Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Östermalm HE Måleri & Inredning

HE Måleri & Inredning

RÅDMANSGATAN 16, 114 25 Stockholm — Visa karta

HE Måleri & Inredning är ett måleriföretag stationerat i Centrala Stockholm. Med fokus på helhetslösningar för ditt hem!

Vår styrka är väl utförda arbeten med en hög flexibilitet och snabb service. Inget uppdrag är för litet eller stort.

Vi utför alla slags måleriarbeten invändigt och utvändigt. Renoveringsmålning, tapetsering, trapphusmålning, fönstermålning och så vidare.. Läs mer om våra tjänster på vår hemsida.

​HE Måleri & Inredning är prisvärda, lyhörda och tillmötesgående. Vi är måna om att kunden alltid ska känna sig nöjd med allt ifrån tydligheten i offerten, råd om materialval/kulörer till punktlighet och städning.

Våra uppdragsgivare är framförallt privatpersoner men även företag och bostadsrättsföreningar. Självklart anammar vi ROT-avdraget och lämnar alltid kostnadsfria offerter!

Du är varmt välkommen att kontakta oss via telefon eller mail.
Barkborregatan 4, 72135, Västerås
DB Måleri & Entreprenad AB
Kjell P:
Arbetet bestod i måleri av övre och nedre hall samt ett sovrum. Bemötande var från början till slutfört arbete mycket tillfredställande. Fi...

Målare nära HE Måleri & Inredning:

Saltmätargatan 5, Stockholm
Varm välkommen till Calle Målare, ett personligt måleri som präglas av professio... Läs mer ›
Helena A:
Fick kontakt med Calle målare via bra byggare där jag lagt ut en offertförfrågan på att måla om fasaden på en två våningsvilla. Fick ett got...

Drottninggatan 110, STOCKHOLM
Vårt huvudkontor ligger på Drottninggatan i Stockholm och vi har givetvis ansvar... Läs mer ›
Simon Å:
Tyresta hjälpte mig att måla om hela lägenheten. Golv, väggar och tak. Jag är mycket nöjd med allt från bemötande till utförande och pris. K...

Bjuletorg 13, Enskede
Välkommen till oss på Garant bygg & bad när du vill ha en snabbare, mer ansvarst... Läs mer ›
Maria M:
Garant helrenoverade vårt badrum. God kommunikation med arbetsledning och noggrant utförd renovering. Tidsplanen och offerten höll. Det enda...

Bjulevägen 69, Enskede
Dags att måla eller tapetsera om? Vi kan hjälpa dig med allt vad måleri heter, m... Läs mer ›
Anna B:
Sicarat målade om hela huset invändigt. Höll offert, kom i tid, blev klara i tid, proffsigt arbete och trevligt bemötande. Tipsade en kolleg...

Läs vad 15 kunder tycker om HE Måleri & Inredning

• Anna J
    Anna J skrev om HE Måleri & Inredning
    Anlitade HE Måleri & Inredning för tapetsering av en fondvägg. Snabb respons, anpassningsbara och ett mycket väl utfört arbete. Är supernöjd och kommer anlita dem igen, ifall fler väggar ska tapetseras.
  • Anna S
    Anna S skrev om HE Måleri & Inredning
    Anlitade HA måleri för att måla om kök, matplats samt hall.. Är mycket nöjd med deras jobb samt de råd jag fick innan de började med arbetet.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om HE Måleri & Inredning
    Min man och jag anlitade grabbarna för ommålning av vårt kök. De utförde jobbet inom den utsatta tidsramen och med ett exceptionellt resultat! Rekommenderas varmt
  • Niklas H
    Niklas H skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi i bostadsrättsföreningen Signalisten 2 anlitade HE Måleri & Inredning för målning av vårt trapphusräcke samt slipning och lackning av ledstången. Arbetsresultatet blev mycket bra och företaget utförde arbetet på utsatt tid.
    Kommunikation med företaget fungerade väldigt bra och de var lyhörda för våra speciella behov.
    Kan varmt rekommenderas till andra!

/Styrelsen
  • Malin H
    Malin H skrev om HE Måleri & Inredning
    En bekant rekommenderade de här killarna för att snygga till i mitt vardagsrum. Behövde riva ner några lager tapet och få rummet målat. Efter första kontakten via telefon gick allt snabbt, smidigt och jobbet blev perfekt utfört, är mycket nöjd. I framtiden kommer jag definitivt anlita dem igen och kommer absolut att rekommendera dem till vänner och bekanta.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om HE Måleri & Inredning
    Bokade in killarna för tapetsering och ommålning av mina lister tidigare i höst då jag fått den rekommenderade av en arbetskamrat. Jag är mycket nöjd med arbetet och det känns som att jag har fått ett helt nytt hem! Noggranna, lyhörda, trevliga och proffesionella. Kan varmt rekommendera dem vidare och jag kommer definitivt anlita dom igen!
  • Ida E
    Ida E skrev om HE Måleri & Inredning
    Målade om hela min lägenhet. Snabbt, ordentligt och snyggt utfört arbete! Trevliga och professionella grabbar, jag är mycket nöjd med resultatet och rekommenderar dem varmt.
  • Emil A
    Emil A skrev om HE Måleri & Inredning
    Duktiga, punktliga och härliga grabbar som gjorde om nästan hela vår lägenhet på 81 kvm. De jobbade noggrant och effektivt, och hela tiden med våra önskemål i fokus! 5 av fem stjärnor!
  • Sam  K
    Sam K skrev om HE Måleri & Inredning
    Killarna på HE Måleri&Inredning rykte in på kort varsel under sommaren och hjälpa mig med målning av min nya lägenhet. Bra kommunikation, snabba svar på alla frågor, och när det visade sig att jobbet skulle bli lite större än jag först trott så vad det inga sura miner, utan de uppdaterade bara offerten med det extra arbetet.

Viktigast är såklart resultatet, och jag får säga att det är väldigt bra. Snyggt, bra kvalitet, och färdigt i tid! Kommer definitivt anlita HE när det blir dags att renovera ytterligare!
  • Alisa
    Alisa skrev om HE Måleri & Inredning
    Killarna hjälpte mig med att måla om hela lägenheten inkl. fixa sprickor i taket och vägg.
    Kan gott rekommendera dem! Punktliga, bra dialog och lyhörda på kundens önskemål. Kommer definitivt att använda dem igen!
  • angelika l
    angelika l skrev om HE Måleri & Inredning
    Duktiga, trevliga, punktliga. Jag är riktigt nöjd. Rekommenderas varmt!
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om HE Måleri & Inredning
    Jag är jättenöjd med killarnas arbete, målade min trappa, satte tapet och målad utomhus. Dessutom trevliga och punktliga. Rekomederar dem verkligen!! Jag kommer snart att anlita dem igen :)
  • Anders J
    Anders J skrev om HE Måleri & Inredning
    Bra jobb och snyggt resultat, Supernöjd och trevliga kompetenta killar.
  • Julia S
    Julia S skrev om HE Måleri & Inredning
    Otroligt bra jobb! Prisvärt, snabbt och proffsigt. Rekomenderas varmt!!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om HE Måleri & Inredning
    2 duktiga hantverkare kom hem till mig och monterade möbler och belysning till 2 barnrum. Snabbt, snyggt och ordentligt. Väldigt nöjd. Både jag och barnen.
    Kan verkligen rekommendera detta företag.

RÅDMANSGATAN 16, 114 25 Stockholm