Utveckling

6 omdömen om Utveckling

Sedan starten hos Reco 2021
Jasmin R
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Vi köpte deras BRF Portal 2022 och den har underlättat vår administration för både administratörer och våra medlemmar. Den är lätt att jobba med och vi fick jättebra hjälp med att lägga in alla lägenheter och medlemmar i systemet. Vi är väldigt nöjda med Guidelights arbete så här lång.

Karin D
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Vi på Stjärnregn har fått ett bra bemötande efter att Guidelight Solutions AB tog sig an programmera in ett program på hemsidan. Ett bra bemötande utefter hur vi ville programmet skulle se ut, om vi såg något som behövdes ändras ordnade de upp detta snabbt så vi som kund fick det vi önskade.. Snabba på att direkt ändra utefter våra önskemål. Rekommenderar.

Fedra A
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Har alltid fått en otroligt varmt och personligt bemötande av Patrik och David, oavsett vad jag än har behövt. Sen får jag alltid jätte fin beröm från alla som tittar in i min hemsida, det som gör mig glad. Eftersom jag känner att hemsidan reflekterar en stor sida av mitt arbete och även om mig själv. Något som kan vara en stor utmaning att åstadkomma på en hemsida. Men i samarbetet med Guidelight solutions och i kombination med deras lyhördhet och profesionalism var detta möjligt. Så stor tack för detta, Patrik och David och all det bästa till er.

Hans J
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Guidelight har hjälpt oss utveckla en helt ny portaltjänst för våra medlemmar och vi är mer än nöjda med deras arbete. Bra projektledning hela vägen och deras förslag på förbättringar gjorde att tjänsten blev bättre än vi skrev i vår kravspecifikation. Kan varmt rekommendera dom.

Magnus A
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Har bara gott att säga om Guidelight AB. De levererade direkt från start och har fortsatt sedan dess. Alltid snabb återkoppling och utför alltid ett utmärkt arbete. Rekommenderar starkt detta företag!

Kina N
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Vänligt och professionellt bemötande, lyhördhet för våra behov. Guidelight levde upp till våra förväntningar och utlovad leverans. Hjälpte oss med vår hemsida. Jan rekommenderas!