Företagsledning för bygg och fastighet – SBL

5 omdömen om Företagsledning för bygg och fastighet – SBL

Sedan starten hos Reco 2017
Martin B
Skrev om Företagsledning för bygg och fastighet – SBL en del av Handelshögskolan Executive Education

Mycket proffsigt och seriöst upplägg med kompetenta föreläsare och kursledare. Mycket bra ställe att knyta värdefulla kontakter inom sin bransch.

Niklas D

Bra bemötande och ett proffsigt upplägg, kanske kunde man lagt någon aktivitet på förberedande verksamhet för deltagarna.

Hans G

Generellt sett en bra utbildning med många intressanta föreläsningar och verktyg som kan användas i vardagen. Fanns även en del saker som kan förbättras, föreläsningar på norska i dåliga lokaler är inte att föredra, t ex.

Henrik G

Min upplevelse var väldigt bra. Mycket tack vare hög kompetens hos kursledare, föreläsare och deltagare. Kursen gav mig en ökad förståelse för alla delar inom företagsledning samt ett bra nätverk inom branschen.

Michael A

Jag fick ett bra bemötande och kursledarna var mycket insatta i verkligheten. En otroligt bra utbildning där man får en bra närhet till verkligheten. Uppfyllde mer än väl mina förväntningar och samtidighet får man erfarenhetsutbyte från olika närliggande branscher inom fastigheter / bygg. Har enbart positiva saker att förmedla om denna utbildningen.