig kulör så gick allting bra. Hittils så har jag inget att erinra på utfört arbete.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Stefan, Tack för ert omdöme. Vi hade både dag och en kulör som var spikad som sendan ändrades strax innan vi skulle utföra arbetet. Jag har fått ett samtal av dig med önskan om annan kulör och även att vi bokade dag. Med lite omflytt och ändring så blev det lite fel tyvärr. Vi påbörjade med svart kulör men ändrade snabbt till tegelrött. Vi målade dessutom baksidan av huset 3 gånger och vi arbetade sent för att hålla deadline. Jag skulle vart mer lyhörd och noterat bättre i vårt system. Vårt lilla dilemma vi har som...

Otto Ö
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Mycket bra mottagande och bra utförande. Dock tappade de bort oss i sin planering så jag fick ringa och påminna/fråga efter knappt två veckor. Efter det gick det fort med leveransen av beställd fasadtvättning.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Hej Otto! Tack för ert fina be tyg trotts att det dragit ut lite på tiden. Det är en flaskhals för branchen att få nästan alla årets kunder på en och samma gång. Bara det är 5-6 dagar med sol så ringer 8-12 kunder per dag och undrar vart vi är. 😅 Vi har god dialog med alla våra kunder och vi har kösystem samt en kö för de kunder med mest panik pga installation av solceller eller liknande. Det är extremt svårt för alla takmålarföretag att hänga med konjunkturerna med våra kunders önskemål. Det låter kanske lite för en...

Lars J
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Uppdraget gällde målning av garagetak samt tvättning av stenbelagd uteplats. Arbetet gjordes på ett mycket bra sätt och till full belåtenhet.

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack så mycket lars, vi uppskattar ert omdöme och det glädjer oss att vi leverar och ni är nöjda. Det är viktigt för oss att alla våra kunder är nöjda.

Bo H
Skrev om GBG TAK & FASAD måleri AB

Hittills har de varit mycket bra och trevliga. Har bara gjort halva jobbet än och min förväntan är att det blir en lika bra slutprodukt

Svar från GBG TAK & FASAD måleri AB

Tack så mycket Bo, va kul att öven du är nöjd med oss. Tack för ditt bidrag till barncancerfonden genom ert omdöme. Mvh Christopher Olsson