Xselsus AB

Södra Långebergsgatan 26A, 436 32 Askim — Visa karta

Välkommen till Xselsus!

Vi erbjuder en komplett service för våra uppdragsgivare - företag som privatpersoner.
Vår målsättning är att alltid arbeta kostnadseffektivt och att med korta ledtider kunna
leverera ett kvalitetsmässigt väl utfört arbete. Letar du efter en pålitlig
samarbetspartner med en känsla för detaljer så är vi den enda kontakt du behöver.

Vi utför en rad olika tjänster inom områdena anläggning och bygg. Allt från markanläggning, projektledning, asfaltering, dränering, garageuppfart, trädgård och stensättning/murar till badrum/våtrum, fasad, fönsterbyten, tak, trappor, målning och golv.

Välkommen att kontakta oss på Xselsus om du vill veta mer om hur vi jobbar och få
en kostnadsfri rådgivning.

Läs vad 13 kunder tycker om Xselsus AB

• 2019-03-21

Hans-Jörgen T skrev om Xselsus AB
    Köpte asfaltsläggning av garageuppfart. Blev bra bemött av alla inblandade. Hade aldrig hört talas om dem så hade inga förväntningar alls. Köpte grisen i säcken och denna gången gick det bra! Allt var bra som sagt! Läs mer
  • Henrik K

2019-03-04

Henrik K skrev om Xselsus AB
    Beställde asfaltering av uppfart till huset. Offerten kom samma dag som jag begärde den och jobbet utfördes snabbt utan strul. Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-03-05 Ramon T svarar Henrik K
    Hej Henrik,
    Vi tackar för det fina samarbetet med dig med- och tack för det fina omdömet!

Mvh Xselsus teamet
  • 2019-02-07

Don F skrev om Xselsus AB
    Vi har haft uppdrag i ca 2 år av Xselsus, de har fungerat exemplariskt bra och mycket seriöst med allt.. Vi på Forsberg & Ferms Ent är jätte nöjda o hoppas på fortsatt samarbete.
    Patrik Ferm
    Don Forsberg Läs mer
  • Julius C

2018-12-30

Julius C skrev om Xselsus AB
    Tack för snabbt och proffsigt utfört jobb! Kommer definitivt tillbaka för kommande projekt. Läs mer
  • 2018-12-20

Sadik T skrev om Xselsus AB
    Ett väldigt proffsigt företag att samarbeta med.! Läs mer
  • ROY D

2018-12-18

ROY D skrev om Xselsus AB
    Jag är extremt nöjd med arbetet Xselsus gjort för oss! Snabbt, snyggt och mycket väl utfört jobb. Läs mer
    2018-12-18 Ramon T svarar ROY D
    Hej Roy!
    Tack för förtroendet och det fina omdömet. Roligt att ni blev så nöjda.

//Xselsus teamet
  • 2018-12-14

Berith O skrev om Xselsus AB
    Bra bemött och snabb service, bra utfört arbete. Läs mer
  • Stefan L

2018-12-14

Stefan L skrev om Xselsus AB
    Som privatkund är det lätt att man först fokuserar på pris och senare på kvalitet.
    Xselsus gav en attraktiv prisbild, propert intryck och visade sig utföra ett kvalitetsjobb över förväntning.
    Beläggningsmänden 4 cm överstegs på hela gatan med god finish.
    Kan dom framledes behålla samma kvalitet på arbetslag är jag övertygad om att dom är en vinnare.
    Lycka till. Läs mer
    2018-12-19 Ramon T svarar Stefan L
    Tack Stefan!
    Nu är din fastigheter i tipp-topp skick!
    God Jul och Gott Nytt År från oss på Xselsus.
    //Ramon
  • 2018-12-14

Mats A skrev om Xselsus AB
    Resursstark och effektivt.
    God samordning med bra återkoppling vid återställning av fiberschakter. Läs mer

Mikael G skrev om Xselsus AB
    Omasfaltering av uppfarten! Är väldigt nöjd med arbetet, snabbt och proffsigt!
    Tack så mycket!
    Kan varmt rekommendera er till mina vänner!
    // Mikael Läs mer

Jan K skrev om Xselsus AB
    Asfaltering och bärlagerförstärkning av gemensamhetsväg.
    Vi blev väldigt snabbt och väl bemött av företaget, vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Våra förväntningar uppfylldes på alla vis och vill gärna samarbeta med dom i framtiden. Vår vägförening ställer höga krav på de entreprenörer som vi beställer utförande av och på det sättet som arbetet utfördes på allt ifrån offertstadiet fram till och med slutresultatet gjorde oss mycket nöjda. Vi har också rekommenderat Xselsus AB till andra vägföreningar i vår närhet . Läs mer
    2018-12-13 Ramon T svarar Jan K
    Hej Jan.
    Trevligt att ni blev så nöjda!
    Ser fram emot att höras snart igen!
    //Xselsus

Andreas J skrev om Xselsus AB
    Valde att testa ett samarbete med Xselsus för utförandet av entreprenadstjänster inom telekombranschen. Arbetet blev väl utfört, kostnadseffektivt samt även klart tidigare än väntat. Strålande!!
    Kan därför varmt rekommendera Xselsus för arbeten inom entreprenadsektorn! Läs mer
    2018-12-13 Ramon T svarar Andreas J
    Hej Andreas.
    Tack för det fina omdömet! Det trevligt att arbeta med en strukturerad och professionell beställare.
    Vi ses på nästa projekt!

Johan S skrev om Xselsus AB
    Jag representerar en Samfällighetsförening som beställde 2000 m2 ny asfalt.
    Den gamla asfalten avlägsnades och ersattes med ny.

Arbetsledarnas bemötande var förtroendeingivande och trevligt.
    Arbetet utfördes på ett professionellt och ekonomiskt fördelaktigt sätt.

De anmärkningar som påpekades efter utförd entreprenad åtgärdades direkt utan några protester.

Kan definitivt tänka mig att använda detta företag för framtida projekt. Läs mer
    2018-12-13 Ramon T svarar Johan S
    Hej Johan!
    Det var ett rent nöje att arbeta hos er.
    De boende i ert område var väldigt tillmötesgående och trevliga trots många maskiner och lite "stök" innan allt blev klart.
    Hälsningar Xselsus

Södra Långebergsgatan 26A, 436 32 Askim