K&B Förvaltning

K&B Förvaltning

Ring 031-797 94 21 www.kbforvaltning.se

Ett väletablerat familjeägt företag med lång erfarenhet inom fastighetsbranschen, där verksamheten omfattat både anställningar och eget företagande under många år. K&B Förvaltning erbjuder en heltäckande förvaltningstjänst inom områden som Ekonomisk Förvaltning, Teknisk Förvaltning, Juridik och Byggservice. Genom samarbetet...

9 omdömen om K&B Förvaltning

Lars L
Skrev om K&B Förvaltning

Som ordförande i Brf Kusttorget i Majorna har jag dagliga kontakter med K&B förvaltning. Kan inte tänka mig ett smidigare samarbete, svarar alltid i telefon, kommer snabbt vid akuta problem och har alltid lösningar på på uppkomna situationer. Därför det höga betyget.

Brf Pappersmästaren I Mölndal B

K&B upplevs enkla att kontakta, med ett snabbt och vänligt kundmottagande. Besiktning och framtagning av underhållsplan hanterades helt enligt förväntan. Underhållsplan av god kvalitet inklusive snygg sammanfattning av fastighetens underhållsbehov med bilder och brödtext. Dessutom en givande presentation och frågestund med bra svar inför styrelsen.

Oscar B och Björn V gillar detta
Brf Bergakungen I Alsike B

Min upplevelse av K&B Förvaltning är bara positiv. En underhållsplan för vår brf har tagits fram och levererats snabbt, smidigt och profesionellt. K&B Förvaltning rekommenderas starkt.

Svar från K&B Förvaltning

Stort tack för omdömet. Styrelsen i BRF Bergakungen i Alsike har varit enkla och mycket trevliga att samarbeta med. / K&B Förvaltning AB

Lars R
Skrev om K&B Förvaltning

Omfattande, fullödig gemomgång med anvisningar för framtida bruk!

Catrine E
Skrev om K&B Förvaltning

Vi köpte en Underhållsplan till vår BRF. Vi blev bemött bra och vi är nöjda.

Svar från K&B Förvaltning

Tack - kul att höra, Catrine! :)

Lage H
Skrev om K&B Förvaltning

Vi köpte en underhållsplan till vårt höghus i Högdalen. Det har fungerat bra för oss med kontakten med K&B.

Bigabgroupab B
Skrev om K&B Förvaltning

Funkar mycket bra med förvaltningen genom KBF Bra bemötanden och bra utförda arbeten

Mästarens Samfällighetsförening M

Använder K&B för ekonomisk förvaltning av vår Samfällighet. Så enkla att ha att göra med, svarar snabbt på frågor, följer upp direkt vid förfrågningar och allmänt trevliga alltid. Rekommenderar varmt!

Nelleke H
Skrev om K&B Förvaltning

Beställde underhållsplan och fick snabbt och trevligt bemötande!

Svar från K&B Förvaltning

Tack! Alltid roligt att höra. På återseende! :)