BYGGZENTRUM

BYGGZENTRUM

Välkommen till BYGGZENTRUM!

Vi hjälper dig hela vägen från planering, utförande och uppföljning av ditt byggprojekt. På plats finns alltid utbildad personal med en bred kunskapsbas. Vi är inte rädda för utmaningar så om du har några specifika önskemål så tar vi gärna emot dessa.

Tjänster: Golv, klinker, kakelsättning, målning, tak och fasad, snickeri och mycket mer.

Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor!

Läs vad 18 kunder tycker om BYGGZENTRUM 2

• 2021-07-02
    Snabb & bra service 👍🏼 Då vi hade ett brådskande behov👏👏
  • 2021-06-10
    Bra bemötande och bra jobb.
    Byggde altanräcke, förråd, väggfasta soffor utomhus
  • 2021-06-01
    Slipning och oljning/vaxning av parkettgolv ca. 50 kvm samt klinkersläggning vid balkongdörr.
    Byggzentrum har haft ett positivt, trevligt och proffesionellt bemötande och de har utfört ett mycket bra arbete. Kan mycket varmt rekommendera Byggzentrum.
    Tack så mycket Lars för ditt fina omdöme och rekommendation! MVH Byggzentrum Göteborg BYGGZENTRUM
  • 2021-05-31
    Lätt att komma överens och få information. Kom de tider som vi kommit överens om. Flexibla när det gäller vädret.
    Jobba på bra, men litet svårt med språket.
    Litet runnet på grannans fönster och plattor.
    Det blev ett snyggt resultat.
  • 2021-05-26
    Snabbt och bra utfört jobb med stenläggning och staket. Lätt att ha en dialog med Danilo inför, under och efter arbetet.
  • 2021-05-06
    Kom ut och kollade, lämnade bra offert, kom på avtalad tid och gjorde ett bra jobb så rekommenderas varmt
  • 2021-05-02
    Bra kommunikation gm processen, snabbt arbetat.
    Tack så jätte mycket Anna-karin för dina fina ord. MVH Byggzentrum Göteborg BYGGZENTRUM
  • 2021-04-23
    Är nöjd med det arbete jag har fått hjälp med. Lätta att kommunicera med, serviceinriktade.
    Tack så mycket Frida för den fina omdöme. Mvh Byggzentrum Göteborg BYGGZENTRUM
  • 2021-04-04
    Vi anlitade Byggzentrum Göteborg till att bygga om en trea till en fyra , vilket bland annat innefattade renovering av badrum. Vi är supernöjda. Vi kan varmt rekommendera Byggzentrum Göteborg.
  • 2021-03-25
    Jag är väldigt nöjd med Byggzentrum! Mycket bra och snyggt jobb och de jobbade på bra. Tog kortare tid än de hade uppgett från början. Mycket enkla, trevliga och snabba i kommunikationen. Bra pris. Jag är jättenöjd! Kommer helt klart att rekommendera dem till vänner. Lena
    Hej Lena. Tack så jätte mycket för dom fina ord om oss. Med vänlig hälsning, Byggzentrum Göteborg BYGGZENTRUM
  • 2021-03-13
    Har anlitat Byggzentrum Göteborg för bygge av altan. Resultatet blev jättebra. Danilo höll både pris och tid inom ramen. Dessutom hade Danilo kontakt med en elektriker som var både snabb och duktig. Kan varmt rekommendera Byggzentrum Göteborg.
    Hej Hanna. Tack för alla fina rekommendationer. BYGGZENTRUM
  • 2021-02-27
    De var duktiga på att återkoppla och få kontakt med. De höll budgeterad kostnad trots att det blev lite mer jobb än de räknat med. Vi är jättenöjda med klinkersjobbet som de gjorde i vår hall och även spacklingen av väggarna.
    Hej Lotta. Tack för de fina orden! Vi är nöjda när ni är nöjda:) BYGGZENTRUM
  • 2021-02-24
    Leverade enligt plan. Stämde av tydligt innan och arbetet utfördes enligt förväntan!
    Hej Marcus. Vi är väldigt glada att ni är nöjda med resultatet och att allting gick enligt planen:)) Mvh Byggzentrum BYGGZENTRUM
  • 2021-02-23
    Jag är mycket nöjd med slutresultat efter min lägenhetsrenovering . Fick jätte bra bemötande av företaget, både före och efter arbetet. Rekommenderas varmt .
    Stort tack från oss Erik. Det betyder mycket. MVH ByggZentrum Göteborg BYGGZENTRUM
  • 2021-02-22
    Trevliga vid koll innan jobb. Duktig målare som gjorde ett kanon jobb!
    Hej Mikael. Tusen tack för dina fina ord om oss och vårt arbete! Vi är fantastiskt glada över att du blev så nöjd. MVH ByggZentrum BYGGZENTRUM
  • 2021-02-19
    Lyhörda, lätta att få tag på, rak kommunikation och gjorde ett bra jobb. Rekommenderas.
    Hej Henrik , tack för ditt omdöme, det värmer. MVH Byggzentrum BYGGZENTRUM
  • 2021-02-19
    Rekommenderas varmt, snabb återkoppling, och jätte fint arbete, vi är nöjda med Byggzentrum
    Tack så mycket Johan. MVH Danilo Byggzentrum Göteborg AB BYGGZENTRUM
  • 2021-02-11
    Dom satte upp gipsskivor spacklade och målade och det blev bra. Trevligt bemötande.
    Hej Eddie, Vi är väldigt glada att ni är nöjda med resultatet och att allting gick enligt planen:)) Mvh Byggzentrum Göteborg AB BYGGZENTRUM