Gymtorget KB

1.9

7 omdömen om Gymtorget KB

A
Skrev om Gymtorget KB

Lita inte på Gymtorget! Det sämsta oseriös bluff företaget inom träningsbranchen. Köp inte, utan kolla först runt deras referenser.

Alex Z
Skrev om Gymtorget KB

Köpte ett komplett gym av gymtorget både nytt o begagnat . Mycket Mycket prisvärda produkter som minst fungerar lika som dem bästa.

ee

Alex B
Skrev om Gymtorget KB

Köpte 2 löpband för nästan 100000:- och dom gick i sönder direkt. efter fyra dagar, båda...? vad e det för kvalite garanti har man men till vilken nytta reperatören kom dit och efter han åkt hem så var maskinerna helt sönder repade och nu gick inte maskinen ens i gång, nu 7 månader efter står dom kvar på samma plats och väntar på att reperatören skall fixa dom... ETT RIKTIGT BLUFF FÖRETAG *VARNING*

ee gillar detta
Erik A
Skrev om Gymtorget KB

Skulle köpa Crosstrainers från gymtorgets säljare i Göteborg, då fick jag mejl från polisen i Södertälje som sökte just dom samma Crossarna för ett stöld. Säljaren visade sig vara gammal ekobrottsling från Göteborg. Obehaglig händelse som ingen vill uppleva. Kan inte rekommendera gymtorget. Har sedan hörd att dom blåst också andra. Dom har nog ingen riktig företag utan säljer varorna på blocket privat.

ee gillar detta
CARL F
Skrev om Gymtorget KB

Köpte beggad roddmaskin av Kevin på gymtorget, kanongrejor för rimliga pengar.

Lennart H
Skrev om Gymtorget KB

Jag gjorde ett mistag och köpte biliga importerade styrkemaskiner av okänd märke från gymtorget.se. Alla varor kom aldrig och en del saknade detaljer som alltid lovades skicka omg. men aldrig syntes till. Nu har vi efter 3månader 4st maskiner av alla 7 som vi köpte från Kevin, obrukbara för inga reservdelar har dom skickad trots otaliga telefonsamtal och överenskommelse. Jag vill bara berätta för att alla som köper billiga importerade märken utan kvitto skall vara nogranna att kolla kvalite och att alla redskapen fungerar...

ee och 2 andra gillar detta