Alla kategorier Cykel Stockholms län Haninge Harrys Cykel & Motor

Åbyplan, 137 34 Västerhaninge — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Harrys Cykel & Motor

• Lars W
    Lars W skrev om Harrys Cykel & Motor
    Jag gillar personalen som är otroligt kunnig på det dom säljer.
    Ingen i hela stockholm (ringde ett 10-tal) kunde ta hem drivremmar till min gammla snöslunga. Jag ville samtidigt ha hjälp med att ta ned farten på den självgående och nyinköpta klippon gräsklippare (som jag tyvärr köpte på Bauhaus).
    Kändes som att ingen orkade hjälpa mig på dom andra ställena, bara stön och stånk.
    Fick tippset om Harrys Cykel & motor och ett samtal senare (tror det var Harrys fru?)så var alla mina problem lösta.
    Passade även på att köpa original packningssats till förgasaren på snöslungan då detta inte ska kunna gå att få tag på.
    Hur Harrys kan ha dom har jag ingen aning om.
  • Marie B
    Marie B skrev om Harrys Cykel & Motor
    Harrys har och kan det mesta. Otroligt bra att svänga förbi för att pumpa cykeln utanför.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Harrys Cykel & Motor
    Harrys har funnits så länge jag minns och har haft samma personal i alla tider så de besitter en otrolig kunskap vilket är guld då jag renoverar veteranmoppar.
    De hade tom drivrem till min 50tals husqvarna novolett på hyllan???
    Liten men snygg butik fylld med cyklar och moppar av klass och märken som håller för bruksanvändning, dvs inget skräp.

Åbyplan, 137 34 Västerhaninge