Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Haga Veterinär AB

Krombyvägen 210, 238 41 Oxie — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Haga Veterinär AB

• Bertil
    Bertil skrev om Haga Veterinär AB
    Har fullt förtroende för er.
    Bemöter djuren på ett lugnt och trevligt sätt ,man känner sig lugn och trygg.
    Vår katt Gustava mår supperbra. Tack.
    Bertil
  • Robert B
    Robert B skrev om Haga Veterinär AB
    Personlig och bra till vettiga priser. Rekommnderas
  • Lilian G
    Lilian G skrev om Haga Veterinär AB
    Jag anlitar alltid Hagaveterinären när jag behöver veterinärvård för mina katter. Lika nöjd varje gång. Att jag första gången vände mig till Hagaveterinären berodde på rekommendationer från många håll, bl.a diverse kattföreningar. Förutom utomordentlig vård och trevligt bemötande är också priserna humana.Hagaveterinären kan varmt rekommenderas.
  • Sara S
    Sara S skrev om Haga Veterinär AB
    VARNING! De bryr sig inte om djurens bästa utan pengar går före!!!! När min gamla hund fick ett blodöra sade dem att de inte kommer att förvinna utav sig själv och de enda alternativet är en operation där man syr tvärs igenom hela öronlappen runt 30 stygn!! Operation gör man av rent kosmetiska skäl som även är en oerhört smärtsam och onödig operation! När vi berättade om detta så hade de aldrig hört talas om det! Vi frågade även om de visste någon salva som kunde påskynda läkningen men då svarade de bara att det inte kommer att läkas utav sig själv och att det inte känner till något annat än operation! Plus - Hur kan man operera när en hunden även har inflamation i öronen och svamp! Först måste man ju behandla svampen! Kan tilllägga att min hund är helt återställd och att blodörat har försvunnit av sig själv! För guds skull gå inte ditt!! BUSINESS går tyvärr FÖRE erat DJURS BÄSTA!!!!

Krombyvägen 210, 238 41 Oxie