HE Måleri & Inredning

HE Måleri & Inredning

Välkommen till HE Måleri & inredning!

Med fokus på helhetslösningar för ditt hem tar vi alla våra uppdrag på största allvar och levererar alltid med hög kvalitet. Vi står för hög flexibilitet och snabb service.

Våra tjänster: Invändig målning, fasad och utvändig målning, renoveringsmålning, tapetsering, trapphusmålning.

Vi är måna om att du som kund ska känna dig nöjd, hela vägen från tydlighet in offerten till punktlighet och städning efter avslutat arbete. Vi hjälper dig som privatperson men även företag och bostadsrättsföreningar.

107 omdömen om HE Måleri & Inredning

Sedan starten hos Reco 2020
  • Peter W
    2023-01-23 Verifierad kund
    HE Måleri & Inredning är riktiga proffs!
    Jag har använt mig av dem för måleri i mitt hus flera gånger och jag är så nöjd. De gör ett jättefint jobb från start till mål och lämnar också alltid städat och fint. Att de sen helt enkelt är väldigt trevliga är ju också ett plus Jag kan varmt rekommendera dem! Peter
    2022-12-19 Verifierad kund
    Super nöjd med att man höll den tidsplan som var uppsatt, HE Måleri & inredning hade inga problem att frångå arbetsbeskrivning och anpassa sig utifrån kundens behov under projektets gång. Rekommenderas varmt!
    2022-10-18 Verifierad kund
    HE Måleri & inredning målade om vårt hus. De var proffsiga och effektiva, höll tidsplan samt budget. Arbetsplatsen var i fint skick under tiden arbetet utfördes. Kan varmt rekommendera HE:s.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mycket bra i alla hänseenden,
    Perfekt utfört av trevlig, tillmötesgående och pålitliga
    Hantverkare.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Klockrent! Snabbt och proffsigt utförande. Johan var noga med att jag som kund skulle vara helt nöjd efter färdigställandet. Rekommenderar starkt!!
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi skulle måla om vårt hus samt garage & fann HE Måleri genom en sökning efter målarfirmor på nätet. Johan kom på ett besök & därefter fick vi snabbt en offert. Vi fick vänta ett tag på uppstart pga andra inplanerade arbeten & under den tiden kunde det dröja innan vi fick svar på funderingar men när de började arbeta hos oss var det med närvaro & stort engagemang! De är lyhörda & tillmötesgående & har stort kundfokus. Inga problem att göra vissa justeringar eller det där lilla extra. Arbetet drog ut lite på tiden pga oförutsedda anledningar men det kompenserades upp med ett väl utfört arbete samt ett trevligt & proffsigt bemötande. Vi är väldigt nöjda & kan varmt rekommendera HE Måleri!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Snabba, trevliga och duktiga. Vad mer behöver man :-)
    2022-06-29 Verifierad kund
    Snabba puckar från förfrågan till utfört arbete. Inom 10 dagar var våra tapeter i butikslokalen på plats. Flexibla grabbar med högt driv. Kommer att anlita igen.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Snabba och proffsiga, resultatet blev jättefint!
    2022-04-18 Verifierad kund
    Noggranna, bra kommunikation.
    2022-02-23 Verifierad kund
    De gjorde ett bra jobb när jag målade om min hall.
    Snabba, noggranna och dessutom trevliga!
    2022-02-08 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande under hela projektets gång som genomsyrade en bra kunskap och kompetens inom deras område vilket ingav ett bra förtroende.

Beställde total rivning av tapet i hall och sovrum och målning av båda rummen som gick enligt förväntan.

Det skedde ett missöde i sovrumstaket efter bara en enkel strykning av färg. Det visade sig att putsen i taket var såpass gammalt att den inte klarade av rollern och en stor yta på 2 kvm rasade bara någon timme efteråt. De åtgärdade detta på löpande tid vilket i slutändan gav ett riktigt bra resultat utan att det blev en för stor kostnad och jag kan nu med gott samvete sova utan att oroa mig för att få tunga plattor puts rasande rakt i ansiktet.

I överlag ett skönt gäng som gör ett bra jobb. En sällsynthet bland hantverkare inom Stockholmsområdet!
  • Carina J
    2021-12-17 Verifierad kund
    Killarna på HE måleri har målat om min lägenhet och jag är sjukt nöjd!
    Dom har varit oerhört lyhörda, proffsiga och lösningsorienterade hela vägen. Dom kom i tid (!!) och avslutade helt enligt överenskommet. Det blev dessutom väldig snyggt! Supertrevliga att ha att göra med är ett extra plus. Jag rekommenderar dem varmt.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Är helt nöjd med allt, arbetet som helhet och kommunikationen. Rekommenderas varmt!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Så proffsiga, duktiga och trevliga!
    2021-09-04 Verifierad kund
    Köpte målning av mitt hus. Reste bort och kom tillbaks till ett nytt fint hus.

Ett jättebra och prisvärt jobb. Är supernöjd

Tack
    2021-09-02 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation. Lyhörd för mina önskemål. Väldigt bra resultat. Kan verkligen rekommendera dem.
    2021-08-23 Verifierad kund
    Trevliga kommunikativa tillmötesgående hantverkare!
    2021-07-16 Spontant omdöme
    Bra hantverkare växer inte på träd, men här pratar vi toppklass! Vi anlitade HE Måleri & Inredning för att måla om fasaden på vårt radhus. Otroligt trevligt bemötande från start till mål, tydlig offert med konkurrenskraftigt pris, snabb och enkel kommunikation under hela genomförandet (stort plus till Johan för tillgängligheten!), ordning och reda under arbetets gång, höll angiven tidsplan, och sist men inte minst - resultatet, som vi verkligen är så nöjda med. Vi rekommenderar varmt HE Måleri & Inredning om ni söker seriösa och duktiga målare.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Vi anlitade HE Måleri & Inredning för att utföra en total ommålning av vår sekelskifteslägenhet, vilket även inkluderade målning av samtliga detaljer såsom snickerierna, dörrar, fönster, element stuckaturer, osv.

Direkt vid första mötet med Johan & Sinan fick vi ett väldigt bra intryck samt input på bästa tillvägagångssätt med en tydlig plan om hur allt skulle läggas upp för ett så kostnadseffektiv och snygg finish som möjligt. De hade ett öga för detaljer och det var verkligen något som reflekterade i slutresultatet.

Med en punktlig leverans, bra återkoppling, flexibilitet och bra service kan jag inte annat än varmt rekommendera HE Måleri. Vi kommer definitivt att använda dem för framtida projekt!
    2021-06-28 Verifierad kund
    Anlitat dem flera gånger och blir alltid lika nöjd med målning såväl som kommunikation och punktlighet.
    2021-06-18 Verifierad kund
    HE har målat om mitt hus. Jag är jättenöjd, både med resultatet och med bemötandet. Jag kände att jag fick hjälp och stöd i de frågor jag haft och att de var måna om att göra ett bra jobb. Det var ordning och reda vilket jag föredrar. Jag kommer att rekommendera dem vidare till vänner och bekanta.
    2021-06-01 Verifierad kund
    Vi målade om hela vår lägenhet och blev så himla nöjda med resultatet. Proffsigt och seriöst bemötande från start, väldigt tillmötesgående för att möta våra behov och mycket snyggt resultat. Rekommenderas varmt 👍🏻
    2021-05-23 Spontant omdöme
    Anlitade HE Måleri & Inredning för ommålning av vår lägenhet i början av april.
    Proffsigt bemötande från start till mål. Tydlig kommunikation , snabb återkoppling.
    De jobbade snabbt och effektivt, (jobbet var klart två dagar tidigare än planerat).
    Rekommenderar dem starkt och anlitar dem gärna igen. Om jag på något sätt är otydlig så är vi supernöjda :)
    2021-05-07 Verifierad kund
    Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak. Rakt igenom vänligt och korrekt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!
    2021-04-19 Spontant omdöme
    Snabba svar, väldigt trevliga och tillmötesgående. Kommer när de ska och levererar ett väldigt bra arbete! Vi är supernöjda och rekommenderar varmt!
    2021-04-07 Verifierad kund
    Utmärk service och återkoppling!
    2021-03-24 Spontant omdöme
    Har anlitat HE Måleri flera gånger. Lika bra denna gång som tidigare.
    2021-03-17 Spontant omdöme
    Målade om i badrum. Fick ett snabbt och trevligt bemötande. Mycket bra utfört arbete, kommer anlita igen.
    2021-03-06 Spontant omdöme
    Supernöjda! Proffsiga målare som tänker på detaljerna. Vi har anlitat dem 2 gånger och de har överträffat förväntningarna båda gångerna.
    2021-03-05 Spontant omdöme
    Johan och hans gäng är fantastiskt proffsiga. Det är rent, prydligt, punktliga och trevliga att ha att göra med. Jag kommer solklart anlita dem igen och även rekommendera dem varmt till nära och kära.
    2021-03-01 Spontant omdöme
    De målade om taket i min lägenhet och jag är mycket nöjd.
    De dök upp när de sa att de skulle dyka upp, det blev klart i tid (väldigt snabbt) och resultatet är jättebra.
    Precis som man vill att det alltid ska fungera.
    Kommer definitivt att kontakta dem nästa gång jag behöver måla om.
    2021-02-12 Spontant omdöme
    Friendly, professional service! Great work! Highly recommend.
    2021-02-06 Spontant omdöme
    Mycket nöjda med resultatet av målning i sovrum och vardagsrum. Bra och smidig kommunikation, väldigt proffsiga och lätta att ha att göra med. Rekommenderar verkligen!
    2021-02-04 Spontant omdöme
    HE målade om väggar och golvlister i hela vår lägenhet och vi är mkt nöjda med resultatet! Trevligt och proffsigt bemötande, bra pris och klara på utlovad tid. Extra plus för snygg målning av golvlister vid heltäckningsmatta i ena rummet. Kan varmt rekommendera HE!
    2021-02-04 Spontant omdöme
    Snabba, smidiga och fantastiskt resultat!
    2021-02-02 Spontant omdöme
    Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak.
    Rakt igenom korrekt och vänligt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!
    2021-01-07 Verifierad kund
    Ett större målerarbete i ett 20 tals hus i Bromma. Måleriarbetet omfattade ca 130 m2. Jättebra slutresultatet, proffsigt och trevligt bemötande. Duktiga målare och noggranna. Bra hantverkare som är anslutna till Hemåleri. Jättenöjd med jobbet.
    2020-12-03 Spontant omdöme
    Målning inkl. förarbete.
    Ett mycket bra bemötande. bra diskussioner och rekommendation hur del av arbete skulle genomföras.
    Fick firman rekommenderad av en vän och de infriade mina höga förväntningar.
    Noggrant och snabbt arbete. Även vi kan rekommendera HE Måleri.
    2020-11-20 Verifierad kund
    Totalrenovering av vardagsrum. Målning av tak o snickerier samt tapetsering

Johan, Sin o Gabriella var supertrevliga o proffsiga/ kunniga!

Resultatet blev över förväntan! Jättesnyggt!!
    Återkommer snart med hjälp med köket!
    Stort tack från Birgitta o Janne!
  • Peter W
    2020-11-12 Spontant omdöme
    Stort tack för ett fantastiskt fint arbete med att renovera mitt hus. Är så nöjd med resultatet med allt från spackling till måleri av såväl små som stora ytor.
    HE Måleris ledord tycks vara : Inga problem! Det fixar vi!
    2020-10-14 Verifierad kund
    Duktiga målare, lätta att kommunicera med inför, under och efter jobbet. Rekommenderas starkt!
    2020-09-02 Spontant omdöme
    Vi har anlitat HE Måleri & Inredning för att spackla och måla tak och väggar i hela vårt hus. Både vi och de som besöker oss är imponerade av resultatet. Vi har under hela arbetet haft bra kommunikation och teamet är väldigt lösningsfokuserade. Rekommenderas varmt!
    2020-09-02 Verifierad kund
    Anlitade för ommålning. Bra kommunikation, höll tidsplanen, konkurrenskraftigt pris och bra resultat. Kommer anlita igen!
  • JOAKIM H
    2020-08-19 Spontant omdöme
    HE hyrde in ett annat företag som slarvade mycket. När de själva var på plats blev det lite bättre men tyvärr inte alls bra. Det positiva var att de rättade till allt som påpekades och blev klara till utsatt tid. Allt gick inte att fixa och det var tråkigt att vi fick påpeka så mycket som behövdes göras om.
    2020-08-13 Verifierad kund
    Bra med det mesta men några småmissar.
    2020-08-11 Verifierad kund
    Målning av lägenhet samt hjälp att hitta en underleverantör för golvslipning. Vi blev väldigt bra bemötta och arbetet utfördes mycket bra. kan varmt rekommendera HE Måleri och inredning.
    2020-07-28 Verifierad kund
    Målning av vardagsrum, kök och sovrum. Vi är mycket nöjda med HE måleri & Inredning. Sinan och Johan är lätta att kommunicera med, noggranna och höll tidsplanen.
    Slutresultatet blev mycket fint. Rekommenderas !
    2020-07-24 Verifierad kund
    Målning och montering av nya golvlister i vår nyinköpta lägenhet på 89 kvm i Stockholm. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Resultatet blev snyggt och jobbet utfördes snabbt och följde tidsplanen. De var väldigt lätta och trevliga att kommunicera med och återkopplade snabb. Vi kan varmt rekommendera företaget och hoppas kunna anlita dem igen för liknande uppdrag.
    2020-07-13 Verifierad kund
    Tapetsering och målning
    Vi är supernöjda med resultatet. Trevliga, lätta att samarbeta med och flexibla efter våra önskemål. Kan varmt rekommendera!