Sim Bygg Koncept AB

Sim Bygg Koncept AB

Vi på Sim Bygg hjälper er hela vägen vid ombyggnation, nybyggnation och renovering. Vi är
experter på kök och badrum men erbjuder även totalentreprenad. Golv, tak, dörrar, fönster,
snickeri, måleri, utearbeten, murning – vi fixar det mesta!

För att underlätta för dig som kund har vi alltid en genomtänkt helhetslösning med högsta tänkbara kvalitet.
Ring eller maila oss om ni finner intresse, så berättar vi mer om vilka tjänster vi erbjuder, eller kom och ta en kopp kaffe och passa på att kika på olika designer av kök och badrum i vårt showroom.

Ni kan även boka tid för personligt möte. info@simbygg.se

Välkomna!

Läs vad 21 kunder tycker om Sim Bygg Koncept AB 2

2021-05-10
    Renovering av badrum med Sim Bygg. Tyvärr totalt sett en dålig upplevelse. I vissa delar bra arbete, men i andra delar inte alls bra utan slarvigt. Utdragen renovering över flera månader med ett badrum som en byggarbetsplats... Slutligen tveksamma fakturor med flera poster som vi var tvungna att bestrida. Kan tyvärr inte rekommendera.
  • Magnus N
    2021-05-03
    Vi byggde ut huset inklusive nytt tak, nytt badrum, ny el, målning, golv etc. Har använt Sim Bygg tidigare och har alltid fått ett bra bemötande. Dom levererar enligt plan och offert. Jättenöjda, rekommenderas!
    Hej Magnus, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vårt företaget. det har alltid varit ett nöje att samarbeta med dig. Vänlilgen Sim Bygg. Sim Bygg Koncept AB
    2021-05-03
    Anlitat SIM BYGG under många år, allt från badrumsrenoveringar, fönsterbyten, målning av fasader, plattsättning. Har alltid varit perfekt.
    Hej Michael, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vårt företaget. det har alltid varit ett nöje att samarbeta med dig. Vänlilgen Sim Bygg. Sim Bygg Koncept AB
  • DANIJEL B
    2020-11-26
    Tog hjälp av SIM Bygg med renovering av kök. Resultatet blev fantastiskt och processen va smidig med allt från konsultation till beställning av produkter, leverans och installation. Efter arbetet fick jag samtal om att allt va klart eftersom jag var på jobbet. Två dagar senare fick jag återkoppling för avstämning av vad jag tyckte om resultatet. Bra service!
    Hej Daniel, Tack så mycket för dina fina ord. Vi är jätte glada över att du är nöjd. Mvh Ruza Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • MILAN K
    2020-11-26
    Jätte Tacksam För Utmärkt jobb Sim bygg har utfört! stort tack Simbygg för Köksrenoveringen samt Badrumsrenoveringen!

Kakel och Möblerna är av hög kvalité till ett bra pris! stort tack!
    Hej Milan,, Tack så mycket för dina fina ord. Vi är jätte glada över att du är nöjd. Mvh Ruza Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • SNÉZANA A
    2020-10-29
    Rekommenderar starkt detta bolag och kommer med all säkerhet att använda dom igen.
    Hej, tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet. Mvh Ruza Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • TAMARA D
    2020-10-26
    Oerhört snäll personal! Jätte nöjd med materialet och resultatet av min köksrenovering! Nu mera älskar jag att spendera min tid där! p.s de fixade även dörren åt mig! 🤩😍
    2020-10-21
    Fått mitt badrum renoverat, väldigt nöjd med resultat. Hela projektet var smidigt med bra kontakt och service.
    Köpte även badrumsinredning av företaget vilket gjorde det hela ännu enklare för mig.
    Rekommenderar stark !
    Hej Rajko, tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. MVH Ruza Sim Bygg Koncept AB
    2020-09-01
    Kan varmt rekommendera Sim Bygg. Snabba, proffsiga och noggranna när jag fått hjälp av dem!
    Hej Ole, tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. MVH Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • MILICA L
    2020-08-30
    Jag är jättenöjd med professionellt renovering av vårt badrum. Jag rekommenderar Sim Bygg.
    Tack får att du för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet Det var ett nöje att arbeta med dig. Sim Bygg Koncept AB
    2020-08-26
    Varmt rekommenderar Sim Bygg, är så nöjd med deras renovering som de utfört hemma hos mig.
    Hej Valentina, tack för att du tog dig tid att bedömma vårt erksamhet. Sim Bygg Koncept AB
  • MIRJANA K
    2020-08-15
    Mycket professionella tjänster och personal! Varmt rekommenderar
    Hej Mirjana, tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. MVH Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • ROBIN L
    2020-07-31
    Väldigt trevliga att ha att göra med. Mycket kunnig personal och som utför arbetet på ett professionellt sätt. Alltid nåbara och med gott bemötande. Jag är jättenöjd.

Kan varmt rekommendera Sim Bygg!
    Tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. Vi är så glada över att du är nöjd. Hälsningar, Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
    2020-07-31
    Rekommenderar detta företaget från hela mitt hjärta!!! Professionella i både rådgivning och jobbutföranden!!! Hela konceptet på samma samma ställe börjat från egna produkter till professionella bygg utföranden!!! Varmt rekommenderas!!!
    Danijela
    Tack snälla Danijela för rekomendationerna. Hälsningar, Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • Goran C
    2020-06-05
    Jag har anlitat Sim Bygg vid flera tillfällen för renovering av min lägenhet (kök, badrum, gästtoalett samt målning och installation av spotlights). Jag är jättenöjd med utförande och professionellt bemötande och kan varmt rekommendera Sim Bygg. Man får bra kvalité, rådgivning, professionellt bemötande, konkurrenskraftigt pris och felfritt utförande.
    Hej, Tack så mycket för dem fina rekomendationerna. Mvh Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • SIGRID L
    2020-06-04
    Professionella både i bemötande och utförande från början till slut.
    Rekommenderas 👍
    Hej ! Tack för att du tog dig tid att bedömma vårt verksamhet, det uppskattar vi verkligen. Hälsningar ! Sim Bygg Koncept AB
    2020-06-03
    Är över all förväntan nöjd med Sim Bygg renovering av bad och kök strålande jobb! Det var ordning och reda på all arbetsmaterial varje dag de städa och höll rent de var effektiva .Min renovering gjordes i den tid som beräknades .Tack Sim Bygg för erat fantastiska jobb !
    Gabriella .M
  • EWELINA K
    2020-06-01
    Vi har anlitat Sim Bygg vid olika tillfällen. Första gången på att bygga om tvättstugan och andra på att bygga om köket ,vi är lika nöjda båda gångerna. Resultatet har blivit bättre än vad vi har tänkt oss.
    Dom var lätta att ha och göra med när man undrade något och en väldigt trevlig personal.
    2020-05-04
    Vi anlitade Sim Bygg för att renovera vårt kök och bygga ett nytt badrum i källaren. Arbetet har hela vägen fungerat väldigt bra. All kommunikation har varit rak och tydlig, tidsramen hölls och det gjorde offerten också. Filip var en jättebra arbetsledare som hela tiden höll kontakten och såg till att saker blev rätt. Vi är väldigt nöjda med resultatet!

Aron
    2020-04-28
    Vi totalrenoverade ett badrum utfört av SIM Bygg. Efter första kontakten med ägaren per telefon så träffades vi på plats och två dagar senare hade vi en offert. Mirko (ägaren) var alltid kontaktbar eller projektledaren som svarade på SMS eller telefon om det var något. Slutresultat levde upp till förväningarna. Jag jobbade hemma under byggtiden (Corona) vilket underlättade när det gälde snabba beslut och vissa språkförbristningar som kunde redas ut på plats. Hantverkarna städade alltid efter sig och tog med sig allt material till en ringa kostnad. Vi har fortfarande skåp, spegel och en sil (brunnen) som skall monteras men detta har försenats på grund av corona. Vi rekomenderar SIM Bygg och innan ni köper inredning prata med Mirko då han har en egen butik för badrumsmöbler mm. Mvh. Michael H
    Hej Michael, tack för den fina responsen, nu väntar vi bara på att resten av varorna kommer så gör vi det färdigt. MVH Sim Bygg Sim Bygg Koncept AB
  • MILAN B
    2020-04-23
    Sim bygg renoverat mitt badrum med fantastiskt resultat. Jag kan rekommendera dom.
    Hej Milan, tack för att du tog dig tid att bedömma vårat verksamhet. Sim Bygg Koncept AB