Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Grodan Nattklubb

Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Grodan Nattklubb

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om Grodan Nattklubb
    Helt värdelöst bemötande! Kö fick man stå i TROTS att stället inte ens var halvfullt (glasdörrar ger dig en jäkla bra inblick) och kön rörde sig inte en millimeter! Samma sak var det när andra vänner skulle in en annan kväll - onödig kö för att att skapa hype(!). Hur dum får man bli? Ju kortare kö desto fler väljer att gå dit?

Ingen är väl så korkad att de tänker "Nämen OJ vilken lång kö som inte rört sig på en ca 60 minuter, den ställer vi oss i!"

Till och med VIP gäster blev utknuffade tillbaka i kön för att "vänta en stund".

Bortsett från det så är väl stället helt okej musikmässigt. Men bemötandet innan man (OM man) kommer in - är ju helt sjukt. Inte i h-e tänker jag stå i en milslångkö och frysa arslet av mig för att de vill ha hype-kö(!). Då går jag någon annanstans och det rekommenderar jag dig också att göra.

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm