Alla kategorier Kläder Skåne Malmö H&m Mobilia

Per Albin Hanssons Väg 40, 214 32 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om H&m Mobilia

• coralie p
    coralie p skrev om H&m Mobilia
    Hm är nog min favorit butik i hela världen. Varenda gång jag går in i denna butik kommer jag ut med något nytt. antingen är det en t-shirt, en kjol, ett par byxor eller varför inte en tröja. Och jag är ju verkligen nöjd när jagkommer hem. och det tror jag beror på att det är så billigt på hm. Man kan ju faktiskt inte komma ut därifrån utan en liten kasse eller varför inte en stor. Sen så är personalen verkligen trevlig. Bra belysning har butiken även, speciellt bra för mig som har dålig syn.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om H&m Mobilia
    Detta är en stor butik som känns lite väl avlång (känns som att du ibland inte kommer fram) Jag upplever att detta H&M ibland har rörigt bland sina kläder och även i provrummen ligger de slängda på golvet. Inget som uppmuntrar en till att prova något klädesplagg. Alltid lång kö tyvärr, en aning trist. Deras ksmetika, tvål sortiment är dock välsorterat. Lätt att hitta bland produkterna. 3/5 recos ger jag.
    Johanna L gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om H&m Mobilia
    Detta är en relativt stor H&M butik. H&M är en kedja med samma priser överallt. Lokalen är stor. Kan dock kännas "smutsigt" ibland. Detta är ej kritik mot kläderna, utan hur affären underhålls. Mycket kläder ligger ständigt på golvet. I provrummen hänger plagg kvar, ligger skräp på golvet, dammigt, känns inte inbjudande alls att prova kläder. Kundkontakt anser jag ej existerar, men det är nog ej H&M's starkaste sida någonstans. Upplever att personalen gör vad de "måste", inte mer. Inte en butik man ska besöka om man vill ha tips/råd av personalen. H&M är ett bra koncept hur som, billigt och har det mesta. Handlar man här är man medveten om att kläderna ej håller i en evighet. Betalar man 99kr för en Top kan man förvisso ej kräva det heller. Ger DENNA H&M butik "3/5 recos". Bedömde butiken ej kedjan i helhet.
    Kerstin A gillar detta

Per Albin Hanssons Väg 40, 214 32 Malmö