Sim Bygg Koncept AB

Vi på Sim Bygg hjälper er hela vägen vid ombyggnation, nybyggnation och renovering. Vi är
experter på kök och badrum men erbjuder även totalentreprenad. Golv, tak, dörrar, fönster,
snickeri, måleri, utearbeten, murning – vi fixar det mesta!

För att underlätta för dig som kund har vi alltid en genomtänkt helhetslösning med högsta tänkbara kvalitet.
Ring eller maila oss om ni finner intresse, så berättar vi mer om vilka tjänster vi erbjuder, eller kom och passa på att kika på kök och badrumsmöbler i vårt showroom.

Ni kan även boka tid för personligt möte. info@simbygg.se

Eller på våran hemsida:

www.simbygg.se

Välkomna!

Läs vad 27 kunder tycker om Sim Bygg Koncept AB 2

2021-11-16
    Jag är mycket nöjd över hur mitt badrum blev, tillslut. Kunniga och vänliga arbetare!
    Dock drog renoveringen ut på tiden, från början var det sagt 3-4 veckor, det tog 6 veckor. Under den tiden ställde jag frågor kring när mitt badrum skulle vara klart, fick till svar "imorgon" men det dröjde ytterligare dagar utan ett färdigt badrum eller återkoppling till mig.
    Nu har mitt badrum varit färdigt i snart två månader men de utlovade kvalitetsdokumenten har jag inte fått.
    Frågade om dem för två veckor sedan, de har fortfarande inte hört av sig eller skickat dem.

Följande dokument har jag inte fått;
    -Säker vattenintyg
    - Kvalitetsdokument BBV
    - Dokumentation över elinstallationer utförda av en auktoriserad elektriker
    - Dokument över utförda golvvärmeinstallationer
    - Dokument över målade ytskikt
    - Drift- och skötselinstruktioner.

Jag hoppas att jag får dokumenten så snart som möjligt, är som sagt annars väldigt nöjd med Simbygg.
    Hej Christine!

Vi förstår din frustration, vi var lika frustrerade över situationen vi befann oss i tillsammans med dig.
    Tyvärr så har leveranstiderna på varorna du ville ha längre än vanligt på grund av pandemin som pågår i Världen och därmed drogs det ut på tiden längre än vad vi planerade.
    Som kompensation för detta har vi bjudit på material samt fixat köket och andra bitar kostnadsfritt för dig.

Alla våra kunder får all nödvändig dokumentation och du kommer inte var ett undantag, inget att oroa sig över.

Allt Gott :)
    2021-08-03
    Mycket kompetenta arbetare. Fint och kunnigt bemötande.
    God prisbild vid jämförelse med alternativ

Dock lite för lång väntan mellan olika insatser
    Tack för den fina recensionen Staffan, Vi är jätte glada över att ha dig som kund.

Det tog lite mer tid än förväntat eftersom vi har haft oväntat många projekt under samma gång, men vi ska ta med oss och förbättra oss med tiderna och planeringen

Tack ännu en gång Staffan.

Mvh Sim Bygg
    2021-08-02
    Vi har anlitat SIM för köksrenovering två gånger. Vi har varit mycket nöjda med resultatet båda gångerna.
    All personal har varit serviceinriktad och alltid tillmötesgående.
    Tack För den fina Recensionen Pär, Vi är jätte glada över att ha en snäll kund som dig.

Stort Tack!

Mvh Sim Bygg Koncept
  • AMELA B
    2021-07-08
    Har renoverat både kök och badrum med företaget. Professionella, trevliga och serviceminded! Kan verkligen rekommendera!
    Tack Amela!

Tack för den fina recensionen, Vi är jätte glada över att ha och har haft dig som kund

Stort Tack!

Mvh Sim Bygg
    2021-05-23
    Vi jämförde en rad byggfirmor för att totalrenovera vår lägenhet på 3 rok. Simbygg genomförde ett utomordentligt arbete samt billigare än de andra firmor. Ett par bland personalen pratade dålig svenska, men arbetade mycket skickligt. Deras bemötande var också mycket vänligt speciellt vid olika tillfällen när vi önskade ändringar som inte var från början i avtalet. Vår lägenhet är nu enligt brf-ordförande den vackrast bland 200 lägenheter. Vi rekommenderar Simbygg med betyg MVG.
    Hej,
    Tack så mycket så att du tog dig tid tt bedömma vårt företag och alla fina ord..
    Det uppskattar vi.
    Vänligen Sim Bygg
    2021-05-11
    Bytte tak på mitt hus snabbt och effektivt när jag hade en vatten läcka i taket.
    Hej Anders,
    tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    2021-05-10
    Renovering av badrum med Sim Bygg. Tyvärr totalt sett en dålig upplevelse. I vissa delar bra arbete, men i andra delar inte alls bra utan slarvigt. Utdragen renovering över flera månader med ett badrum som en byggarbetsplats... Slutligen tveksamma fakturor med flera poster som vi var tvungna att bestrida. Kan tyvärr inte rekommendera.
    Hej Klara,
    Tack för att du tog dig tid att bedömma vårt verksamhet. Ber om ursäkt om allt som gick snett,det är ingen ursäkt men just då hade vi en hektist period som gjorde att vi hade andra än våra standard arbetare det var också trubel med badkaret som ni skulle ha som gjorde att drog ut på tiden ännu mer. Vårt mål är att alltid hålla tidsramen och se till att vår kund blir nöjd, Vi ber om ursäkt än en gång för trubbel som berodde på oss. Vi ska se till att bli bättre på alla plan.
    Vänligen Sim Bygg.
  • Magnus N
    2021-05-03
    Vi byggde ut huset inklusive nytt tak, nytt badrum, ny el, målning, golv etc. Har använt Sim Bygg tidigare och har alltid fått ett bra bemötande. Dom levererar enligt plan och offert. Jättenöjda, rekommenderas!
    Hej Magnus,
    tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vårt företaget. det har alltid varit ett nöje att samarbeta med dig.
    Vänlilgen
    Sim Bygg.
    2021-05-03
    Anlitat SIM BYGG under många år, allt från badrumsrenoveringar, fönsterbyten, målning av fasader, plattsättning. Har alltid varit perfekt.
    Hej Michael,
    Vänlilgen
    Sim Bygg.
  • DANIJEL B
    2020-11-26
    Tog hjälp av SIM Bygg med renovering av kök. Resultatet blev fantastiskt och processen va smidig med allt från konsultation till beställning av produkter, leverans och installation. Efter arbetet fick jag samtal om att allt va klart eftersom jag var på jobbet. Två dagar senare fick jag återkoppling för avstämning av vad jag tyckte om resultatet. Bra service!
    Hej Daniel,
    Tack så mycket för dina fina ord.
    Vi är jätte glada över att du är nöjd.
  • MILAN K
    2020-11-26
    Jätte Tacksam För Utmärkt jobb Sim bygg har utfört! stort tack Simbygg för Köksrenoveringen samt Badrumsrenoveringen!

Kakel och Möblerna är av hög kvalité till ett bra pris! stort tack!
    Hej Milan,,
    Tack så mycket för dina fina ord.
    Vi är jätte glada över att du är nöjd.
  • SNÉZANA A
    2020-10-29
    Rekommenderar starkt detta bolag och kommer med all säkerhet att använda dom igen.
    Hej, tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet.
  • TAMARA D
    2020-10-26
    Oerhört snäll personal! Jätte nöjd med materialet och resultatet av min köksrenovering! Nu mera älskar jag att spendera min tid där! p.s de fixade även dörren åt mig! 🤩😍
    Hej, tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet.
    2020-10-21
    Fått mitt badrum renoverat, väldigt nöjd med resultat. Hela projektet var smidigt med bra kontakt och service.
    Köpte även badrumsinredning av företaget vilket gjorde det hela ännu enklare för mig.
    Rekommenderar stark !
    Hej Rajko,
    2020-09-01
    Kan varmt rekommendera Sim Bygg. Snabba, proffsiga och noggranna när jag fått hjälp av dem!
    Hej Ole,
  • MILICA L
    2020-08-30
    Jag är jättenöjd med professionellt renovering av vårt badrum. Jag rekommenderar Sim Bygg.
    Tack får att du för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet Det var ett nöje att arbeta med dig. Sim Bygg Koncept AB
    2020-08-26
    Varmt rekommenderar Sim Bygg, är så nöjd med deras renovering som de utfört hemma hos mig.
    Hej Valentina,
    tack för att du tog dig tid att bedömma vårt erksamhet.
  • MIRJANA K
    2020-08-15
    Mycket professionella tjänster och personal! Varmt rekommenderar
    Hej Mirjana,
  • ROBIN L
    2020-07-31
    Väldigt trevliga att ha att göra med. Mycket kunnig personal och som utför arbetet på ett professionellt sätt. Alltid nåbara och med gott bemötande. Jag är jättenöjd.

Kan varmt rekommendera Sim Bygg!
    Tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet.
    Vi är så glada över att du är nöjd.
    Hälsningar,
    2020-07-31
    Rekommenderar detta företaget från hela mitt hjärta!!! Professionella i både rådgivning och jobbutföranden!!! Hela konceptet på samma samma ställe börjat från egna produkter till professionella bygg utföranden!!! Varmt rekommenderas!!!
    Danijela
    Tack snälla Danijela för rekomendationerna.
    Hälsningar,
  • Goran C
    2020-06-05
    Jag har anlitat Sim Bygg vid flera tillfällen för renovering av min lägenhet (kök, badrum, gästtoalett samt målning och installation av spotlights). Jag är jättenöjd med utförande och professionellt bemötande och kan varmt rekommendera Sim Bygg. Man får bra kvalité, rådgivning, professionellt bemötande, konkurrenskraftigt pris och felfritt utförande.
    Hej,
    Tack så mycket för dem fina rekomendationerna.
  • SIGRID L
    2020-06-04
    Professionella både i bemötande och utförande från början till slut.
    Rekommenderas 👍
    Hej !
    Tack för att du tog dig tid att bedömma vårt verksamhet, det uppskattar vi verkligen.
    2020-06-03
    Är över all förväntan nöjd med Sim Bygg renovering av bad och kök strålande jobb! Det var ordning och reda på all arbetsmaterial varje dag de städa och höll rent de var effektiva .Min renovering gjordes i den tid som beräknades .Tack Sim Bygg för erat fantastiska jobb !
    Gabriella .M
  • EWELINA K
    2020-06-01
    Vi har anlitat Sim Bygg vid olika tillfällen. Första gången på att bygga om tvättstugan och andra på att bygga om köket ,vi är lika nöjda båda gångerna. Resultatet har blivit bättre än vad vi har tänkt oss.
    Dom var lätta att ha och göra med när man undrade något och en väldigt trevlig personal.
    2020-05-04
    Vi anlitade Sim Bygg för att renovera vårt kök och bygga ett nytt badrum i källaren. Arbetet har hela vägen fungerat väldigt bra. All kommunikation har varit rak och tydlig, tidsramen hölls och det gjorde offerten också. Filip var en jättebra arbetsledare som hela tiden höll kontakten och såg till att saker blev rätt. Vi är väldigt nöjda med resultatet!

Aron
    2020-04-28
    Vi totalrenoverade ett badrum utfört av SIM Bygg. Efter första kontakten med ägaren per telefon så träffades vi på plats och två dagar senare hade vi en offert. Mirko (ägaren) var alltid kontaktbar eller projektledaren som svarade på SMS eller telefon om det var något. Slutresultat levde upp till förväningarna. Jag jobbade hemma under byggtiden (Corona) vilket underlättade när det gälde snabba beslut och vissa språkförbristningar som kunde redas ut på plats. Hantverkarna städade alltid efter sig och tog med sig allt material till en ringa kostnad. Vi har fortfarande skåp, spegel och en sil (brunnen) som skall monteras men detta har försenats på grund av corona. Vi rekomenderar SIM Bygg och innan ni köper inredning prata med Mirko då han har en egen butik för badrumsmöbler mm. Mvh. Michael H
    Hej Michael,
    tack för den fina responsen,
    nu väntar vi bara på att resten av varorna kommer så gör vi det färdigt.
  • MILAN B
    2020-04-23
    Sim bygg renoverat mitt badrum med fantastiskt resultat. Jag kan rekommendera dom.
    Hej Milan,
    tack för att du tog dig tid att bedömma vårat verksamhet.