Astrio Entreprenad AB

Mediavägen 4, 438 91 Landvetter — Visa karta

Välkommen till Astrio Entreprenad AB!

Vi har vårt säte i Göteborg och har som ambition att vara ett heltäckande byggbolag. Det är alltid tryggt och enkelt med oss på Astrio Entreprenad AB. Behöver du hjälp med bygg, plattsättning, inglasning, duschväggar, måleri eller totalentreprenad så finns vi där med en hjälpande hand eller två. Är du intresserad av att testa någon av våra tjänster så tar vi gärna ett förutsättningslöst möte med dig och lyssnar på dina idéer och tankar kring hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Vår engagerade personal arbetar efter de byggnormer som finns och vi går alltid igenom arbetet grundligt innan påbörjad process. Välkommen till oss på Astrio Entreprenad AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Astrio Entreprenad AB

• Hanna Maria E

2019-10-01

Hanna Maria E skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi hade länge gått och funderat på vem vi skulle anlita för att renovera vårt kök, till slut kom vi i kontakt med Senad på Astrio Entreprenad via rekommendationer av en bekant till familjen.

Första kontakten var bra och redan dagen efter var dem hos oss för genomgång av våra renoveringsbehov. Ytterligare fem dagar senare hade vi fått vår offert som var mycket prisvärd och som vi kom att godkänna.

Resultatet av renoveringen blev fantastiskt bra och både jag och min sambo skulle varmt rekommendera Astrio Entreprenad vidare till andra i vår närhet. Läs mer
  • Frank A

2019-10-01

Frank A skrev om Astrio Entreprenad AB
    Fick hjälp med altanbygge och fasadmålning. Jättefint gjort av både snickare och målare, mycket nöjd. Astrio Entreprenad är seriösa och noggranna!

Har tidigare fått mitt badrum renoverat av samma firma, det blev jättebra och är fortfarande jättefint. :)

Rekommenderas!!! Läs mer
    2019-10-01 Deniz S svarar Frank A
    Det var ett nöje för oss att utföra entreprenaden för er. Tack Frank för ditt fina omdöme!
  • 2019-08-17

Jonas F skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi behövde hjälp med att renovera köket i vårt hus och anlitade Astrio Entreprenad för detta efter att ha jämfört en antal offerter och läst en del recensioner online. Jag och min sambo är eniga i att renoverings processen gick väldigt smidigt till utan att påverka vårt vardagsliv särskilt mycket. Rent och prydligt kring arbetsplatsen med ett bra slutresultat.
    Kommer säkerligen använda mig utav deras tjänster igen längre fram! Läs mer
  • 2019-08-05

Mustafa R skrev om Astrio Entreprenad AB
    Mycket bra killar verkligen, bra jobb. Läs mer
  • 2019-08-05

Christian B skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi sökte kontakt med Astrio Entreprenad på rekommendation av våra grannar som tidigare använt sig utav deras tjänster.
    Bra första kontakt och väldigt prisvärd offert, därefter var allting fortsatt positivt. Badrumsrenovering samt små fix runtom i huset stod på tapeten och allting sköttes ordentlig och framför allt var dem väldigr noga med varenda detalj som hade med renoveringen att göra. Som kund är det trevligt att känna att byggarna la vikt vid kundnöjdhet! Läs mer
  • Jens N

2019-05-08

Jens N skrev om Astrio Entreprenad AB
    Pålitlig firma som höll sig till det vi kom överens om. Nöjd! Läs mer
  • 2019-04-19

AHMED M skrev om Astrio Entreprenad AB
    Använde mig utav Astrio Entreprenads tjänster för en ganska omfattande renovering hemma i vårt hus. Ett mycket bra och professionellt bemötande, nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-04-17

Karin F skrev om Astrio Entreprenad AB
    Då vi är nyinflyttade i Göteborg och var i behov av en entreprenör för att installera ett nytt kök så googlade vi och hittade Astrio Entreprenad. Vi tog kontakt med Senad som kom ut efter några dagar och tittade på jobbet. Efter att vi gett tummen upp på offerten så gick det undan. Man märkte ganska snabbt att Senad är mycket noggrann och framför allt personligt engagerad i jobben som Astrio Entreprenad åtar sig.

Arbetet blev perfekt utfört och man höll arbetsplatsen ren och prydlig under tiden och efteråt.

Jag skulle absolut rekommendera Astrio Entreprenad för köksrenovering! Läs mer
  • Kemal E

2019-03-13

Kemal E skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi bor i villa och anlitade Astrio Entreprenad för totalrenovering av våra två badrum. Kan inte säga annat än att vi är mycket nöjda med slut resultatet. Vi befann oss på semester under den största delen av renoveringsperioden och kunde trots detta följa utvecklingen då projektledaren Hasan med jämna mellanrum uppdaterade oss med bilder och information.
    En mycket kompetent och professionell firma som jag rekommenderar till alla därute som vill göra om hemma! Läs mer
  • 2019-02-28

Karl J skrev om Astrio Entreprenad AB
    Anlitades för fönsterbyten, bra och snabb service. Läs mer
  • Jonas A

2019-02-25

Jonas A skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi upplevde över lag att killarna på Astrio gjorde ett bra jobb. Slutresultatet höll den nivån som vi förväntade oss, dock så gick dem över den tidsplan vi hade satt upp från början vilket blev ett irritations moment som drar mer betyget något! Läs mer
    2019-02-27 Deniz S svarar Jonas A
    Hej Jonas,

Tack för både den positiva och konstruktiva kritiken. Vi gör alltid vårt yttersta för att leverera en så hög precision när det gäller kvalitet, planering samt kostnad. Det händer ibland att man inte lyckas hålla den exakta tidsplanen av diverse skäl och det ber vi så hemskt mycket om ursäkt för.

Astrio Entreprenad AB
  • Jakob A

2019-02-19

Jakob A skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi anlitade Astrio Entreprenad för en totalrenovering av vår nyköpta lägenhet på ca 80m2 och så här med facit i hand så är vi mycket nöjda med vårt beslut.
    Allting har rullat på smärtfritt och dem har varit väldigt proffesionella i sitt sätt att arbeta och kommunicera med oss under renoverings perioden.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Astrid I

2019-02-11

Astrid I skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och det utförda arbetet av killarna på Astrio. Renoveringen av vårt kök och målningen av resten av lägenheten blev klart i tid och de höll sig till den kostnadsbild som var uppsatt från början. Läs mer
  • Sam P

2019-02-07

Sam P skrev om Astrio Entreprenad AB
    Mycket god service. Behövde slipa om mitt golv i hemmet. Gänget på Astrio var mycket professionella och hade mitt bästa i fokus när det kom till tips och råd. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera vidare till alla som är i behov av renovering och bygg! Läs mer
  • 2019-02-07

Van Ming D skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi kontaktade Astrio Entreprenad för en offert på rekommendationer från en vän. Prisförslaget var bra och dem gav ett professionellt intryck. Badrummet blev precis som vi ville ha det!
    4 recos Läs mer
  • Annika Josefina A

2019-02-06

Annika Josefina A skrev om Astrio Entreprenad AB
    Jag och min man anlitade astrio entreprenad för en total renovering av vårt hus.
    Arbetet påbörjades i tid, avlutades i tid och höll budget.
    Arbetet utfördes dessutom på ett både skickligt och noggrant sätt.
    Kan rekommenderas. .
    Kontakten med vår kontaktperson Senad har ockå varit bra tycker vi då dem visat hänsyn till våra önskemål och varit tillgängliga under hela renoveringen. Läs mer
  • Sevdai M

2019-02-05

Sevdai M skrev om Astrio Entreprenad AB
    Grymt bra bemötande, så professionella! kom med insyn och idéer som gjorde min första tanke till mycket mer utvecklande och anpassande än vad jag kunnat tänka mig. Kommer absolut använda mig av de i framtiden när behovet dyker upp.
    Rekommenderar Astrio Entreprenad väldigt starkt till alla därute som behöver hjälp med allt inom bygg. Läs mer
  • 2019-02-05

Danial K skrev om Astrio Entreprenad AB
    Anlitade Astrio Entreprenad AB för målning av innerväggar i vitt.
    Personalen var kunnig och professionell. Lyssnade på vad man ville ha och utförde enligt instruktioner.
    Hade som förhoppning av att man skulle flytta in i en nybyggd lägenhet. Spacklingen, slipningen, grundmålningen och den fina matta vita färgen fick lägenheten att se oerhört lyxig ut.
    Man kan räkna med att Astrio gör ett professionellt och skickligt jobb. Läs mer

Mediavägen 4, 438 91 Landvetter