Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Härryda Astrio Entreprenad AB

Astrio Entreprenad AB

Mediavägen 4, 438 91 Landvetter — Visa karta

Välkommen till Astrio Entreprenad AB!

Vi har vårt säte i Göteborg och har som ambition att vara ett heltäckande byggbolag. Det är alltid tryggt och enkelt med oss på Astrio Entreprenad AB. Behöver du hjälp med bygg, plattsättning, inglasning, duschväggar, måleri eller totalentreprenad så finns vi där med en hjälpande hand eller två. Är du intresserad av att testa någon av våra tjänster så tar vi gärna ett förutsättningslöst möte med dig och lyssnar på dina idéer och tankar kring hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Vår engagerade personal arbetar efter de byggnormer som finns och vi går alltid igenom arbetet grundligt innan påbörjad process. Välkommen till oss på Astrio Entreprenad AB!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Astrio Entreprenad AB

• Jakob A

2019-02-19

Jakob A skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi anlitade Astrio Entreprenad för en totalrenovering av vår nyköpta lägenhet på ca 80m2 och så här med facit i hand så är vi mycket nöjda med vårt beslut.
    Allting har rullat på smärtfritt och dem har varit väldigt proffesionella i sitt sätt att arbeta och kommunicera med oss under renoverings perioden.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Astrid I

2019-02-11

Astrid I skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och det utförda arbetet av killarna på Astrio. Renoveringen av vårt kök och målningen av resten av lägenheten blev klart i tid och de höll sig till den kostnadsbild som var uppsatt från början. Läs mer
  • Sam P

2019-02-07

Sam P skrev om Astrio Entreprenad AB
    Mycket god service. Behövde slipa om mitt golv i hemmet. Gänget på Astrio var mycket professionella och hade mitt bästa i fokus när det kom till tips och råd. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera vidare till alla som är i behov av renovering och bygg! Läs mer
  • 2019-02-07

Van Ming D skrev om Astrio Entreprenad AB
    Vi kontaktade Astrio Entreprenad för en offert på rekommendationer från en vän. Prisförslaget var bra och dem gav ett professionellt intryck. Badrummet blev precis som vi ville ha det!
    4 recos Läs mer
  • Annika Josefina A

2019-02-06

Annika Josefina A skrev om Astrio Entreprenad AB
    Jag och min man anlitade astrio entreprenad för en total renovering av vårt hus.
    Arbetet påbörjades i tid, avlutades i tid och höll budget.
    Arbetet utfördes dessutom på ett både skickligt och noggrant sätt.
    Kan rekommenderas. .
    Kontakten med vår kontaktperson Senad har ockå varit bra tycker vi då dem visat hänsyn till våra önskemål och varit tillgängliga under hela renoveringen. Läs mer
  • Sevdai M

2019-02-05

Sevdai M skrev om Astrio Entreprenad AB
    Grymt bra bemötande, så professionella! kom med insyn och idéer som gjorde min första tanke till mycket mer utvecklande och anpassande än vad jag kunnat tänka mig. Kommer absolut använda mig av de i framtiden när behovet dyker upp.
    Rekommenderar Astrio Entreprenad väldigt starkt till alla därute som behöver hjälp med allt inom bygg. Läs mer
  • 2019-02-05

Danial K skrev om Astrio Entreprenad AB
    Anlitade Astrio Entreprenad AB för målning av innerväggar i vitt.
    Personalen var kunnig och professionell. Lyssnade på vad man ville ha och utförde enligt instruktioner.
    Hade som förhoppning av att man skulle flytta in i en nybyggd lägenhet. Spacklingen, slipningen, grundmålningen och den fina matta vita färgen fick lägenheten att se oerhört lyxig ut.
    Man kan räkna med att Astrio gör ett professionellt och skickligt jobb. Läs mer

Mediavägen 4, 438 91 Landvetter