HE Måleri & Inredning

Johanneshovsvägen 116, 112 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 44 kunder tycker om HE Måleri & Inredning

• 2020-02-10

Kari K skrev om HE Måleri & Inredning
    Spackling målning vardagsrum, kommer att anlita igen vid behov. Läs mer
  • 2020-01-29

Moa R skrev om HE Måleri & Inredning
    Bra utfört arbete.
    Trevlig och hjälpsam, kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-29

Lina W skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan utförde ett superbra jobb hos oss, han är professionell och effektiv. Vi har anlitat honom två gånger och har varit lika nöjd båda gångerna. Läs mer
  • 2020-01-28

Camilla H skrev om HE Måleri & Inredning
    Fick toppenbra hjälp med ommålning och golvläggning av sovrum. Lätt att komma i kontakt med företaget och väldigt trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med resultatet och skulle utan tvekan gärna anlita Johan igen! Läs mer
  • 2019-12-17

ALEXANDRA B skrev om HE Måleri & Inredning
    Så trevlig och korrekt, noggrann och kanonfint arbete. Allting flöt på perfekt, kommer absolut använda Johan igen, och har oxå rekommenderat honom till kollegor. Läs mer
  • 2019-10-13

Jonas S skrev om HE Måleri & Inredning
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande och genomförande. Supernöjd och skulle absolut rekommendera Johan! Läs mer
  • 2019-10-01

Felix Mikael R skrev om HE Måleri & Inredning
    Jag försökte mig på att måla själv i lägenheten men efter några dagar insåg jag att jag hade tummen mitt i handen och behövde professionell hjälp. Tack vare alla lysande recensioner här så kontaktade jag HE. Snabb respons och hemvisit, och efter en kompetent analys så konstaterade Johan ”inga problem, det här fixar vi!”. Sagt och gjort, det blev precis som jag ville ha det. Nästa gång det ska målas tänker jag undvika att skjuta mig själv i foten och bara kontakta HE på direkten. Läs mer
  • Alexander S

2019-09-22

Alexander S skrev om HE Måleri & Inredning
    Är mycket nöjd med målningen av lägenheten som utfördes!
    Den kunde genomföras mitt under sommaren med kort varsel (vilket det inte var många andra firmor som erbjöd sig att göra), blev klar snabbt och blev dessutom mycket bra utfört. Det finns inte mycket att klaga på. Läs mer
  • Niklas L

2019-08-12

Niklas L skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan blev rekommenderad av vår granne och visst blev målningen toppenbra även hos oss! Vårt uterum stod klart när vi kom tillbaka efter semestern så nu sitter vi där och njuter! Läs mer
  • 2019-07-23

David W skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan både målade och tapetserade hemma hos oss i flera rum med strålande resultat. Professionell och vänlig i alla dialoger från offert till färdigt arbete.

Johan har varit flexibel och alltid glad mitt i vårat inflyttningskaos. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-07-01

Linda G skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan hjälpte oss att spackla och måla nybyggda väggar, måla övriga väggar, tak och lister i vår renoverade lägenhet. Vi är jättenöjda med resultatet och Johan är lyhörd, kommer med goda råd och jobbade väldigt effektivt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Isak U

2019-05-28

Isak U skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi har fått hjälp att spackla och måla väggar och tak på hela vår övervåning. Slutresultatet blev fantastiskt bra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Roy M

2019-05-24

Roy M skrev om HE Måleri & Inredning
    He Måleri målade om fasaden på vårt radhus, fönster, plåtdetaljer med mera. Våra grannar hade anlitat He Måleri och blev nöjda - och det blev vi också! Johan och Anders var smidiga att ha att göra med, de utförde jobbet inom avtalad tid och till avtalat pris samt gjorde ett väldigit, väldigt fint jobb. Vi är supernöjda. Nästa gång vi behöver en målare ringer vi garanterat dem igen! Läs mer
  • Charlotte F

2019-04-10

Charlotte F skrev om HE Måleri & Inredning
    Detta är andra gången vi anlitar Johan att måla om i vår lägenhet och återigen är vi mycket nöjda med såväl kvaliteten som den höga servicenivån. Läs mer
  • 2019-04-10

Zaida M skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi anlitade Johan på HE Måleri för att måla om väggarna i ett kök/vardagsrum, spackla och måla taket, sätta upp en fototapet och diverse eljobb. Allt blev kanon! Johan har estetiskt sinne för detaljer och gav många bra råd. Fanns absolut ingenting att anmärka på när det var klart, vilket faktiskt är ovanligt!
    Stort tack! Läs mer
  • 2019-03-12

Christer S skrev om HE Måleri & Inredning
    Inte bara noggrannhet och hög kvalitet på resultatet, dessutom trevlig och personlig kontakt.
    Du som anlitar den här firman kommer att få mycket glädje av fortsättningen och framtiden!
    Christer Läs mer
  • Dave J

2019-03-03

Dave J skrev om HE Måleri & Inredning
    Mycket kompetent och lösningsorienterad personal. Mycket trevliga att ha och göra med.
    // Dave Läs mer
    Dave J gillar detta
  • Birgitta P

2019-02-26

Birgitta P skrev om HE Måleri & Inredning
    Detta är andra gången som jag anlitar HE måleri & Inredning, jag är lika nöjd denna gången som tidigare. Gör snygga jobb, arbetar effektivt och kommer med goda råd. Kan det bli bättre. Birgitta Läs mer
  • Emma D

2019-01-28

Emma D skrev om HE Måleri & Inredning
    Mycket seriöst företag. Genomgående - från offert, genomförande av arbetet, till fakturering - fick jag ett trevligt och professionellt bemötande. Arbetet utfördes enligt överenskommen tidsplan och jag var mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Erik M

2019-01-05

Erik M skrev om HE Måleri & Inredning
    Proffsig, trevlig och mycket effektiv målare som även kommer med goda råd och tips! Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-11-22

Tomas S skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi kan inte vara mer nöjda med Johan och HE Måleri & Inredning.
    Johan bredspacklade, slipade och målade våra väggar samt spacklade, slipade och målade nästan alla våra dörrfoder.

Arbetet blev klart på utsatt tid och var noga genomfört.
    Johan har yrkesstolthet, är lyhörd och lätt att diskutera med.

Offerten var också tydlig och lättläst.
    Om vi behöver göra något i framtiden så vet vi vem vi ska kontakta. Läs mer
  • Göran W

2018-10-04

Göran W skrev om HE Måleri & Inredning
    Anlitade HE Måleri för att flytspackla golven och måla i källaren efter ett stambyte i vårt hyreshus. Proffsigt utfört med ett fint resultat och ett trevligt bemötande och samarbete. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-09-20

Arne Micael B skrev om HE Måleri & Inredning
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bra bollplank.
    Väl utfört arbete inom utsatt tid.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Torbjörn P

2018-09-06

Torbjörn P skrev om HE Måleri & Inredning
    Kanonjobb, snabbt och snyggt! Inga krusiduller - hit ringer vi igen nästa gång vi behöver målarhjälp!

Torbjörn & Eva Pettersson Läs mer
  • 2018-08-30

Lillemor F skrev om HE Måleri & Inredning
    Kände direkt ett stort förtroende, hög kvalite o fick många tips o idéer. Är mycket nöjd med resultatet, hög standard i utförandet, kan verkligen rekommendera dom Läs mer
  • 2018-08-29

Oskar K skrev om HE Måleri & Inredning
    Nöjd från första stund - bra kontakt med ägaren, bra och tydlig offert, bra utfört arbete (målning+tapetsering) och inom tidsramen - dessutom prisvärt. Rekommenderas varmt! Kommer att anlita företaget igen! Läs mer
  • Elvira

2018-08-09

Elvira skrev om HE Måleri & Inredning
    Enkel och flexibel att jobba med. Kom med egen input vid osäkerheter. Nöjda! Läs mer
  • 2018-05-10

Elizabeth S skrev om HE Måleri & Inredning
    Supernöjd!
    Tydlig och bra offert. Arbetet utfördes helt enligt tidplan. Rent och snyggt under hela arbetsprocessen. Mycket nöjd med resultatet. Vänliga och tillmötesgående.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-03-28

Tomas j skrev om HE Måleri & Inredning
    De lämnade en detaljerad och trovärdig offert. De hade bra förslag på lösningar.
    Arbetet blev mycket bra och de levererade i tid.
    Vill gärna rekommendera dem! Läs mer
  • 2017-04-27

Anna J skrev om HE Måleri & Inredning
    Anlitade HE Måleri & Inredning för tapetsering av en fondvägg. Snabb respons, anpassningsbara och ett mycket väl utfört arbete. Är supernöjd och kommer anlita dem igen, ifall fler väggar ska tapetseras. Läs mer
  • Anna S

2017-02-19

Anna S skrev om HE Måleri & Inredning
    Anlitade HA måleri för att måla om kök, matplats samt hall.. Är mycket nöjd med deras jobb samt de råd jag fick innan de började med arbetet. Läs mer
  • 2016-12-18

Sofia H skrev om HE Måleri & Inredning
    Min man och jag anlitade grabbarna för ommålning av vårt kök. De utförde jobbet inom den utsatta tidsramen och med ett exceptionellt resultat! Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2016-12-04

Niklas H skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi i bostadsrättsföreningen Signalisten 2 anlitade HE Måleri & Inredning för målning av vårt trapphusräcke samt slipning och lackning av ledstången. Arbetsresultatet blev mycket bra och företaget utförde arbetet på utsatt tid.
    Kommunikation med företaget fungerade väldigt bra och de var lyhörda för våra speciella behov.
    Kan varmt rekommenderas till andra!

/Styrelsen Läs mer
  • 2016-12-02

Malin H skrev om HE Måleri & Inredning
    En bekant rekommenderade de här killarna för att snygga till i mitt vardagsrum. Behövde riva ner några lager tapet och få rummet målat. Efter första kontakten via telefon gick allt snabbt, smidigt och jobbet blev perfekt utfört, är mycket nöjd. I framtiden kommer jag definitivt anlita dem igen och kommer absolut att rekommendera dem till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2016-11-30

Jenny A skrev om HE Måleri & Inredning
    Bokade in killarna för tapetsering och ommålning av mina lister tidigare i höst då jag fått den rekommenderade av en arbetskamrat. Jag är mycket nöjd med arbetet och det känns som att jag har fått ett helt nytt hem! Noggranna, lyhörda, trevliga och proffesionella. Kan varmt rekommendera dem vidare och jag kommer definitivt anlita dom igen! Läs mer
  • 2016-11-29

Ida E skrev om HE Måleri & Inredning
    Målade om hela min lägenhet. Snabbt, ordentligt och snyggt utfört arbete! Trevliga och professionella grabbar, jag är mycket nöjd med resultatet och rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • 2016-11-02

Emil A skrev om HE Måleri & Inredning
    Duktiga, punktliga och härliga grabbar som gjorde om nästan hela vår lägenhet på 81 kvm. De jobbade noggrant och effektivt, och hela tiden med våra önskemål i fokus! 5 av fem stjärnor! Läs mer
  • 2016-08-02

Sam K skrev om HE Måleri & Inredning
    Killarna på HE Måleri&Inredning rykte in på kort varsel under sommaren och hjälpa mig med målning av min nya lägenhet. Bra kommunikation, snabba svar på alla frågor, och när det visade sig att jobbet skulle bli lite större än jag först trott så vad det inga sura miner, utan de uppdaterade bara offerten med det extra arbetet.

Viktigast är såklart resultatet, och jag får säga att det är väldigt bra. Snyggt, bra kvalitet, och färdigt i tid! Kommer definitivt anlita HE när det blir dags att renovera ytterligare! Läs mer
  • Alisa

2016-06-19

Alisa skrev om HE Måleri & Inredning
    Killarna hjälpte mig med att måla om hela lägenheten inkl. fixa sprickor i taket och vägg.
    Kan gott rekommendera dem! Punktliga, bra dialog och lyhörda på kundens önskemål. Kommer definitivt att använda dem igen! Läs mer
  • 2016-05-11

angelika l skrev om HE Måleri & Inredning
    Duktiga, trevliga, punktliga. Jag är riktigt nöjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ulrika N

2016-05-08

Ulrika N skrev om HE Måleri & Inredning
    Jag är jättenöjd med killarnas arbete, målade min trappa, satte tapet och målad utomhus. Dessutom trevliga och punktliga. Rekomederar dem verkligen!! Jag kommer snart att anlita dem igen :) Läs mer
  • 2016-05-03

Anders J skrev om HE Måleri & Inredning
    Bra jobb och snyggt resultat, Supernöjd och trevliga kompetenta killar. Läs mer
  • Julia S

2016-03-22

Julia S skrev om HE Måleri & Inredning
    Otroligt bra jobb! Prisvärt, snabbt och proffsigt. Rekomenderas varmt!! Läs mer
  • 2016-03-04

Jenny M skrev om HE Måleri & Inredning
    2 duktiga hantverkare kom hem till mig och monterade möbler och belysning till 2 barnrum. Snabbt, snyggt och ordentligt. Väldigt nöjd. Både jag och barnen.
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer

Johanneshovsvägen 116, 112 57 Stockholm