Alla kategorier Shopping Kalmar Högsby Karlssons

Järnvägsgatan 37, 579 30 Högsby — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Karlssons

• Benny W
    Benny W skrev om Karlssons
    Mycket dåligt bemötande. Köpte en stekpanna med 10 års garanti på beläggningen. Efter två år fungerade det inte längre. Jag gick då tillbaks med den. Mannen i butiken stod 10 meter bort och skrek att den var dåligt skött. Han vägrade ta tillbaks den.Menade att det var tillväkaren som lämnade garanti inte dom. Jag vände mig då till fiskars som är svensk importör.
    Dom ställde sig mycket frågande och menade att jag skulle
    lämna den hos återförsälgaren. Men dom skickade en gratis
    fraktsedel.Dom var mycket trevliga och bad om ursäck för
    återförsäljarens beteende.
    Vid ett annat tillfälle köpte jag ett partytält. när jag packade upp det var stänerna mycket rostiga, det såg hemskt ut
    Karlssons vägrade ta tillbaks det,skyllde på mig.
    Aldrig mera Karlssons Det är ben sak som är säker
  • Emma J
    Emma J skrev om Karlssons
    Skulle egentligen vilja ge Karlssons 1,5, men nu går ju inte det så det får bli en 2a. Lågprisbutik som har det mesta från skräp till sämre grejer till en del riktigt bra grejer. Det är bra om man kan produktgruppen så man vet vad man köper, annars finns risk för riktiga bottennapp. Mycket för hemmafixaren, och lågpriskläder som är svårt att veta vem som vill ha. Förstår att de inte heter Ullared 2 längre, tro inte att det ens kommer i närheten av Ge-kås om du åker hit!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Karlssons
    Ja, förr hette det Ullred 2, och det säger väl allting. Det finns hur mycket grejjer som helst, med allt från blommor till kläder och godis. En ganska stor yta med alla dessa grejjer så det tar en stund att gå runt. Överdrivet billigt är det inte kan jag tycka. Så som ullared är det inte. Men visst man hittar alltid något där som man får med sig hem.

Järnvägsgatan 37, 579 30 Högsby