Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Huddinge Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB

Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB

Kittelvägen 35, 141 59 Huddinge — Visa karta

Pilotgatan 2, 12832, Skarpnäck
EMJ Service
Ulla B:
Hej Vi är nöjda med EMJ. Vi har ett kontrakt gällande snöskottning för vår förening och det känns tryggt att veta att vi får snabb hjälp när...

Läs vad 6 kunder tycker om Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB

• Lisa
    Lisa skrev om Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB
    Bästa woken i Solna. Jättebra priser, jättebra mat, snabb service.
  • Katarina
    Katarina skrev om Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB
    Riktigt god mat och relativt billigt! Grill & Wok Stugan är ett populärt ställe så räkna med att få vänta på maten ett litet tag!
  • Anna O
    Anna O skrev om Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB
    Billigt och väldigt gott. Liten mysig uteservering. Populärt ställe trots att det är i en liten "barack". Men take-away går ju lika bra om man inte vill stanna.
  • Karin
    Karin skrev om Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB
    Tillägg till tidigare talare: numera tar de kort, inga problem!
  • John S
    John S skrev om Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB
    Va ett bra ställe i början, Nu har blit sämre,tappat smaken på maten. ett plus är väll att dom tar kort nu!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Fastighet & Restaurangservice i Huddinge HB
    Anspråkslös trä-barack som någon visionär lyckats förvandla till en gastronomisk oas. Stor meny med cirka 150 rätter, företrädesvis thai. Väldigt bra priser. Maten är väldigt god och vällagad. De har t.o.m lyckats iordningställa en form av uteservering som känns trevlig. Det som gör att dem inte riktigt når upp till en femma är två saker: 1. de tar inte kortbetalning, 2. det har hänt att deras uppskattning av när maten ska vara klar har visat sig helt enormt fel, särskilt helger - så ett tips är att verkligen förankra tiden när du beställer.

Kittelvägen 35, 141 59 Huddinge