Hantang Wellness

Grönbrinksgatan 12, 117 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Hangtang Wellness, hos oss ska du alltid känna dig välkommen!

Läs vad 2 kunder tycker om Hantang Wellness

• Sofia L
    Sofia L skrev om Hantang Wellness
    Allt är dåliga.
    Massörer som jobbar där finns inga dokumenterade utbildningar och branschvana. De lärde sig själva via bildinstruktioner eller video. De har inga professionell kompetent och bara ljuger för kunder hur de duktiga är. Nej! det är det inte.
    Receptionister är mycket dåliga. De talar mycket dåliga svenska och engelska. De fattade ingenting när man pratat med dem. De har inga egenskaper och kunskaper för service inom branschen.
    Lokalen är inte fräsch. Det finns överallt damm på golvet och på behandlingsrum. Lakan och handdukar är mycket smutsiga och de luktar dåliga som svett.
    Jag mådde mycket illa av dem efter första besökt. Nej! Nej, aldrig i livet vill jag gå ditt igen!
    Rekommendera absolut inte detta ställe till Er! Läs mer
  • huseyin s
    huseyin s skrev om Hantang Wellness
    Var där för att kunna koppla av efter en jobbig vecka och fick maximal utdelning! Jag brukar resonera på så sätt att somnar jag efter en massage då har de lyckats:-) det gjorde jag denna gång. Ett trevligt bemötande redan när man kliver in i salongen vilket ger en trygghet. Kan varmt rekommendera detta ställe till andra som vill landa efter en tuff vecka eller liknande. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm:

Linn A Linn A tycker:
“Snabb hjälp och trevligt bemöt...” Läs mer

Drottninggatan 81a, 11160, Stockholm