Hagströms Gruppen Lack AB

Ett miljötänkande företag som specialiserat oss på lackering av kök med över 40 års erfarenhet. Vi lackerar varje år mer än 3000 kök och lämnar 8 års garanti.

Vi har vänt upp och ner på branschen genom att erbjuda fasta priser/kök. Priser som inkluderar allt, nedmontering tranporter, igenspackling av hål, borrning av nya hål, slipning, grundmålning, topplacering, omsorgsfull emballering och packning, återtransport och återmontering.

Vi kan också lämna olika betalningsalternativ, du kan bl a dela upp betalningen upp till 24 månader.

Läs vad 38 kunder tycker om Hagströms Gruppen Lack AB 2

• Mehran T
    2021-10-05
    Mycket proffesionellt utförd arbete,
    Underbart resultat 🌹
    Vad kul att du är nöjd med vårt arbete. Vi försöker verkligen göra våra kunder nöjda. Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-09-04
    Jag blev trevligt bemött, dock var inte målaren nöjd med resultatet och skulle komma och åtgärda detta!
    Han har inte hört av sig!?
    Mvh Kristina Ifwer
    Tack för din återkoppling. Vi kollar varför målaren inte hört av sig och återkommer under kommande vecka. Vi vill ju ha supernöjda kunder! Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-09-02
    Mycket tillmötesgående, även när det blev lite knas och reklamation. Josefin är den bästa och trevligaste på länge 😊
    Kul att du hörde av dig Håkan! Och framför allt kul att du är så nöjd även om vissa saker inte blev helt rätt från början. Vi försöker verkligen fixa till allt till slut så att kunden skall bli nöjd. Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-09-02
    Allt har varit perfekt från början till slut!
    Hej Jan-Olof
    Tänk om det alltid kunde flyta på lika smärtfritt som med ditt jobb. Kul att du är nöjd!
    2021-09-02
    Vi köpte en tjänst med lackerade luckor som skulle tas ned och hämtas samt inom en vecka sättas tillbaka.
    Information och inledande samtal med HK var bra, raka besked.
    Utlovad hämtning kom samma dag dock med försening som informerats om tidigare, helt ok.
    Målare anslöt onsdag och torsdag för målning av stommar, bra utfört målarjobb.
    Luckorna kom tillbaka tisdag morgon enligt samtal från HK, bra jobbat av grabbarna som tog ned och satte tillbaks luckorna.
    Något fel på dagarna vilket förvisso spelar mindre betydelse, men att lovar man dag så bör man hålla tiden till kunden!
    Arbetets utförande var bra och vi är nöjda med slutresultatet.
    Vänligen Sven-Erik Malm
    Tack för dina synpunkter Sven-Erik
    Vi jobbar hårt på att leverera ett fullgott arbete på rätt tid till kunden. Ibland lyckas vi inte. Vi jobbar ständigt med att bli bättre på detta område. Kul att du trots allt är nöjd med vårt jobb.
    2021-09-02
    Trevlig kunnig perrsonal på plats . Lackering av kökluckor.Inga problem när jag inte godkände några luckor. Snabb återleverans. Kommer att rekommendera er.
    Hej Britt-Marie
    Tack för ditt svar. Och framför allt att du hade förståelse att allt inte alltid flyter på smärtfritt. Det viktiga är ju att vi får en andra chans och kan rätta till det som inte blev bra från början.
    2021-09-02
    Fantastiskt nöjda med bemötande utförande och resultat Kan verkligen rekommenderas ❤️
    Tack Calle!
    Vi blir så glada över att du är nöjd med vårt arbete. Skall framföra detta till alla inblandade.
    Snabba och professionella.
    Dessutom trevliga.
    Kan varmt rekommenderas 😊
    Tack för ditt svar Lillemor!
    Kul att du är nöjd med vårt arbete. Vi skall framföra det till alla som var inblandade.
    2021-09-02
    Seriously happy with this company! Thankyou so much
    Thank you Sharon for you input!
    I´m happy that you liked our job done!
    2021-08-25
    Det är föga förvånande att det finns fler som upplevt arbetet utfört av Hagströmsgruppen som undermåligt.
    Hur svårt kan det vara att genomföra ett arbete enligt instruktioner? De levererar ofullständiga luckor, de städar ej efter sig och har dessutom dålig kundservice. Att inte kunna tillmötesgå en ny kund är i min värld fullständigt horribelt.
    Jag rekommenderar inte någon att anlita detta bolag och kommer själv aldrig anlita dem igen.
    Hej Joachim
    Tråkigt att vi inte lyckades uppfylla dina förväntningar. Vi försökte verkligen se till att allt skulle blir rätt. Och vi åtgärdade ju felen med hålen samma dag några timmar senare. Givetvis skall montörerna städa efter sig. Vi tar det till oss och hoppas att du ändå är nöjd med slutresultatet på ditt kök.
    2021-08-12
    Otrevliga och utförde inte sitt arbete enligt offert och faktura.
    Tycker inte att man hittar på saker och säger det till sin kund.
    Kan INTE rekommendera att använda dom.
    Hej Peter, tack för att du återkopplar, tråkigt att höra att du fortsatt inte är nöjd. Vi har ju haft ett antal kontakter i ärendet och trots att vi inte kommer längre i just den enskilda frågan så tar vi till oss av kritiken för ett lärande framåt
    Finns det något ytterligare du vill diskutera så är du alltid välkommen att ta en kontakt
    2021-08-02
    Mina omlackerade köksluckor blev som nya. Hagströmsgruppen monterade ner och satte tillbaka luckorna på plats enklare kan det inte bli.
    Hallå Åsa, tack för din återkoppling, roligt att höra att allt har gått bra och att du är nöjd med resultatet
    2021-07-29
    Trevlig personL snabbt jobbat det blev bra resultat.
    Hej Yvonne, roligt att höra att du är nöjd vårt jobb och att resultatet blev bra, stort tack också för att du återkopplade
    Ha en fortsatt bra sommar
    2021-07-28
    Vi målade om hela köket + några luckor i badrummet.
    Vi fick det bästa bästa bemötandet från det första samtalet till utfört arbete.
    Luckorna hämtades, målades o monterades tillbaka. Alla involverade var super trevliga o serviceminded.
    Kan varmt rekommendera!
    Dessutom blev ju ett ommålat kök mycket bättre än jag vågat hoppas.
    Tusen tack! 🙏
    Hej Mia
    Roligt att höra att allt har gått bra och att du är nöjd med resultatet, tar din återkoppling vidare till de inblandade. Tack också för att du tog dig tid till att skriva till oss
    2021-07-27
    Väldigt bra bemötande av alla. Målning av stommar och köksluckor och resultatet blev som vi förväntade oss, det blir jätte bra.
    Hej Paulina, roligt att höra att har gått bra och att du är nöjd med resultatet, tack också för att du tog dig tid med att återkoppla
    Ha en fortsatt bra sommar
    2021-07-27
    Bra bemötande och superproffsigt arbete. Både i kontakt per telefon och de som kom hem och hämtade luckor och målade.
    Hej Elin, stort tack för din återkoppling och att du tog dig tid med att skriva till oss, roligt att höra att allt har gått bra
    2021-07-27
    Superbra service och fantastiska målare 👌
    Hej Christian, stort tack för att du tog dig tid att återkoppla, roligt att höra att allt har gått bra och att du är nöjd med vårt jobb
    2021-07-27
    Ett jättefint bemötande. Trevlig personal som hämtade och lämnade luckorna. Snabb t och jättesnyggt resultat. Kommer att rekommendera er till mina vänner
    Hej Eva-Karin, stort tack för din återkoppling, roligt att höra att jobbet blev bra och att du kan tänka dig att rekommendera oss
  • MIKAEL T
    2021-06-28
    Proffsigt arbete när man lackade om våra köksluckor. Trevlig personal både i lackverkstad. och på kontor.
    Vi blev jättenöjda och kan varmt rekommendera Hagströmgruppen!
    Hallå Mikael, stort tack för din rekommendation, roligt att höra att allt har gått bra och att du uppskattat vårt jobb
    2021-06-09
    Mina nylackade luckor och lådor blev över förväntan! Skickliga montörer dessutom, samt en väldigt rar och vänlig kundmottagare! Tack till Josefin, Greger samt Anders och övriga montörer!

Mvh Roger Sjöö
    Hej Roger
    Roligt att höra att du uppskattat vårt jobb, lovar att framföra ditt beröm till hela gänget, tack också för att du tog dig tid att återkoppla
    2021-06-07
    Lackerade mina gamla original 50-tals-köksluckor som verkligen sett sina bästa dagar. Hagströms-killarna kom och hämtade dagen efter jag ringde, monterade ner luckorna på plats, tog bort alla beslag och tog med sig allt. En vecka senare kom de tillbaka med luckorna - som nya - och satte allt på plats igen. Oerhört smidigt! När jag flyttade ett halvår senare tog jag kontakt med Hagströmsgruppen igen för att göra samma sak i mitt ”nya” kök, ett 15 år gammalt IKEA-kök. Supernöjd igen! Kan varmt rekommendera Hagströmsgruppen.
    Hej Linda, roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster och att allt funkat som det ska vid de bägge tillfällena. Stort tack också för att du du tog dig tid att återkoppla. Ha en bra dag Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-06-07
    Jag är mycket nöjd med Hagströmsgruppen Lack AB! Vi anlitade de för att måla om våra köksluckor och har varit toppen-nöjda från start till mål. Alla medarbetare vi haft kontakt med har varit supertrevliga och arbetet är väl utfört med ett resultat över förväntningarna.

Det har varit enkelt att komma i kontakt med de under arbetets gång och deras prismodell var enkel och bekväm då ”allt” ingick i paketpriset så det var lätt att få en överblick på vad projektet kostade. Rekommenderar de varmt!
    Hej Ida
    Stort tack för återkopplingen, kul att höra att du är nöjd med vårat jobb med dina köksluckor och att all kontakt har fungerat som de ska. Lovar framför det till medarbetarna.
    2021-06-07
    Jag fick mina köksluckor omålade och det blev jättefint.
    Hej Bitte
    Roligt att höra att dina köksluckor blev fina och stort tack för att du tog dig tid att återkoppla
    2021-06-07
    Lackering av köksluckor. Snabb offert trevligt bemötande. Resultat över förväntan. Mycket nöjda.👍
    Hej Tord, stort tack för den fina återkopplingen, fantastiskt roligt att höra att vi lyckades överträffa dina förväntningar, framför det till gänget.
    Ha en fortsatt bra eftermiddag
    2021-06-07
    Snabbt enkelt och jättenöjd med färg och service.
    Hej Lars Göran
    Roligt att höra att du är nöjd med vårat arbete, stort tack också för att du tog dig tid att återkoppla.
    2021-06-07
    Man får ett nytt kök som blev supersnyggt, bra kvalitet, snabbt ommålat och till ett mycket bra pris. Vi otroligt nöjda!
    Hej Anne-Marie, fantastiskt roligt att höra att du är nöjd med vårt jobb med ditt kök, får också passa på att tacka för att du tog dig tid återkoppla
    Ha en bra sommar
    2021-04-13
    Allt var otroligt kompetent och smidigt genomfört från bokning till faktura, på kort tid. Dessutom är alla hos Hagströmsgruppen fantastiskt trevliga och serviceinriktade!
    Ni kommer inte att bli besvikna!!
    Hej Calle
    Stort tack för den fina återkopplingen, roligt att höra att du känner dig nöjd med vårt jobb. Vi uppskattar stort att du tog dig tid skriva till oss.
    2021-04-12
    Ommålning köksluckor och skåpstommar!
    Snabb offert, trevligt personligt bemötande och snabbt genomförande. Allt gick på en vecka! Supersmidigt!
    Vi fick verkligen ”value for money ”!
    Korrekt fakturering. Inga avvikelser!
    Kan mer än gärna rekommendera företaget!
    Hej Lennart
    Tack för dina rekommendationer, kul att du upplever att du fick "value for money", hälsar så gott till alla inblandade
    2021-04-11
    Vi är väldigt nöjda med våra nylackerade köksluckor och vårt nymålade sovrum. Från första kontakt med snabb återkoppling med offert till slutligt resultat. Alla vi har haft kontakt med på företaget vet vad service och proffessionalitet är. Kan varmt rekommendera!
    Hallå Anna

Stort tack för dina rekommendationer och att du tog dig tid att återkoppla, roligt att du blev nöjd med både köksluckorna och det nymålade sovrummet.
  • Anna B
    2021-04-11
    Jag har målat om tak och väggar i vardagsrummet, 2 sovrum och köket. Sen har jag lackat om mina skåpluckor i både hallen och köket.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och fick den hjälp jag önskade.
    Jag är jättenöjd 👌det blev så fint hemma hos mig.
    Hej Anna
    Kul att du blev nöjd med vårt jobb och att resultatet blev bra, tack också för att du tog dig tid att skriva till oss, återkopplar det hela till våra hantverkare
    2021-04-11
    Perfekt utfört jobb. Det blev väldigt snyggt.
    Vi har ett ekkök, som vi ville måla efter 17 år. De höll tider. Lätta att ha att göra med. De monterade ner och tog med luckor. Målade stommarna på plats och satte tillbaka luckorna på plats. Inget krångel!
    Hej Margareta
    Roligt att höra att du tycker ditt kök blev snyggt, roligt också att processen varit bra och att allt har funkat som det ska. Stort tack för din återkoppling.
    Ha en fortsatt bra vecka
    2021-03-03
    Lackade om mina gamla köksluckor. Tog enbart 2 dagar efter att jag ringde och beställde jobbet innan dom var här. Super nöjd med bemötandet och jobbet som utförts!
    Hej Elisabeth
    Roligt att allt har gått bra och att du är nöjd med vårt arbete, stort tack också för återkopplingen
    2021-03-01
    Snabba, kunniga, trevliga, skulle rekommendera dom till andra
    Hej Charlotte
    Tack för dina rekommendationer, kul att du uppskattar vårt jobb
    2021-02-28
    Renovering av köksluckor. Blev utmärkt bemött av ordermottagning och kontakt under arbetets gång. Punktlig och trevlig kille som hämtade och levererade luckorna. Punktlig och trevlig målare. Alla kontakter med Hagströms har fungerat bra och vi kan varmt rekommendera firman till vänner och bekanta. Vi är så nöjda och glada för vårt ”nya” ljusgrå kök.
    Hej Agneta, Stort tack för att du tog dig tid att återkoppla, jätteroligt att du är nöjd med ditt kök och att allt har funkat som det ska.
    Ha det så skönt i vårsolen...
    2021-02-24
    omlackering av köksluckor.
    trevligt bemötande och duktiga hantverkare.
    tyvärr en liten lackskada på ett känsligt ställe på en lucka drog ner vårt omdöme.
    Hej Sven-Owe
    Stort tack för din återkoppling, kul att du uppskattar vår bemötande och hantverk. Tråkig dock att det uppstod en skada, hoppas du fått hjälp med den, om inte så är det bara att du hör av dig så ordnar vi till det hela. Viktigt att allt blir bra i slutändan.
    2021-02-23
    Lackade mina köksluckor. Blev bra bemött och allt gjordes snabbt och problemfritt.
    Hej Lena
    Tack för din återkoppling, roligt att du blev nöjd med vårt arbete
    2021-02-23
    Duktiga, snabba, bra pris. Behövde inte göra något. Dom skötte allt
    Hej Daniel
    Stort tack för din fina återkoppling, roligt att höra att allt gått bra och att du är nöjd med vårt arbete
    2021-02-22
    Det gick smidigt, de var trevliga och luckorna blev kalassnygga!
    Hej Ana
    Roligt att höra att dina luckor blev snygga, tack också för att du tog dig tid att återkoppla