GYMDEALEN

• Badge2023

19 omdömen om GYMDEALEN

Varberg K
Skrev om GYMDEALEN

Tillmötesgående och trevlig. Bra priser och snabb service. Aldrig några krångel

Hårdén A
Skrev om GYMDEALEN

Seriösa säljare, köpte en Crosstrainer i bättre skick än förväntat! kalasnöjd!

Gymmet A
Skrev om GYMDEALEN

Enkla människor att ha att göra med!

FREDRIK S
Skrev om GYMDEALEN

Fantastiskt proffsig support från experter som verkligen vet vad dom håller på med!

Mia J
Skrev om GYMDEALEN

Trevlig och personal och snabb service.

Pierre O
Skrev om GYMDEALEN

Var på jakt efter ett löpband till mitt gym. Hittade Gymdealen då jag surfade runt. Dom hade en bra hemsida som var lätt att hitta det man sökte. Tog kontakt och fick snabbt svar. Gjorde ett besök och fick testa och prova mig fram till jag bestämde mig för vilket löpband som matchade mina behov. Härliga killar med bra bemötande och en klockren service. Kan starkt rekommendera Gymdealen.

Eva L
Skrev om GYMDEALEN

Proffsigt bemötande, mkt bra utrustning, serviceminded. Vi är mkt nöjda!

Rickard B
Skrev om GYMDEALEN

Bra bemötande, bra upplevelse, snabb respons, snabb leverans. Inga problem, inget att klaga på.

Emil S
Skrev om GYMDEALEN

Kanonbra service, support och inspirerande idéer.

Mattias E
Skrev om GYMDEALEN

Tog kontakt med grabbarna på Gymdealen och fick snabb och bra respons. Berättade vad jag var ute efter och det löste dom utan några konstigheter. Helt enkelt ett bra köp. Tummen upp.

Atlife A
Skrev om GYMDEALEN

Otroligt serviceminded och fantastiskt bemötande.

Ulrika B
Skrev om GYMDEALEN

Vi är mycket nöjda med Gymdealen. Fin service och bra produkt, vi är supernöjda och rekommenderar dem gärna! Behöver vi något mer i framtiden till vårt hemmagym då är det självklart att vi återkommer!

Caroline S
Skrev om GYMDEALEN

Snabb återkoppling vid kontakt och väldigt hjälpsamma med leverans och vid eventuella problem. Kan inget annat än att rekommendera dem :)

Svar från GYMDEALEN

Tack för ditt fina omdöme Caroline! Vi är glada o höra att ni är nöjda med ert köp av oss :) Kör hårt med din arc trainer nu!

Philip S
Skrev om GYMDEALEN

Kontaktade Gymdealen för att skaffa inventarier till företagsgymmet. De återkom inom mycket kort varsel med en skräddarsydd lösning för ändamålet och utrustning som visade sig vara väldigt uppskattat av brukarna. Mycket professionellt bemötande, väldigt kvalitativa och prisvärda produkter och löste leveransen på ett grymt sätt. Stark rekommendation.

Robin G
Skrev om GYMDEALEN

Inga problem, beställde och varann blev levererad. Så allt fungerar utmärkt

Mattias B
Skrev om GYMDEALEN

Bra bemötande och bra hjälp att hitta det som passade mig och mina behov.

Mattias A
Skrev om GYMDEALEN

Har köpt maskiner vid 2 olika tillfällen. Båda gångerna har det varit snabb leverans och varit bra bemötande om jag haft frågor. Kan rekommendera Gymdealen!

Irene A
Skrev om GYMDEALEN

Väldigt service minded och bra utrustning. Mycket att välja på och väldigt bra priser!

Gordon H
Skrev om GYMDEALEN

Jättenöjd med mina köp hos Gymdealen. Började med att köpa en crosstrainer. Väldigt trevligt och bra bemötande och kanonservice. Bad även om lite hantlar, vilket inte fanns just då. Så fort de dök upp några fick jag ett meddelande och kunde komma och hämta dom. Allt till ett otroligt bra pris som inte går att jämföra med någon annan. Rekommenderat många att handla där.

Svar från GYMDEALEN

Stort tack Gordon för ditt otroligt fina omdöme 🙌🏽 Det glädjer oss att du är nöjd över ditt köp från oss på GYMDEALEN. Vårt mål är att alltid ligga bra till i pris och det är kul att höra att det uppskattas utav dig 🤩 ⭐️Vi önskar dig en fortsatt fin dag och träna lugnt 🏋🏻‍♀️