Hämttvätt.se

Hämttvätt.se

• BadgeThreeYears

Välkommen till Hämttvätt.se! Vi vill göra din vardag lite enklare. Med ett enkelt knapptryck kan du beställa hämttvätt från oss. Det är lika enkelt som det låter. Du beställer vad, när och hur mycket tvätt du vill att vi ska hämta. Efter att du har beställt så hämtar vi din tvätt, tvättar den och lämnar sedan tillbaka den....

39 omdömen om Hämttvätt.se

Sedan starten hos Reco 2021

Mats G
Skrev om Hämttvätt.se

Trevligt bemötande, smidig hämtning och lämning, kommer att nyttja dom igen!

Robert W
Skrev om Hämttvätt.se

Fantastiskt smidigt, enkelt och god kvalitet!

Sofia V
Skrev om Hämttvätt.se

En räddning i vardagen speciellt för mig som småbarnsförälder. Funkar felfritt, prisvärt och fantastisk service. Härlig personal som har kundfokus!

Kurt L
Skrev om Hämttvätt.se

Bra service, bra resultat och smidigt

Carl F
Skrev om Hämttvätt.se

Osannorlikt bra tjänst för pengarna. Kör mest skjortor. Service och kvalitet 10/10.

Alexander M
Skrev om Hämttvätt.se

Amatörer! Första gången så kommer skjortorna tillbaka ostrukna. Andra gången så levererar de fel tvätt. Oseriöst företag och noll tillit.

Svar från Hämttvätt.se

Hej Alexander, Tack för att du hör av dig och glad att vi kunde reda ut det! Även solen har sina fläckar Tack för fortsatt förtroende! Ser fram emot att hämta din tvätt ikväll. Med vänliga hälsningar Ebba, Hämttvätt

Ingemar B
Skrev om Hämttvätt.se

Trevligt bemötande. Ren och fräscht doftande tvätt levererades och låg snyggt och prydligt hopvikt. Härligt att tvätten hämtas och lämnas.hemma.

Inger S
Skrev om Hämttvätt.se

Allt var till belåtenhet, från början till slut!

Veronica Madeleine H
Skrev om Hämttvätt.se

Min matta blev hämtad för över men vecka sedan… fortfarande ej fått tillbaka den. Ingen svarar heller när jag försöker kontakta företaget. Lurad?

Svar från Hämttvätt.se

Hej Veronica, Du mailade oss igår och vi har svarat dig under kvällen. Vill du får snabbare svar så kan du alltid ringa oss på 08-295552. Mattor tar alltid längre tid än 48h 7-10 dagar kan ta längre tid pga behandling och torktid. Vi ska såklart förtyska denna information så detta inte upprepas Vi ger dig 20% rabatt på din faktura som kompensation för detta. Ha en fortsatt fin vecka Med vänliga hälsningar Ebba Hämttvätt

Ann-Caroliné Elina Adelé K

Enormt nöjd. Tydlig hemsida. Enkelt att boka. Bra och enkel kommunikation vid ombokning. Hämtning och lämning utan problem. Tvätten var exemplariskt vikt (även utan strykning) och luktade riktigt gott. Rekommenderas!

Jörgen L
Skrev om Hämttvätt.se

Bra tvätt resultat färdigt vikt bara att lägga in skåpet . Snabbt och smidigt . Trevligt bemötande. Helt klart prisvärt

Ingela H
Skrev om Hämttvätt.se

Fantastiskt bra! Har provat några andra tvättbolag tidigare men ingen lika bra. Utmärkt service och bemötande. Toppen! kan varmt rekommendera.

Martin S
Skrev om Hämttvätt.se

Bästa tvättboiaget vi provat för hämtning av tvätt. Pålitliga, går att nå vid problem, bra pris och generös strykning av både skjortor och byxor om man väljer strykalternativet.

Carina J
Skrev om Hämttvätt.se

Utmärkt! Hämtning och lämning har varit bra. All tvätt har varit mycket väl gjort.

Ulla R
Skrev om Hämttvätt.se

Lämnar all vittvätt till Er. Bor i lägenhet och upplever det trångt och bökigt att hänga i badrummet. Sååå skönt att få den både hämtad och lämnad utanför min dörr och njuter av att lägga mig i nymanglade lakan! Värt varena krona 🤗

Ylva H
Skrev om Hämttvätt.se

Suverän service, alltid bra resultat

Stefan L
Skrev om Hämttvätt.se

Snabba och bra service med ett trevligt bemötande

Karin B
Skrev om Hämttvätt.se

Enkelt och smidigt! Så bra service

Sabina B
Skrev om Hämttvätt.se

Fantastisk service & tjänst! Supersmidiga att ha att göra med, otroligt trevliga & nöjd med tvätten varje vecka.

Miroslav P
Skrev om Hämttvätt.se

Allt går smidigt, från beställningen på hemsidan tills de återlmnar mina skjortor väll strukna.

Karin M
Skrev om Hämttvätt.se

Mycket trevligt och personligt bemötande och tvätten känns ren och är fint ihopvikt! Rekommenderas varmt!

Andres Å
Skrev om Hämttvätt.se

Alltid i tid. Dom få gånger det blivit justeringar i schemat gällande hämtning/lämning har alltid detta kommunicerats väl. Superservice!

Linda D
Skrev om Hämttvätt.se

Hem tvätt service är exemplarisk! Tvätten blir jättefint tvättad snyggt vikt och pressat. Det går snabbt att få det hämtat och även lämnat åter. Jag har använt hem tvätt två gånger och blivit nöjd varje gång! MVH Linda

ROBERT S
Skrev om Hämttvätt.se

Riktigt bra! Håller alltid tiderna både på hämt och lämna tillbaka. Ebba är trevlig, och kläderna blev sjukt bra! Har återkommit 2 gånger, och kommer fortsätta återkomma!

Lova D
Skrev om Hämttvätt.se

Super! Enkelt och smidigt men bra kommunikation. Kommer återkomma :)

Catarina K
Skrev om Hämttvätt.se

Superbra - serviceminded och har bara positivt att säga!

Joakim H
Skrev om Hämttvätt.se

Bra kontakt och snabb leverans med bra utfört arbete.

Andreas N
Skrev om Hämttvätt.se

Ett tvätteri som bryr sig om såväl kunder som tvätt. Rekommenderar starkt hämttvätt.

Eva J
Skrev om Hämttvätt.se

Hämttvätt hjälper oss verkligen med lite extra lyx i vardagen. De hämtar vår hushållstvätt osorterad och tillbaka får vi manglade lakan, kläder som är strykta och till och med storlekssorterade så vi bara behöver lägga in dem i rätt garderob. Vi är så tacksamma att Hämttvätt hjälper oss!

Henrik S
Skrev om Hämttvätt.se

Råkade få personlig service och hjälp. Otroligt bra! Överträffade förväntningarna med ca 200%.

Therese B
Skrev om Hämttvätt.se

Trevligt bemötande, tvätten hämtades enligt överenskommelse och lämnades fint vikt och doftade fantastiskt 🙌🏻

David H
Skrev om Hämttvätt.se

Helt fantastiskt! Till skillnad från alla andra motsvarande tjänster jag provat fick vi tillbaka all tvätt prydligt och omsorgsfullt vikt och strykt - bara att lägga in i garderoben. Ni underlättar verkligen vardagen för oss.

Johan B
Skrev om Hämttvätt.se

Allt har fungerat fantastiskt smidigt- trevligt bemötande och bra info. Skickade en rejäl säck med vittvätt och kom tillbaka perfekt tvättat och ”manglat” och på kortare tid än utlovat. Vi kommer helt klart att bli stamkunder!

Johannes P
Skrev om Hämttvätt.se

Proffsigt bemötande! Väldigt nöjd och skönt att kunna få tid till annat än att tvätta :)

Gabriella F

Struligt och skrynkliga kläder

Svar från Hämttvätt.se

Hej Gabriella, vad tråkigt att höra att du inte blivit nöjd. Jag skulle jätte gärna vilja bjuda dig på en omtvätt helt kosnatsfritt. Kan du inte slå mig en signal, så vi kan få leverera dig det resultat du förväntat dig. Med vänliga hälsningar Ebba Stenlund Hämttvätt.se 08-295552

Vera M
Skrev om Hämttvätt.se

Bästa tvättservicen jag provat!

Lilly A
Skrev om Hämttvätt.se

Jag hade 40kg tvätt som jag fick strykt, manglade och vikta efter knappt 48tim vilket sparade mig 48timmar att göra andra viktigare saker och min vardag var mycket enklare. Personalen var utmärkt som hämtade min tvätt hon var grym, jätte snäll och kunnig i sitt jobb! Är jätte jätte nöjd! ❤️

Linnéa H
Skrev om Hämttvätt.se

Bra och snabb service när jag spillt på min stora ryamatta och fläcken är helt borta!

Ida W
Skrev om Hämttvätt.se

Så smidigt och flexibelt! Precis vad vi som småbarnsföräldrar behöver 😅