Gustavsbergs Glasmästeri AB

• Reco tipsar!
    Tumba Balkong & Altaninglasning
    4.4 / 5 i betyg — 13 omdömen
    Badge2019
    "Balkonginglasning. Bra och proffsigt bemötande Utförandet fungerar bra och jag är nöjd med det mesta .En "järnskarv" från golv till"
  • 2019-12-28

MARTIN W skrev om Gustavsbergs Glasmästeri AB
    Vi skulle renovera ett badrum och blev rekomenderade av en arkitekt att kontakta Freddie på Gustavsbergs Glas.
    Freddie är väldigt serviceminded, flexibel, alltid trevlig och stod ut med alla mina amatörfrågor som jag ställde kring byggnationen som hade inverkar på glaskonstruktionen som de skulle montera.

Slutresultatet som innefattade en stor spegel, en glasvägg med en glasdörr och en takskiva i glas till vår ångbastu blev superfint och vi är verkligen nöjda med resultatet, ett extra plus att de har erfarenhet att montera glaset direkt i spår i väggen så att man slipper fula och synliga profiler.

De har konkuranskraftiga priser och ett bra team och verkar över hela Stockholm.
    Jag kommer definitivt anlita Freddie igen och vill såklart rekomendera dem till andra som står i glastankar och vill arbeta med proffs som är enkla att samarbeta med. Läs mer