Handelslagret Sweden AB

Handelslagret Sweden AB

www.handelslagret.se
  • BadgeTwoYears

Handelslagret Auktionsservice är idag Gästriklands största auktionshus. Vi är specialister på bostadstömning, flyttstädning och försäljning av arvegods samt kvarlåtenskap. Vi erbjuder ett brett sortiment av tjänster till våra kunder. * Tar emot auktionsgods till försäljning. * Värdering av lösöre. * Hämtar auktionsgods på...

94 omdömen om Handelslagret Sweden AB

Marie-Louise G
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Mycket bra service. Trevlig personal. Humana priser.

Monica E
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Hej. Har fått hjälp av Handelslagret 2 ggr och det har varit suveränt båda gångerna. Trevligt personal och mycket snabb återkoppling.

Ingrid N
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Bara bra! Snabb och smidig service

Kristina E
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Handelslagret har varit professionella, trevliga och snabba. Stort tack för ovärderlig hjälp med tömning och flyttstädning. Rekommenderar Handelslagret varmt.

Rolf M
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Bra bemötande och de gjorde riktigt bra jobb.

Dödsbo Å
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Bra bemötande och snabb återkoppling och hantering av våra behov!

Evalis S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Jag har bara positivt att säga om Handelslagret! Mycket bra kundservice med snabb återkoppling, de är öppna för individuella lösningar och är allmänt hjälpsamma! Jag är såå nöjd! /Evalis S

Ewa P
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Vi är mycket nöjda. Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Väldigt bra att få hjälp med hela processen; från att tömma ett helt dödsbo till slutstädning och därefter även få hjälp med sortering, värdering och försäljning av de föremål som har ett värde samt hantering av övriga föremål som inte kan säljas.

Lena W
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Bara positivt, duktiga killar som bar möbler och flyttlådor!

Jan P
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Utmärkt bemötande! Snabbt och ackurat genomförd flytt.

Per B
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Ett väl utfört arbete av väldigt duktiga och kunnig personal. Påbörjade sitt arbete i punktlig utlovad tid. Det jag trodde skulle ta större delen av dagen Tog i verkligen c:a 3 timmar. Som avslutning utfördes en flyttstädning som Även det var till full belåtenhet. Får ej glömma kontorspersonalen. Som servade med en offert som var till belåtenhet. Mvh / Per-Arne Birgersson

Alma A
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Det var professionellt och trevligt bemötande ända från början till slut. Vi fick hjälp med flytten snabbt vilket uppskattades eftersom det var akut. Killarna som hade hand om oss var trevliga och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera Handelslagret!

Carola G
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Handelslagret har verkligen uppnåt mina förväntningar . Otroligt bra kommunikation . Är verkligen glad för att ha anlitat dem. Rekommenderar dem verkligen .

Marianne S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Bra bemötande. Flytt från hus till lägenhet, snabbt o smidigt. Städ har gjort ett bra jobb, svåra att nå på telefon. Som helhet är vi mycket nöjda

Inga S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Fungerade bra och trevligt bemötande

Magnus Å
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Vänligt och professionellt bemötande. Svarat snabbt på alla eventuella frågor jag haft. Flyttkillarna var snabba och förstående med de problem som uppstod under flyttdagen. Kort och gott, jag vet vart jag vänder mig vid eventuella framtida flyttbehov.

Solveig E
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Det gick väldigt smidigt ock bra trevliga granbbar ock duktiga .

Linda J
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.

Åsa Christina T
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Väldigt proffsigt och trevlig personal

GÖRAN J
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Flytt fungerade perfekt och bra pris!

Anneli S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Utmärkt service och trevligt bemötande Rekommenderas varmt

Stefan S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Snabb och bra service, tillmötesgående. Bra o trevlig personal🙂

Tommy Z
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Bra bemötande och så här långt i uppdraget ett bra arbete genomfört.

Elsa M
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Själv var jag bara ombud för släktingar så min kontakt var bara i startfasen med första besöket för beslut om hämtning av möbler och övriga inventarier. Min uppfattning är att allt sköttes med belåtenhet om än inte försäljningen är klar av auktionsgods. Skulle vilja ha specificerat vad som går till försäljning. Vi som ska redovisa detta till våra äldre släktingar vill ha klart vad som gått till försäljning och vad saker och ting tar vägen. Svårt att hantera i andra hand när vi inget vet eller känns som det hamnar på fel ställe.

Carina L
Skrev om Handelslagret Sweden AB

De har varit tillmötesgående och lätta att ha att göra med. Jag vill särskilt framhålla kontakterna med Erik. De har också varit snabba i sin hantering av att tömma mina föräldrars lägenhet inklusive flyttstädning och trots att jag inte bor på orten, så har kontakterna fungerat utmärkt!

Staffan E
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Mycket proffsigt bemötande. Mycket seriösa, och håller det de lovar.

Leena H
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Funkade bra, allt enligt överenskommelse skötte allt perfekt kan rekommenderas, Mvh Leena Hillgren,

Birgitta G
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Kunnig och trevlig och tillmötesgående personal! Bra utbud!

Gunnel E
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Trevligt bemötande, håller tidsplanen bra. Synd att ni slängde bort 2 stycken radon puckar som hängde ifrån taket när ni tömde huset (dom hade hängt uppe under drygt 2 månader och kostade köparen ca 1 tusen kr. Auktionerna verkar fungerar bra och är ju ett väldigt bra sätt att få hjälp med att sälja saker som annars kanske hade slängts och det kan ju delvis finansiera tömning av huset inkl grovstädningen.

Malin W
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Trevliga flyttkillar och noga. Så jag är super nöjd!

Skrev om Handelslagret Sweden AB

Köpte ingen vara. Anlitade Handelslagret för att hantera ett dödsbo. Allt utfördes mycket bra.

Åsa S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Snabb service o bra bemötande

Gunnmari N
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Effektivt arbete och bra bemötande. Bra kommunikation.

Gunnel S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Allt har hittills fungerat perfekt med flytt och tömning av huset!

Dödsbo P
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Enkelt och smidigt bra bemötande köpte flyttstädningen också

Christina I
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Positiva och glada bärare, jag är mycket möjd

Bra kommunikation Bra info och återkoppling på frågor Smidigt samarbete

Skrev om Handelslagret Sweden AB

Vi blev bra bemötta och förväntade oss att det skulle gå smidigt till med en helhetslösning och det gjorde det

Skrev om Handelslagret Sweden AB

Jag hade bara städning vi var nöjda

Lilly H

Proffsiga, kunniga och tillmötesgående

Nils Erik N
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Mycket bra att ha att göra med. Kunde inte vara bättre och enkelt.

Maria L
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Vi anlitade Handelslagret för att tömma och städa en nära släktings bostad vid försäljning. Vi är mycket nöjda med kontakten och utförandet av tjänsten. Nu hoppas vi att en del av bohaget även säljs på onlineauktion via Handelsbolaget.

Gerd F
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Snabbt arbete,trevliga vänliga flyttgubbar/flyttkvinna. Varsamma om saker.

Ernst GUNNAR Oscar L
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Handelslagret fick fina rekommendationer från de.mäklare som jag kontaktade. Bolaget har verkligen överträffat våra förväntningar.

Gunilla S
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Superduktiga o trevliga killar i sandviken.

Lars-Erik G
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Hög ambitionsnivå och bra service. Trevligt bemötande . Bra utförda tjänster med tömning och flyttstäd av lägenhet och flera förråd samt flytt av möbler till äldreboende. Informationen kring försäljning /nätauktionen av lösöre kunde ha varit tydligare. Speciellt med tanke på att det var första gången vi anlitade er. Det var svårt att förstå vad man skulle göra när alla olika meddelanden kom. Dessutom många meddelanden om varje sak. Men ni gjorde ett fantastiskt bra arbete med att försöka sälja sakerna till ett skäligt/värderat...

Thomas B
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Handelslagret gjorde allt fläckfritt till punkt och pricka

Eva A
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Jättetrevligt bemötande både av han som jag pratade med först och av båda killarna som flyttade åt mig. De kunde flytta mitt bohag på en av mig föreslagna dagar vilket kändes väldigt bra. Körde även ut kartonger att packa i. Själva flytten flöt på väldigt snabbt. Jag såg även att de kommer och hämtar kartongerna när de är tomma.

Jonas K
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Tack för allt ni fixade I samband med anhörigs död

Camilla Å
Skrev om Handelslagret Sweden AB

Allt var toppen. Smidigt o bra. Tyckte dock synd om dom 2 grabbarna som fick slita som djur.