Hagströms Gruppen Lack AB

Hagströms Gruppen Lack AB

Ett miljötänkande företag som specialiserat oss på lackering av kök med över 40 års erfarenhet. Vi lackerar varje år mer än 3000 kök och lämnar 8 års garanti.

Vi har vänt upp och ner på branschen genom att erbjuda fasta priser/kök. Priser som inkluderar allt, nedmontering tranporter, igenspackling av hål, borrning av nya hål, slipning, grundmålning, topplacering, omsorgsfull emballering och packning, återtransport och återmontering.

Vi kan också lämna olika betalningsalternativ, du kan bl a dela upp betalningen upp till 24 månader.

Läs vad 12 kunder tycker om Hagströms Gruppen Lack AB 2

2021-04-13
    Allt var otroligt kompetent och smidigt genomfört från bokning till faktura, på kort tid. Dessutom är alla hos Hagströmsgruppen fantastiskt trevliga och serviceinriktade!
    Ni kommer inte att bli besvikna!!
    Hej Calle Stort tack för den fina återkopplingen, roligt att höra att du känner dig nöjd med vårt jobb. Vi uppskattar stort att du tog dig tid skriva till oss. Ha en fortsatt bra dag Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-04-12
    Ommålning köksluckor och skåpstommar!
    Snabb offert, trevligt personligt bemötande och snabbt genomförande. Allt gick på en vecka! Supersmidigt!
    Vi fick verkligen ”value for money ”!
    Korrekt fakturering. Inga avvikelser!
    Kan mer än gärna rekommendera företaget!
    Hej Lennart Tack för dina rekommendationer, kul att du upplever att du fick "value for money", hälsar så gott till alla inblandade Ha en bra vecka Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-04-11
    Vi är väldigt nöjda med våra nylackerade köksluckor och vårt nymålade sovrum. Från första kontakt med snabb återkoppling med offert till slutligt resultat. Alla vi har haft kontakt med på företaget vet vad service och proffessionalitet är. Kan varmt rekommendera!
    Hallå Anna Stort tack för dina rekommendationer och att du tog dig tid att återkoppla, roligt att du blev nöjd med både köksluckorna och det nymålade sovrummet. Ha en fortsatt bra dag Hagströms Gruppen Lack AB
  • Anna B
    skrev om Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-04-11
    Jag har målat om tak och väggar i vardagsrummet, 2 sovrum och köket. Sen har jag lackat om mina skåpluckor i både hallen och köket.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och fick den hjälp jag önskade.
    Jag är jättenöjd 👌det blev så fint hemma hos mig.
    Hej Anna Kul att du blev nöjd med vårt jobb och att resultatet blev bra, tack också för att du tog dig tid att skriva till oss, återkopplar det hela till våra hantverkare Ha en bra vecka Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-04-11
    Perfekt utfört jobb. Det blev väldigt snyggt.
    Vi har ett ekkök, som vi ville måla efter 17 år. De höll tider. Lätta att ha att göra med. De monterade ner och tog med luckor. Målade stommarna på plats och satte tillbaka luckorna på plats. Inget krångel!
    Hej Margareta Roligt att höra att du tycker ditt kök blev snyggt, roligt också att processen varit bra och att allt har funkat som det ska. Stort tack för din återkoppling. Ha en fortsatt bra vecka Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-03-03
    Lackade om mina gamla köksluckor. Tog enbart 2 dagar efter att jag ringde och beställde jobbet innan dom var här. Super nöjd med bemötandet och jobbet som utförts!
    Hej Elisabeth Roligt att allt har gått bra och att du är nöjd med vårt arbete, stort tack också för återkopplingen Ha en bra vecka Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-03-01
    Snabba, kunniga, trevliga, skulle rekommendera dom till andra
    Hej Charlotte Tack för dina rekommendationer, kul att du uppskattar vårt jobb Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-02-28
    Renovering av köksluckor. Blev utmärkt bemött av ordermottagning och kontakt under arbetets gång. Punktlig och trevlig kille som hämtade och levererade luckorna. Punktlig och trevlig målare. Alla kontakter med Hagströms har fungerat bra och vi kan varmt rekommendera firman till vänner och bekanta. Vi är så nöjda och glada för vårt ”nya” ljusgrå kök.
    Hej Agneta, Stort tack för att du tog dig tid att återkoppla, jätteroligt att du är nöjd med ditt kök och att allt har funkat som det ska. Ha det så skönt i vårsolen... Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-02-24
    omlackering av köksluckor.
    trevligt bemötande och duktiga hantverkare.
    tyvärr en liten lackskada på ett känsligt ställe på en lucka drog ner vårt omdöme.
    Hej Sven-Owe Stort tack för din återkoppling, kul att du uppskattar vår bemötande och hantverk. Tråkig dock att det uppstod en skada, hoppas du fått hjälp med den, om inte så är det bara att du hör av dig så ordnar vi till det hela. Viktigt att allt blir bra i slutändan. Ha en fortsatt bra dag Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-02-23
    Lackade mina köksluckor. Blev bra bemött och allt gjordes snabbt och problemfritt.
    Hej Lena Tack för din återkoppling, roligt att du blev nöjd med vårt arbete Ha en bra dag Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-02-23
    Duktiga, snabba, bra pris. Behövde inte göra något. Dom skötte allt
    Hej Daniel Stort tack för din fina återkoppling, roligt att höra att allt gått bra och att du är nöjd med vårt arbete Ha en bra dag Hagströms Gruppen Lack AB
    2021-02-22
    Det gick smidigt, de var trevliga och luckorna blev kalassnygga!
    Hej Ana Roligt att höra att dina luckor blev snygga, tack också för att du tog dig tid att återkoppla Ha en fortsatt bra dag Hagströms Gruppen Lack AB