Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Starkes Bygg AB

Starkes Bygg AB

Södra Långebergsgatan 26B, 436 32 Askim — Visa karta

Vi på Starkes Bygg AB är specialister på fönster och dörrar. När du anlitar oss kommer vi först och mäter och därefter presenterar vi alltid en offert med fast pris. Bland de tjänster vi erbjuder hittar du det mesta inom fönster, tak, fasad, altan, badrum, staket och målning.

Oavsett om du behöver hjälp med takrenovering, kakel, klinkers, isolering, ombyggnation eller nybyggnation kan vi hjälpa till. Våra duktiga hantverkare har många års erfarenhet och har självklart även våtrumsbehörighet.

Kontakta oss via formuläret på hemsidan så svarar vi på frågor eller bokar en tid!

Läs vad 6 kunder tycker om Starkes Bygg AB

• Gert E
    Gert E skrev om Starkes Bygg AB
    Vi var mycket nöjda med alla utförda arbeten. Bra utförda arbeten.
    Höll utlovad tidplan.
    Trevliga montörer.
    Noggranna.
    Vi kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Starkes Bygg AB
    Vi är mycket glada och tacksamma. Vi är mycket nöjda och belåtna med arbetet. Läs mer
  • Lars-Ola W
    Lars-Ola W skrev om Starkes Bygg AB
    Vi har en mångårig mycket bra kundrelation med Starkes bygg. De kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Starkes Bygg AB
    En firma som jag anlitat flera gånger.
    Redan dagen efter första besöket ligger en välskriven offert i min brevlåda. Bra dialog med chefen Thomas. Kommer på avtalad tid.
    Starkes Bygg har bytt alla fönster och dörrar i min fastighet. Målat både ute och inne.
    Jag är nöjd och kan varmt rekommendera denna firma. Känns tryggt med hantverkare man kan lita på. Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Starkes Bygg AB
    Fönsterbyte i min villa.
    Proffsigt och bra bemötande hela tiden. Ett mycket fint utfört arbete.
    Jag är helt och fullt nöjd Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Starkes Bygg AB
    Fantastiskt duktiga och trevliga! Vi bytte våra fönster på övervåningen till att börja med, och det blev jättefint. Riktigt proffsigt gjort!
    Så nu anlitar vi dem igen för resten av husets fönster!
    Jag kan varmt rekomendera dem. Läs mer

Södra Långebergsgatan 26B, 436 32 Askim