Alla kategorier Reservdelar Stockholms län Järfälla Grufman Bil AB

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla — Visa karta

Dalhemsvägen 45, 14137, HUDDINGE
Mekonomen Bilverkstad i Huddinge AB
Ingela J:
Kompetent AC-felsökning, snabb service. Bra bemötande.

Reservdelsförsäljare nära Grufman Bil AB:

Veddestavägen 23, JÄRFÄLLA
Välkommen! Läs mer ›
Anim M:
Väldigt bra, snabba och jättetrevlig!

Läs vad 3 kunder tycker om Grufman Bil AB

• p
    p skrev om Grufman Bil AB
    Hade fått prisuppgift för byte av bromssystem fram och lämnade in bilen på grundval avbdetta. När jag skulle hämta ut bilen ville de ha 2500 kr mer än vad de sagt på tfn med hänvisning till att "det pris du fick avsåg bara material och ej arbetskostnad". Efter lång diskussion och uppspelande av samtalet gav de till slut med sig (vilket hedrar dem), men jag åkte ändå därifrån med känslan av att vara uppskörtad. Ber man som kund om pris för att åtgärda ett fel, och får en summa är det självklart det man ska betala; vad som sedan är material resp arbetskostnad är egalt för mig. Ffa när de ej angav att det endast skulle rört sig om materialet (vilket de hävdade att de sagt - tur för mig att telefonsamtalet visade att de hade fel. Oseriöst bemötande, de kommer ej se mig där igen...
  • Björn F
    Björn F skrev om Grufman Bil AB
    grufman bil är väldigt skikliga på sina saker som från ford excursion till mustang så dom föredrar jag
  • P
    P skrev om Grufman Bil AB
    En mycket bra verkstad som har kompetens och effektivitet! Snabba på service är de också!
    Har en rätt sällsynt bil som det är svårt att få service på, men ändå lyckades de göra en full genomgång på endast en dag! Och fri lånebil fick man dito!
    Jag kan bara rekommendera!

Gjutmästare Rosbergs Väg 3, 176 69 Järfälla