Alla kategorier Motorcykel Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Harley-Davidson

Harley-Davidson

Murmästarvägen 25, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Harley-Davidson

• Leif R
    Leif R skrev om Harley-Davidson
    Efter att ha kört ikull med mc:n togs den till detta "företag". Skadorna var inte så stora men pga oljebehållaren på styret var kaputt så gick det inte att köra vidare. Det var 3,5 månad sen, ännu har jag bara fått ett samtal med en fråga om dom kunde laga lite och sen fick jag hojen "för att det skulle gå fortare" och sen skulle man göra färdigt i vinter!?! Reservdelar "var beställda", men herre gud dom är generalagenter för Harley i Sverige, har dom hört talas om lager? Jag gick med på det, men ännu har inget hänt och säsongen är nu snart över. Undrar hur lång tid det tar om mc:n är riktigt krachad. Botten är bara förnamnet.
  • Christian B
    Christian B skrev om Harley-Davidson
    Verkstan är riktigt dålig. Lämnade in min hoj för att fixa att den ryckte och gick ojämnt. Dom ringde från verkstaden och sa att den var klar. När jag betalt och åkte iväg så var felet kvar. Detta hände 4 gånger. Uselt, man tycker att de borde provköra innan de ringer och säger att den är klar. Lämnade till slut in den på HD verkstan i Täby där de fixade hojen på en gång.

Murmästarvägen 25, 127 35 Skärholmen