H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m Växjö Samarkand

3.5

4 omdömen om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m Växjö Samarkand

Johanna J
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m Växjö Samarkand

Om du inte vet vad du ska ha på dig på kvällen utgång så är H&M det utlimata. Billiga moderna kläder. Tyvärr är kvalitén inte den bästa och eftersom det är en så stor kedja kan det vara svårt att få hjälp.

Rebecka L
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m Växjö Samarkand

På H&M i växjö hittar du alltid någonting roligt att spendera din pengar på. Allt finns att finna i denna butik. Basplaggen är någonting som är väl värda pengarna. Här hittar du alltid din storlek och precis den färg du vill ha. Bra, organiserat och alltid fräscht. Allting ligger på ett behagligt pris och passar även den kräsnes plånbok!

Ebba W
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m Växjö Samarkand

Bra H M i city där du hittar lite av varje.

Emilia R
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m Växjö Samarkand

Denna äffar älskas av gammal som ung, stor som liten. Det finns verkligen kläder för alla! Denna affär är dessutom stilren och det är bra ordning i den, vilket gör det lättare att hitta det man är ute efter. Detta är något jag uppskattar varje gång jag kommer innanför dörrarna till denna affär, och jag tror inte att jag är ensam om att tycka det. Affären brukar nämligen vara ganska så välbesökt, men det är inget som stör eftersom det är så stora ytor och många provrum :D