Halens AB

Halens AB

Ring 033-10 85 00 www.halens.se
3.7

Gammaldags postorder som har moderniserats när de tog steget till webben där de har utsetts till bästa e-handelssajt - säljer kläder, mode, assesoirer.

3 omdömen om Halens AB

Lisa N
Skrev om Halens AB

Bra företag. Beställt allt från löpband till kläder här. Allt funkade fint. Mycket erfaren handlare från just detta företag, kan säga att kläderna är jättebra! Det negativa: Tar jättelång tid att få fakturan, man kommer knappt ihåg att man beställt kläder då den kommer. Levernastiderna ganska så långa. Men man känner sig trygg med Halens, det gör man :)

Amanda E
Skrev om Halens AB

Ett bra postorderföretag som man kan beställa hem mycket fint ifrån, både genom katalog och över nätet. De har fina och prisvärda kläder för hela familjen, skor, accessoarer och en hel del prylar till hemmet. Till sommaren är det värt att spana in om du är på jakt efter bikini eller badkläder. Jag brukar beställa härifrån då och då och det har alltid funkat fint!

Marie B gillar detta
Elina E
Skrev om Halens AB

Jättebra postorderföretag med brett sortiment av såväl kläder, skor, möbler och saker till hemmet. Min familj beställer väldigt ofta från Haléns och det är sällan vi är missnöjda med några av de saker vi köpt. Katalogen är jättebra och tydlig och man ser alla varor väldigt tydligt, precis som de ser ut i verkligheten. Jag kommer snart beställa vårens kläder igen... ;)