Läs vad 55 kunder tycker om Guidelight Solutions AB 2

• 2020-12-17
    Vi valde Guidelight som leverantör av vår hemsida och SEO och vi är verkligen supernöjda. Det som avgjorde var deras förmåga att lyssna in våra behov och resultatet blev bättre än vi hade förväntat oss. Rekommenderar dom varmt.
  • 2020-12-01
    Att göra en hemsida är ingen lätt process. Men med David och Patrik från Guidelight Solutions AB, blev något svårt, väldigt enkelt. Så glad med resultatet och fått så mycket beröm för min sida. Rekommenderar högt Guidelight Solutions AB för deras professionella bemötande och kapacitet att förvandla mina idéer till en hemsida.
    Fedra A
  • 2020-11-20
    David och Patrik är både Professionella och tillmötesgående. De kan sin sak. Supernöjd med min hemsida!
    Ylva W
  • 2020-11-04
    Supernöjd med leveransen. Snabbt och proffsigt bemötande och många bra tips på hur vi kan jobba mer med vår digitala närvaro.

Rekommenderas varmt.
  • 2020-05-14
    Hemsida,blev mycket bra bemött, trodde att det skulle vara lättare att hitta sidan på nätet i början , men nu funkar det bra.
    jag är nöjd med det vi fått.
  • 2020-02-20
    Snabb support och innovativa. Proffsiga och ärliga att jobba med som stämmer av förväntan.
  • 2020-02-04
    Hjälpen jag fick uppfyllde mina förväntningar och mer därtill.
    Mycket trevligt och personligt bemötande och snabb hjälp.

Mina allra bästa rekommendationer !
  • 2020-01-20
    fick hjälp med en ny hemsida, från ide till färdig lösning
    Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Guidelight

Christoffer Dahl/Lightvision AB
  • 2020-01-18
    Jag köpte en webbsida med tillhörande system.

Jag blev otroligt bra bemött

Mina förväntningar uppfyllde Guidlight hur bra som helst.

Jag har fått ett jättebra intryck av både företag och personalen, de har sköt hela processen proffetionellt och hanterat felfritt.
    Afshin F
  • 2020-01-16
    Vi har fått hjälp med att göra en helt ny hemsida.
    De har varit väldigt tillmötesgående, tålmodiga och proffsiga. Har haft en hel del mailkonversation och har alltid fått svar och hjälp med våra frågor väldigt snabbt.
    Vi är helt klart nöjda.
  • 2019-10-09
    Fick hjälp att flyta vår gamla hemsida till ny platform med fräschare utseende. Guidelight levererade tjänsten i den kort tid som var krävt.
  • 2019-10-04
    Trevligt bemötande, snabbt jobb, duktig och kompetenta. Löste mina problem på ett dygn.
  • 2019-09-24
    Professionell leverans och trevligt bemötande från det svenska teamet. Hade det bara varit för dem hade omdömet blivit en femma. Det som sänker omdömet är indienverksamheten där vi upplevt en del strul under samarbetets gång.

Sammanfattningsvis kan jag dock varmt rekommendera Guidelight Solutions.
    Jonas T
  • 2019-04-09
    Guidelight uppnådde ett fantastiskt resultat i vårt samarbete!
    De levererar en fantastisk servicenivå och en hög precision i arbetet från början till slut.
    Jag kommer fortsätta anlita Guidelight både för underhåll av befintlig websida men också för kommande projekt.

Ett företag att lita på!
  • 2019-03-20
    Guidelight har bistått oss i våra digitala lösningar på ett snabbt, smart och sympatiskt sätt. De bekymmer vi stött på i den digitala världen (det finns många!) har Guidelight tagit hand om så att vi kan fortsätta en bekymmerslös digital tillvaro.

Nu fortsätter vi med vår verksamhet. Vi ser fram emot att ni fortsätter med er.
    Per E
  • 2019-03-11
    Guidelight har gjort vår hemsida. Väl utfört arbete!
    Mycket service minded, effektiva och trevliga !
  • 2019-03-06
    Proffsig och snabb hjälp med logga och grafisk profil. Vi är supernöjda /Martin
  • 2019-02-21
    Webbsida byggd i plattformen Joomla. Väl genomfört projekt! Guidelight Solutions AB är tillmötesgående och snabba!
  • 2019-02-12
    Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökade efter lanseringen så då fick vi även ett kvitto på att den är attraktiv för våra kunder med.
    Alla frågor vi hade besvarades blixtsnabbt och även korrigeringar på sidan löstes med raketfart. Vi har bara bra saker att säga och guidelight och rekommenderar dom vart om man behöver en hemsida.. / Christer Gropy Entreprenad
    Christer P
  • 2019-02-11
    Guidelight byggde vår hemsida och resultatet blev mycket bra.
    De är lätta att ha med att göra och vi rekommenderar dem gärna till liknade uppdrag.
  • 2019-02-07
    ny hemsida gjord, gick smidigt och snabbt
    vi är mycket nöjda med utformningen.
  • 2019-02-05
    Jag är så nöjd med Guidelight arbete. De skapade min hemsida fendio.se. De gav mig alltid kreativa lösningar och förbättringar under arbetets gång. Detta ledde till en hemsida som blev så mycket bättre än vad jag kunde föreställa mig.

Ni har alla hört fraserna, vi ställer alltid upp, vi löser era önskemål, inga extra kostnader…. Vanligtvis ringer varningsklockan även hos mig. Mycket snack och lite verkstad!

Men när det gäller Guidelight leverar dom upp till de klassiska fraser med råge! Hos dom råder det mycket verksatd och lite snack. Rekommenderas starkt!
    Magnus A
  • 2018-12-17
    Vi valde Guidelight utifrån de omdömen de har på sin sida och vi är jättenöjda. De arbetade kväll för att få klart vår nya sida i tid. Mycket lätta att arbeta med och förstod direkt vilken känsla vi ville förmedla på sidan. Fick även hjälp med nätverksdragning och nya datorer vilket var ett stort plus. Rekommenderas varmt!
  • 2018-11-21
    Vi fick bra rådgivning och valde Webbpaket Premium. Guidelight lyssnade på våra behov och skapade en hemsida som vi är mycket nöjda med. Trevligt bemötande och snabba på att återkoppla vid frågor eller önskan om ändringar.
  • 2018-11-02
    Stort tack för er snabba och proffsiga hjälp med att få ordning på vår hackade sida. Känns tryggt att nu ha heltäckande skydd så vi slipper detta i framtiden. Återkommer när det är dags för en ny sida.
  • 2018-10-31
    Vi på Islandsfisk är nöjda med dem service som vi har till handhållet från Guidelight solutions AB.

Personalen har alltid varit tillmötesgående och lystnad och förverkligat våra önskemål.
    Elison G
  • 2018-09-07
    Hag är mycket nöjd med min hjälp av min nya hemsida ! Snabb och proffsig hjälp till ett mycket bra pris ! Vänligen Louise Hävre
  • 2018-08-18
    Hög servicenivå från första kontakt och väldigt måna om att vi skulle bli nöjda vilket vi verkligen blev. Inte billigast men vi fick väldigt mycket mer än vi trodde. Stor skillnad mot vår tidigare byrå. Rekommenderas varmt.
  • 2018-04-13
    Kan inte annat än att säga att de verkligen gjorde allt för oss. Från första mötet till överlämning. Även om vi var lite röriga så hjälpte de oss så vi fick en superfin sida och våra kunder tycker det blev ett jättelyft. Tack för superfin hjälp. Rekommenderar dem varmt.
  • 2018-02-16
    Vi har tagits om hand från början till slut och Guidelight har hela tiden strävat efter att lyssna in våra önskemål och signaler. Vi är mycket nöjda med såväl service som resultat.
  • 2018-01-17
    Guidelight gav mig svar på alla frågor jag hade och var verkligen hjälpsamma, löste mitt problem väldigt fort!
  • 2017-11-16
    Guidelight har varit lyhörda för mina önskemål och har hållit sitt löfte att vi inte är klara förrän jag som kund är helt nöjd.
  • 2017-11-07
    Grymt nöjd med sidan och hjälpen med sökoptimeringen. Superbra service genom hela projektet. Har redan fått bra respons på våra kampanjer. Rekommenderar dem varmt.
  • 2017-11-02
    Bemötandet har varit mycket bra.
    jag rekommenderar varmt Guidelight.
    Patrik och David är mycket duktiga och engagerade.
    Jag har alltid fått snabb återkoppling, vilket jag uppskattar.
    Sammanfattningsvis - Mycket bra !
  • 2017-11-02
    Stort tack för ett väldigt fint arbete. Litet företag men med väldigt professionellt bemötande och upplägg genom hela projektet. Fick många nya tips om hur vi kan utveckla vår digitala plattform och skapa mer affärer. Kan varmt rekommendera dem!!
  • 2017-07-20
    Vi är mycket nöjda! Fick tips om dem via en kund som hade anlitat dem. De var seriösa, noggranna, snabba och mycket trevliga att ha att göra med. Levererade i tid och de la ner mycket tid på att hjälpa oss med strukturen av sidan. Kommer absolut att anlita Guidelight igen för kommande projekt. Tusen tack för alla hjälp!
  • 2017-06-29
    Proffsiga och trevliga. Ett företag som håller vad de lovar, och behöver man support får man hjälpen omedelbart. Behöver man guidning genom webbsidors snåriga uppbyggelse är Guidelight Solutions företaget att vända sig till.
  • 2017-06-28
    Vi anlitade Guidelight för att sätta upp en ny hemsida. De gav oss idéer och lyssnade in vad vi ville ha. När det närmade sig lansering blev det stressigt och många sista-minuten-ändringar, men vår kontaktperson på Guidelight fanns alltid tillgänglig - i princip dygnet runt. Guidelight är också väldigt prisvärda.
  • 2017-06-28
    Mycket proffsiga, levererade exakt vad som utlovats i tid och till överenskommet pris.
    Kan varmt rekommendera bolaget !
    Peter Lindqvist, VD
    Din Doktor i Märsta AB
    Peter L
  • 2017-04-07
    Fick väldigt bra bemötande på än gång. Jag uppskattade att de var så insatta i vår bransch och pålästa om våra produkter. Leveransen gick snabbare än jag förväntat mig och jag är mer än nöjd med resultatet. Kan absolut rekommendera dem.
  • 2017-03-17
    Utveckla och producera webbsida för Staff Scandinavia Search & Interim.
    Trevligt och proffsigt bemötande, alltid snabba svar på frågor via mejl.
    Hans F
  • 2017-03-16
    Vi fick hjälp att göra en ny hemsida till vårt företag. Jag har fått ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande och hemsidan blev jättebra.
  • 2017-03-15
    Jag beställde ny webbsida till mitt enmansföretag och fick ett bra, positivt bemötande från den första kontakten och framåt. Genomgående bra tempo i produktionen, bra lyhördhet för mina önskemål och ett slutresultat som fullt ut levde upp till mina höga förväntningar.
    Christer W
  • 2017-02-17
    Vi är jättenöjda med vår nya webbplats. Glatt överraskad att ni kunde fånga våra värderingar och företagskultur på ett så tydligt sätt. Tack för ett jättefint arbete. Jag hör av mig igen nästa gång vi behöver hjälp!
  • 2017-02-17
    Kan varmt rekommendera Guidelight Solutions. Professionellt förtroendeingivande bemötande från början till slut. Levererar det vi kommit överens om över förväntan och i tid. Hemsida och underhåll av den.
    Eva H
  • 2017-02-16
    Väldigt bra bemötande och snabb service. Hjälpsamma och kunniga.
  • 2017-02-08
    Riktigt bra genomfört projekt från början till slut. Vår nya hemsida kom upp på planerad tid och blev ännu bättre än vi först hade tänkt oss. Snabba svar och man känner sig prioriterad.
  • 2017-02-02
    Väldigt proffsigt företag. Uppskattar deras engagemang och vilja att hjälpa oss att få ut det mesta av vår webbplats. Vi fick både ny logga och en ny grafisk profil vilket känns väldigt inspirerande. Nu kan vi verkligen referera till vår webbplats med stolthet. Tack för ett grymt bra samarbete.
  • 2017-01-27
    Jag är mycket nöjd med tjänsten. Guidelight var mycket lyhörda och kompetenta. De återkopplade snabbt under hela processen och hade en positiv och hjälpsam inställning under hela projektet. Jag kan verkligen rekommendera Guidelight!
    Tarja R
  • 2016-11-15
    1. kartläggning av behov (hemsida för mitt företag. Samtal med Patrik. Snabb, intresserad och engagerad i vår verksamhet. Många olika förslag, idérik som ibland kunde ta över och kanske jag drogs med i samtidigt som vi pratade om enkla lösningar. Uthållig eftersom jag inte hade tid att följa upp våra överenskommelser. Bra på att summera vad vi kom överens om.
    2. Genomförande med olika provningar kändes bra. Bra känsla för vår identitet.
    3. Stödet till att själv skriva lämnades över till en medarbetare som ibland blev otålig och kanske överskattade min tekniska kompetens. Vill gärna att jag skulle "klara mig själv" snabbare än jag gjorde. Kanske skulle en förståelse för olika inlärningsstilar kunna bidra till att alla lär sig inte på samma sätt som it.kunniga.