Xselsus AB

Xselsus AB

Ring 031-757 04 00 xselsus.se
4.5

Välkommen till Xselsus! Vi erbjuder en komplett service för våra uppdragsgivare - företag som privatpersoner. Vår målsättning är att alltid arbeta kostnadseffektivt och att med korta ledtider kunna leverera ett kvalitetsmässigt väl utfört arbete. Letar du efter en pålitlig samarbetspartner med en känsla för detaljer så är vi...

13 omdömen om Xselsus AB

Hans-Jörgen T

Köpte asfaltsläggning av garageuppfart. Blev bra bemött av alla inblandade. Hade aldrig hört talas om dem så hade inga förväntningar alls. Köpte grisen i säcken och denna gången gick det bra! Allt var bra som sagt!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Henrik K
Skrev om Xselsus AB

Beställde asfaltering av uppfart till huset. Offerten kom samma dag som jag begärde den och jobbet utfördes snabbt utan strul. Väldigt nöjd!

Svar från Xselsus AB

Hej Henrik, Vi tackar för det fina samarbetet med dig med- och tack för det fina omdömet! Mvh Xselsus teamet

Don F
Skrev om Xselsus AB

Vi har haft uppdrag i ca 2 år av Xselsus, de har fungerat exemplariskt bra och mycket seriöst med allt.. Vi på Forsberg & Ferms Ent är jätte nöjda o hoppas på fortsatt samarbete. Patrik Ferm Don Forsberg

Julius C
Skrev om Xselsus AB

Tack för snabbt och proffsigt utfört jobb! Kommer definitivt tillbaka för kommande projekt.

Sadik T
Skrev om Xselsus AB

Ett väldigt proffsigt företag att samarbeta med.!

Roy D
Skrev om Xselsus AB

Jag är extremt nöjd med arbetet Xselsus gjort för oss! Snabbt, snyggt och mycket väl utfört jobb.

Svar från Xselsus AB

Hej Roy! Tack för förtroendet och det fina omdömet. Roligt att ni blev så nöjda. //Xselsus teamet

Berith O
Skrev om Xselsus AB

Bra bemött och snabb service, bra utfört arbete.

Stefan L
Skrev om Xselsus AB

Som privatkund är det lätt att man först fokuserar på pris och senare på kvalitet. Xselsus gav en attraktiv prisbild, propert intryck och visade sig utföra ett kvalitetsjobb över förväntning. Beläggningsmänden 4 cm överstegs på hela gatan med god finish. Kan dom framledes behålla samma kvalitet på arbetslag är jag övertygad om att dom är en vinnare. Lycka till.

Svar från Xselsus AB

Tack Stefan! Nu är din fastigheter i tipp-topp skick! God Jul och Gott Nytt År från oss på Xselsus. //Ramon

Mats A
Skrev om Xselsus AB

Resursstark och effektivt. God samordning med bra återkoppling vid återställning av fiberschakter.

Mikael  G
Skrev om Xselsus AB

Omasfaltering av uppfarten! Är väldigt nöjd med arbetet, snabbt och proffsigt! Tack så mycket! Kan varmt rekommendera er till mina vänner! // Mikael

Jan K
Skrev om Xselsus AB

Asfaltering och bärlagerförstärkning av gemensamhetsväg. Vi blev väldigt snabbt och väl bemött av företaget, vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Våra förväntningar uppfylldes på alla vis och vill gärna samarbeta med dom i framtiden. Vår vägförening ställer höga krav på de entreprenörer som vi beställer utförande av och på det sättet som arbetet utfördes på allt ifrån offertstadiet fram till och med slutresultatet gjorde oss mycket nöjda. Vi har också rekommenderat Xselsus AB till andra vägföreningar i vår närhet .

Svar från Xselsus AB

Hej Jan. Trevligt att ni blev så nöjda! Ser fram emot att höras snart igen! //Xselsus

Andreas J
Skrev om Xselsus AB

Valde att testa ett samarbete med Xselsus för utförandet av entreprenadstjänster inom telekombranschen. Arbetet blev väl utfört, kostnadseffektivt samt även klart tidigare än väntat. Strålande!! Kan därför varmt rekommendera Xselsus för arbeten inom entreprenadsektorn!

Svar från Xselsus AB

Hej Andreas. Tack för det fina omdömet! Det trevligt att arbeta med en strukturerad och professionell beställare. Vi ses på nästa projekt!

Johan S
Skrev om Xselsus AB

Jag representerar en Samfällighetsförening som beställde 2000 m2 ny asfalt. Den gamla asfalten avlägsnades och ersattes med ny. Arbetsledarnas bemötande var förtroendeingivande och trevligt. Arbetet utfördes på ett professionellt och ekonomiskt fördelaktigt sätt. De anmärkningar som påpekades efter utförd entreprenad åtgärdades direkt utan några protester. Kan definitivt tänka mig att använda detta företag för framtida projekt.

Svar från Xselsus AB

Hej Johan! Det var ett rent nöje att arbeta hos er. De boende i ert område var väldigt tillmötesgående och trevliga trots många maskiner och lite "stök" innan allt blev klart. Hälsningar Xselsus