BYGGZENTRUM

BYGGZENTRUM

Ring 070-755 72 41 www.byggzentrum.se

Välkommen till BYGGZENTRUM! Vi hjälper dig hela vägen från planering, utförande och uppföljning av ditt byggprojekt. På plats finns alltid utbildad personal med en bred kunskapsbas. Vi är inte rädda för utmaningar så om du har några specifika önskemål så tar vi gärna emot dessa. Tjänster: Golv, klinker, kakelsättning, målning,...

25 omdömen om BYGGZENTRUM

Johan S
Skrev om BYGGZENTRUM

Bra kommunikation och ett mycket bra utfört arbete. Slipade drygt 50 kvm parkett som blev över förväntan.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Wilhelm A
Skrev om BYGGZENTRUM

Smidig golvslipning som genomfördes en vecka efter första kontakt. Danilo svarade på frågor snabbt och återkopplade.

Roger E
Skrev om BYGGZENTRUM

Supernöjd med jobbet som Byggzentrum gjorde hos oss!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Lisa G
Skrev om BYGGZENTRUM

Byggzentrum utförde golvslipning och lackning . Resultat blev mycket bra och vi är väldigt nöjda med arbetet!

Charlotte M
Skrev om BYGGZENTRUM

Tillmötesgående, professionella och gjorde ett otroligt bra jobb (golvläggning i kök), till ett humant pris. 5 i betyg är liksom inte tillräckligt, så galet nöjd är jag! Kan varmt rekommendera dem.

Svar från BYGGZENTRUM

Stort tack för de fina betygen!

Henrik F
Skrev om BYGGZENTRUM

Totalrenovering badrum! Ett mycket bra och proffsigt intryck från första början. Vi fick ett nytt badrum i toppklass. Väldigt noggrant och fint utfört arbete. Så jäkla fint det blev. Kan verkligen rekommendera Byggzentrum.

Svar från BYGGZENTRUM

Tusen tack för dessa fina ord! Det betyder mycket för oss!

Tommy L
Skrev om BYGGZENTRUM

Vi är väldigt nöjda med golvslipningen . Tusen tack. Kan varmt rekommendera Byggzentrum. Tommy och Eva

Anna S
Skrev om BYGGZENTRUM

- KÖKSRENOVERING - Vi är extremt nöjda med Byggzentrum Göteborg . Slutresultatet blev mycket bra. Skickliga hantverkare , vi kommer använda oss av Byggzentrum Göteborg igen.

Amalia Å
Skrev om BYGGZENTRUM

Målning av väggar i lägenhet. Kontakten med Danilo var toppen och målning bokades in redan samma vecka. Tyvärr kändes arbetet slarvigt och såg ojämnt ut på flera ställen. Det hade även runnit och skvätt färg på både lister, golv och innerdörrar som jag fick torka bort efter att jobbet var gjort. Hade inte anlitat igen pga. slarvet.

Svar från BYGGZENTRUM

Hej Amalia, Ber om ursäkt för att arbetet ej utförts tillräckligt noggrant. Självklart vill vi att ni som kund ska vara nöjd. Efter arbetets utförande fick vi ej till oss att ni varit missnöjd. Hade vi fått informationen om missnöjet vid tidigare kontakt med er hade vi åtgärdat detta. Önskar er en fin dag! Mvh Byggzentrum

Anette B

Snabb & bra service 👍🏼 Då vi hade ett brådskande behov👏👏

Per E
Skrev om BYGGZENTRUM

Bra bemötande och bra jobb. Byggde altanräcke, förråd, väggfasta soffor utomhus

Lars K
Skrev om BYGGZENTRUM

Slipning och oljning/vaxning av parkettgolv ca. 50 kvm samt klinkersläggning vid balkongdörr. Byggzentrum har haft ett positivt, trevligt och proffesionellt bemötande och de har utfört ett mycket bra arbete. Kan mycket varmt rekommendera Byggzentrum.

Svar från BYGGZENTRUM

Tack så mycket Lars för ditt fina omdöme och rekommendation! MVH Byggzentrum Göteborg

Enar V
Skrev om BYGGZENTRUM

Lätt att komma överens och få information. Kom de tider som vi kommit överens om. Flexibla när det gäller vädret. Jobba på bra, men litet svårt med språket. Litet runnet på grannans fönster och plattor. Det blev ett snyggt resultat.

Cecilia B
Skrev om BYGGZENTRUM

Snabbt och bra utfört jobb med stenläggning och staket. Lätt att ha en dialog med Danilo inför, under och efter arbetet.

Pernilla S
Skrev om BYGGZENTRUM

Kom ut och kollade, lämnade bra offert, kom på avtalad tid och gjorde ett bra jobb så rekommenderas varmt

Anna-karin R
Skrev om BYGGZENTRUM

Bra kommunikation gm processen, snabbt arbetat.

Tack så jätte mycket Anna-karin för dina fina ord. MVH Byggzentrum Göteborg

Frida E
Skrev om BYGGZENTRUM

Är nöjd med det arbete jag har fått hjälp med. Lätta att kommunicera med, serviceinriktade.

Tack så mycket Frida för den fina omdöme. Mvh Byggzentrum Göteborg

Linda P
Skrev om BYGGZENTRUM

Vi anlitade Byggzentrum Göteborg till att bygga om en trea till en fyra , vilket bland annat innefattade renovering av badrum. Vi är supernöjda. Vi kan varmt rekommendera Byggzentrum Göteborg.

Lena A
Skrev om BYGGZENTRUM

Jag är väldigt nöjd med Byggzentrum! Mycket bra och snyggt jobb och de jobbade på bra. Tog kortare tid än de hade uppgett från början. Mycket enkla, trevliga och snabba i kommunikationen. Bra pris. Jag är jättenöjd! Kommer helt klart att rekommendera dem till vänner. Lena

Svar från BYGGZENTRUM

Hej Lena. Tack så jätte mycket för dom fina ord om oss. Med vänlig hälsning, Byggzentrum Göteborg

Lotta H
Skrev om BYGGZENTRUM

De var duktiga på att återkoppla och få kontakt med. De höll budgeterad kostnad trots att det blev lite mer jobb än de räknat med. Vi är jättenöjda med klinkersjobbet som de gjorde i vår hall och även spacklingen av väggarna.

Svar från BYGGZENTRUM

Hej Lotta. Tack för de fina orden! Vi är nöjda när ni är nöjda:)

Marcus S
Skrev om BYGGZENTRUM

Leverade enligt plan. Stämde av tydligt innan och arbetet utfördes enligt förväntan!

Svar från BYGGZENTRUM

Hej Marcus. Vi är väldigt glada att ni är nöjda med resultatet och att allting gick enligt planen:)) Mvh Byggzentrum

Erik O
Skrev om BYGGZENTRUM

Jag är mycket nöjd med slutresultat efter min lägenhetsrenovering . Fick jätte bra bemötande av företaget, både före och efter arbetet. Rekommenderas varmt .

Stort tack från oss Erik. Det betyder mycket. MVH ByggZentrum Göteborg

Mikael H
Skrev om BYGGZENTRUM

Trevliga vid koll innan jobb. Duktig målare som gjorde ett kanon jobb!

Svar från BYGGZENTRUM

Hej Mikael. Tusen tack för dina fina ord om oss och vårt arbete! Vi är fantastiskt glada över att du blev så nöjd. MVH ByggZentrum

Henrik D
Skrev om BYGGZENTRUM

Lyhörda, lätta att få tag på, rak kommunikation och gjorde ett bra jobb. Rekommenderas.

Hej Henrik , tack för ditt omdöme, det värmer. MVH Byggzentrum

Eddie D
Skrev om BYGGZENTRUM

Dom satte upp gipsskivor spacklade och målade och det blev bra. Trevligt bemötande.

Svar från BYGGZENTRUM

Hej Eddie, Vi är väldigt glada att ni är nöjda med resultatet och att allting gick enligt planen:)) Mvh Byggzentrum Göteborg AB