Grufman Bil AB

• Reco tipsar!
    AutoStable - Motoroptimering.se
    4.5 / 5 i betyg — 485 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att optimerat 4 st vw passat alltrack td -2014 med ett fullgott resultat med mera kraft och vrid och mindre bränsleåtgång ca 15 %. Vi"
    Rs Produkter A
  • 2020-07-17

ARON H skrev om Grufman Bil AB
    3 timmar för att skruva åt batteripolen och kolla säkringen till ciggutagen. Och sedan glömt att koppla ihop kontakterna till suffletten. Folk säger att de är dyra men bra. Jag känner inte för att slösa bort mer pengar för att se om jag har fel så säger dyra dryga och dåliga. Läs mer
  • 2016-04-28

patrik s skrev om Grufman Bil AB
    Hade fått prisuppgift för byte av bromssystem fram och lämnade in bilen på grundval avbdetta. När jag skulle hämta ut bilen ville de ha 2500 kr mer än vad de sagt på tfn med hänvisning till att "det pris du fick avsåg bara material och ej arbetskostnad". Efter lång diskussion och uppspelande av samtalet gav de till slut med sig (vilket hedrar dem), men jag åkte ändå därifrån med känslan av att vara uppskörtad. Ber man som kund om pris för att åtgärda ett fel, och får en summa är det självklart det man ska betala; vad som sedan är material resp arbetskostnad är egalt för mig. Ffa när de ej angav att det endast skulle rört sig om materialet (vilket de hävdade att de sagt - tur för mig att telefonsamtalet visade att de hade fel. Oseriöst bemötande, de kommer ej se mig där igen... Läs mer
  • Reco tipsar!
    Min Bil Bromma
    4.4 / 5 i betyg — 1521 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips"
  • 2009-08-09

Björn F skrev om Grufman Bil AB
    grufman bil är väldigt skikliga på sina saker som från ford excursion till mustang så dom föredrar jag Läs mer
  • 2009-02-23

P skrev om Grufman Bil AB
    En mycket bra verkstad som har kompetens och effektivitet! Snabba på service är de också!
    Har en rätt sällsynt bil som det är svårt att få service på, men ändå lyckades de göra en full genomgång på endast en dag! Och fri lånebil fick man dito!
    Jag kan bara rekommendera! Läs mer

Bästa Reservdelsförsäljarna nära Grufman Bil AB:

Motordepån (6.8km)
Tim P Tim P tycker:
“Jag har vänt mig till Motordep...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte