Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Haninge Gymtorget KB

Södertäljevägen 81, 137 56 Tungelsta — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Gymtorget KB

• A
    A skrev om Gymtorget KB
    Lita inte på Gymtorget! Det sämsta oseriös bluff företaget inom träningsbranchen. Köp inte, utan kolla först runt deras referenser.
  • Alex Z
    Alex Z skrev om Gymtorget KB
    Köpte ett komplett gym av gymtorget både nytt o begagnat . Mycket Mycket prisvärda produkter som minst fungerar lika som dem bästa.
  • ee
    ee skrev om Gymtorget KB
  • ALEX B
    ALEX B skrev om Gymtorget KB
    Köpte 2 löpband för nästan 100000:- och dom gick i sönder direkt. efter fyra dagar, båda...? vad e det för kvalite garanti har man men till vilken nytta reperatören kom dit och efter han åkt hem så var maskinerna helt sönder repade och nu gick inte maskinen ens i gång, nu 7 månader efter står dom kvar på samma plats och väntar på att reperatören skall fixa dom...
    ETT RIKTIGT BLUFF FÖRETAG *VARNING*
    ee gillar detta
  • Erik A
    Erik A skrev om Gymtorget KB
    Skulle köpa Crosstrainers från gymtorgets säljare i Göteborg, då fick jag mejl från polisen i Södertälje som sökte just dom samma Crossarna för ett stöld. Säljaren visade sig vara gammal ekobrottsling från Göteborg. Obehaglig händelse som ingen vill uppleva. Kan inte rekommendera gymtorget. Har sedan hörd att dom blåst också andra. Dom har nog ingen riktig företag utan säljer varorna på blocket privat.
    ee gillar detta
  • carl f
    carl f skrev om Gymtorget KB
    Köpte beggad roddmaskin av Kevin på gymtorget, kanongrejor för rimliga pengar.
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Gymtorget KB
    Jag gjorde ett mistag och köpte biliga importerade styrkemaskiner av okänd märke från gymtorget.se. Alla varor kom aldrig och en del saknade detaljer som alltid lovades skicka omg. men aldrig syntes till. Nu har vi efter 3månader 4st maskiner av alla 7 som vi köpte från Kevin, obrukbara för inga reservdelar har dom skickad trots otaliga telefonsamtal och överenskommelse. Jag vill bara berätta för att alla som köper billiga importerade märken utan kvitto skall vara nogranna att kolla kvalite och att alla redskapen fungerar innan betalningen. Bäst av allt är väl lägga lite mer pengar och satsa på lite mer kända leverantörer och märken. Det tänker vi nu göra efter denna dyrbara lektion. Hälsningar; Lenne H.
    ee, ALEX B, Erik A gillar detta

Södertäljevägen 81, 137 56 Tungelsta