Svea Kakel & Bygg AB

4 omdömen om Svea Kakel & Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2024

Susanne P
Skrev om Svea Kakel & Bygg AB

Ett proffsigt bemötande från start till mål. Våra förväntningar uppfylldes till 100% och totala resultatet blev helt perfekt👌

Svar från Svea Kakel & Bygg AB

Tack Susanna, vi är verkligen väldigt nöjda också - det blev fint fint. Hör gärna av dig om det är något i framtiden.

Eva B
Skrev om Svea Kakel & Bygg AB

Vi blev tipsade av en kakelfirma att välja Svea Kakel & Bygg AB när vi skulle renovera vårt badrum! Vi är väldigt nöjda. Trevligt bemötande och proffsigt noggrant utfört arbete!

Svar från Svea Kakel & Bygg AB

Tack Eva Att ni fortfarande nöjda är en riktig stolthet för oss. Ni vet att vi alltid finns om det är något-

Lars H
Skrev om Svea Kakel & Bygg AB

Ett utmärkt bemötande . Höll överenskomna tider när arbetet var klart. Ett mycket fint arbete, och de överträffade våra förväntningar. Fick fria händer då vi inte var hemma. Ett underbar syn mötte oss och alla detaljer är 100%. Kan varmt rekommendera Svea kakel & bygg

Svar från Svea Kakel & Bygg AB

Tack Lars och tack för du tagit din tid att lämna ett omdöme, Vilken gör oss extra glada. Hör av dig om du behöver hjälp med något i framöver. // Chadi

Sylvia S
Skrev om Svea Kakel & Bygg AB

Vi är väldigt nöjda med vårt nya badrum! Chadi har gjort ett fint och proffsigt jobb, arbetar metodiskt och noggrant👍🏻

Svar från Svea Kakel & Bygg AB

Hej, Tack för ditt omdöme, vad glada vi är att ni är nöjda. Hör gärna av er om ni behöver hjälp med något annat projek.