Hemsidor

16 omdömen om Hemsidor

Sedan starten hos Reco 2021
Mia A
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

VI är verkligen nöjda med Guidelights arbete. Patrik och David är verkligen lyhörda för våra önskemål och vi fick många bra tips på hur vi kan få fler affärer genom vår hemsida. Stort tack för ett superbra jobb. Kan varmt rekommendera Guidelight.

Mikael W

Patrik och David har varit väldigt professionella, lyhörda och behjälpliga sedan dag ett. Jag har fått hjälp, inte bara med min hemsida, utan även när min mail har strulat mm. Jag är supernöjd och ser fram emot ett löpande samarbete där de hjälper oss med våran hemsida och allt kring det. Rekommenderar _starkt_ Guidelight!

Fredrik S

Mycket tillmötesgående och hjälpsamma med att ta fram en proffsig hemsida. Tack för bra service!

Lilly I

Bra bemötande och samarbete från första förfrågan till färdig produkt. Företaget agerar snabbt och effektivt utan att vara påträngande, lyssnar in kundens behov. Är transparenta under processens gång, inga ovälkomna överraskningar. Förväntningarna var att få snabb hjälp att återställa ett tekniskt fel. Även hjälp att bolla en utveckling av hemsidan. Företaget levde upp till alla mina förväntningar. Kan sammanfattningsvis konstatera att jag blev väldigt nöjd med mig n nya hemsida och kan varmt rekommendera Guidelight solutions.

Rolf Kjell J

Vi har ett utmärkt samarbete med Guidelight som håller oss uppdaterade med info, vi kan starkt rekommendera dem.

Per E
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Hjälpte till med såväl teknik som utformning. Allt i tid och mycket professionellt.

Anna B

Guide Light är ett lyhört, kunnigt och alltigenom proffsigt företag. De byggde en superfin sida till mitt företag www.tellyourstories.se. De tar hand om allt vilket är skönt för man har inte riktigt den tiden om småföretagare. De är också pålästa och kreativa kring nya lösningar för att sticka ut lite. Med beröm godkända med andra ord! mvh Anna

Tim V
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Trevligt bemötande. Mina önskemål blev bemötta och genomfördes och jag är jättenöjd över slutresultatet.

Henrik L

Bra service, hade en del synpunkter som dom löste direkt. Är nöjd med slutresultatet av hemsidan, rekommenderas!

Nils-arne L

Gjorde ett utmärkt jobb med vår hemsida som väl följde de intentioner vi hade med kreativitet och lyhördhet. Enkla och bra att samarbeta med, rekommenderar dem gärna.