K&B Förvaltning

Erik Dahlbergsgatan 9, 411 26 Göteborg — Visa karta

Välkommen till K&B Förvaltning!

Hos oss på K&B Förvaltning kan du få hjälp med en rad olika tjänster inom bygg och förvaltning. Vi tar ditt nästa drömprojekt från start till mål. Vi åtar oss uppdrag från dig som fastighetsägare, bostadsrättsförening eller privatperson.

UNDERHÅLLSPLANER
Vi skräddarsyr en lättförståelig underhållsplan för din fastighet. Vi levererar alltid våra underhållsplaner med en presentation. Därefter kan vi ändra, komplettera eller förtydliga de delar som önskas, helt enligt era önskemål.

EKONOMISK FÖRVALTNING
Vi anpassar vår ekonomiska förvaltning efter dig som kund. Med flexibilitet i fokus har vi paketlösningar med fast årsarvode. Det ingår dessutom alltid en personlig kontaktperson som hjälper dig och din förening och fastighet. Läs mer om vad som ingår på vår hemsida.

TEKNISK FÖRVALTNING
Ökad boendetrivsel och minskade driftkostnader. Med rätt teknisk förvaltning kan vi lösa detta genom att skräddarsy den bästa lösningen utefter dina behov. Läs mer om vad som ingår på vår hemsida.

BYGGSERVICE
VVS, snickeri, köksrenovering, målningsarbeten, badrumsrenovering, totalrenovering, golvläggning, reparation och återställning av skador, elarbeten, fönsterarbeten, takomläggning, nybyggnation, ombyggnation och mycket mer.

Alla våra medarbetare är mycket professionella och certifierade för installationer från Säker Vatten AB och våtrumsbehöriga enligt BBV. Är du intresserad av att veta mer eller komma i kontakt med oss? Tveka inte att ringa eller be om en offert direkt till oss här ovan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om K&B Förvaltning