Sedin & Co AB

4.0

3 omdömen om Sedin & Co AB

Jan Marcus F
Skrev om Sedin & Co AB

Bra bemötande i början och lovade mycket… Projektet blev väldigt sent och kostade väldigt mycket mer än vad byggfirman estimerade totalkostnaden till.. Tydligt att vårt projekt var för stort för en sådan här firma då kapacitet inte fanns. Den rumänska underleverantören som skulle sköta rivning och grovjobbet la helt plötsligt golv och utskick på väggar, de var tyvärr inte tillräckligt kompetenta för det. Badrummet är iofs väldigt fint 🙂

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Mathias S
Skrev om Sedin & Co AB

Är mycket nöjd med hjälpen jag fått av Sedin & Co med renovering av badrum och tvättstuga. Adam och Patrik är fantastiskt skickliga och trevliga som håller vad de lovar med utmärkt resultat och bra pris. Rekommenderas! Mathias

Rudolf H
Skrev om Sedin & Co AB

Kanontrevliga killar! Löste mitt badrum utan problem till fast pris utan krångel! De höll allt de lovade och lite till. När mitt andra badrum nu skall göras så är det inget tvivel om vem jag skall anlita!

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H