Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge Haninge Djurklinik HB

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Haninge Djurklinik HB

• Fredrik W
    Fredrik W skrev om Haninge Djurklinik HB
    Har varit där 4 gånger och man blir bra bemött och de verkar kunna det de håller på med.

Gillar dessutom att de rekommenderade oss att inte gå dit två gånger för två saker utan att ta det på en gång för att det vart billigare! Det är sjysst!

Dessutom gillar Märtha (vår hund) dem :)
  • M G
    M G skrev om Haninge Djurklinik HB
    När jag och min 8-åriga dotter tog in hennes sjuka marsvin Sotis så gick det inte som vi hoppats. Veterinären förklarade varför det var bäst att låta Sotis somna in så att min dotter kunde acceptera det. Vi fick en ledsen men bra stund i enrum med Sotis innan det var dags. Den omtanke och professionalism som visades såväl min dotter som Sotis gör att jag varmt rekommenderar Veterinär Klara Ringborg på Haninge Djurklinik. / Michael Gustafsson
  • -
    - skrev om Haninge Djurklinik HB
    Liten klinik som har sin verksamhet i en villa i Haninge. Jag gillar att det inte känns så "sjukhus aktigt". Jätte trevlig och tillmötesgående personal som tog sig tid och var förstående. Veterinären var så snäll med oss och våran gamla råtta som tyvärr var där för att så somna in. Hit kommer jag absolut ringa eller åka om jag skulle behöva det fler gånger.

Hermanstorpsvägen 4, 136 48 Handen