HE Måleri & Inredning

HE Måleri & Inredning

Välkommen till HE Måleri & inredning!

Med fokus på helhetslösningar för ditt hem tar vi alla våra uppdrag på största allvar och levererar alltid med hög kvalitet. Vi står för hög flexibilitet och snabb service.

Våra tjänster: Invändig målning, fasad och utvändig målning, renoveringsmålning, tapetsering, trapphusmålning.

Vi är måna om att du som kund ska känna dig nöjd, hela vägen från tydlighet in offerten till punktlighet och städning efter avslutat arbete. Vi hjälper dig som privatperson men även företag och bostadsrättsföreningar.

Läs vad 83 kunder tycker om HE Måleri & Inredning 2

2021-05-07
    Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak. Rakt igenom vänligt och korrekt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!
    2021-04-19
    Snabba svar, väldigt trevliga och tillmötesgående. Kommer när de ska och levererar ett väldigt bra arbete! Vi är supernöjda och rekommenderar varmt!
    2021-04-07
    Utmärk service och återkoppling!
    2021-03-24
    Har anlitat HE Måleri flera gånger. Lika bra denna gång som tidigare.
    2021-03-17
    Målade om i badrum. Fick ett snabbt och trevligt bemötande. Mycket bra utfört arbete, kommer anlita igen.
    2021-03-06
    Supernöjda! Proffsiga målare som tänker på detaljerna. Vi har anlitat dem 2 gånger och de har överträffat förväntningarna båda gångerna.
    2021-03-05
    Johan och hans gäng är fantastiskt proffsiga. Det är rent, prydligt, punktliga och trevliga att ha att göra med. Jag kommer solklart anlita dem igen och även rekommendera dem varmt till nära och kära.
    2021-03-01
    De målade om taket i min lägenhet och jag är mycket nöjd.
    De dök upp när de sa att de skulle dyka upp, det blev klart i tid (väldigt snabbt) och resultatet är jättebra.
    Precis som man vill att det alltid ska fungera.
    Kommer definitivt att kontakta dem nästa gång jag behöver måla om.
    2021-02-12
    Friendly, professional service! Great work! Highly recommend.
    2021-02-06
    Mycket nöjda med resultatet av målning i sovrum och vardagsrum. Bra och smidig kommunikation, väldigt proffsiga och lätta att ha att göra med. Rekommenderar verkligen!
    2021-02-04
    HE målade om väggar och golvlister i hela vår lägenhet och vi är mkt nöjda med resultatet! Trevligt och proffsigt bemötande, bra pris och klara på utlovad tid. Extra plus för snygg målning av golvlister vid heltäckningsmatta i ena rummet. Kan varmt rekommendera HE!
    2021-02-04
    Snabba, smidiga och fantastiskt resultat!
    2021-02-02
    Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak.
    Rakt igenom korrekt och vänligt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!
    2021-01-07
    Ett större målerarbete i ett 20 tals hus i Bromma. Måleriarbetet omfattade ca 130 m2. Jättebra slutresultatet, proffsigt och trevligt bemötande. Duktiga målare och noggranna. Bra hantverkare som är anslutna till Hemåleri. Jättenöjd med jobbet.
    2020-12-03
    Målning inkl. förarbete.
    Ett mycket bra bemötande. bra diskussioner och rekommendation hur del av arbete skulle genomföras.
    Fick firman rekommenderad av en vän och de infriade mina höga förväntningar.
    Noggrant och snabbt arbete. Även vi kan rekommendera HE Måleri.
    2020-11-20
    Totalrenovering av vardagsrum. Målning av tak o snickerier samt tapetsering

Johan, Sin o Gabriella var supertrevliga o proffsiga/ kunniga!

Resultatet blev över förväntan! Jättesnyggt!!
    Återkommer snart med hjälp med köket!
    Stort tack från Birgitta o Janne!
  • Peter W
    2020-11-12
    Stort tack för ett fantastiskt fint arbete med att renovera mitt hus. Är så nöjd med resultatet med allt från spackling till måleri av såväl små som stora ytor.
    HE Måleris ledord tycks vara : Inga problem! Det fixar vi!
    2020-10-14
    Duktiga målare, lätta att kommunicera med inför, under och efter jobbet. Rekommenderas starkt!
    2020-09-02
    Vi har anlitat HE Måleri & Inredning för att spackla och måla tak och väggar i hela vårt hus. Både vi och de som besöker oss är imponerade av resultatet. Vi har under hela arbetet haft bra kommunikation och teamet är väldigt lösningsfokuserade. Rekommenderas varmt!
    2020-09-02
    Anlitade för ommålning. Bra kommunikation, höll tidsplanen, konkurrenskraftigt pris och bra resultat. Kommer anlita igen!
  • JOAKIM H
    2020-08-19
    HE hyrde in ett annat företag som slarvade mycket. När de själva var på plats blev det lite bättre men tyvärr inte alls bra. Det positiva var att de rättade till allt som påpekades och blev klara till utsatt tid. Allt gick inte att fixa och det var tråkigt att vi fick påpeka så mycket som behövdes göras om.
    2020-08-13
    Bra med det mesta men några småmissar.
    2020-08-11
    Målning av lägenhet samt hjälp att hitta en underleverantör för golvslipning. Vi blev väldigt bra bemötta och arbetet utfördes mycket bra. kan varmt rekommendera HE Måleri och inredning.
    2020-07-28
    Målning av vardagsrum, kök och sovrum. Vi är mycket nöjda med HE måleri & Inredning. Sinan och Johan är lätta att kommunicera med, noggranna och höll tidsplanen.
    Slutresultatet blev mycket fint. Rekommenderas !
    2020-07-24
    Målning och montering av nya golvlister i vår nyinköpta lägenhet på 89 kvm i Stockholm. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Resultatet blev snyggt och jobbet utfördes snabbt och följde tidsplanen. De var väldigt lätta och trevliga att kommunicera med och återkopplade snabb. Vi kan varmt rekommendera företaget och hoppas kunna anlita dem igen för liknande uppdrag.
    2020-07-13
    Tapetsering och målning
    Vi är supernöjda med resultatet. Trevliga, lätta att samarbeta med och flexibla efter våra önskemål. Kan varmt rekommendera!
    2020-07-04
    Har anlitat Johan och co två gånger nu och har varit lika nöjd båda gångerna. Spackling och målning har utförts med förstklassig kvalitet och de underleverantörer som han anlitat för golvslipning och snickeriarbeten har också hållit toppklass. Det är lätt att diskutera med Johan och han kommer självmant med bra förbättringsförslag. Toppklass!
    2020-06-30
    Jag kontaktade HE Måleri & Inredning med väldigt kort varsel, gällande rivning av en vävtapet i mitt vardagsrum samt bredspackling av samtliga väggar. Dom gav ett mycket professionellt intryck och kunde slutföra arbetet inom den tidsram jag hade. Jag valde därför att anlita dom för arbetet. Arbetet pågick utan hinder eller komplikationer och slutresultatet blev mycket bra. Priset var konkurrenskraftigt. Kan varmt rekommendera HE Måleri & Inredning.
    2020-06-28
    Vi är jätte nöjda med HE måleri. Seriösa och trevliga. Kollade först på lägenheten innan vi fick offert. Kunde starta efter ett par dagar vilket var värt mycket. De gjorde ett bra jobb.
    2020-06-23
    Det är andra gången vi anlitar dem, den här gången för helrenovering av både hall och sovrum. Vi är mycket nöjda med bemötandet, servicen och resultatet!
    Rekommenderas varmt!
    2020-05-27
    Måleriarbetet utfördes med hög professionalitet. Målarna hade ett gott bemötande och en hög servicegrad. Jag kan varmt rekommendera detta företag om ni är i behov av målning av något slag.
    2020-05-25
    Suveränt bra jobb och service! Jag beställde målning av ett rum + hall och blev verkligen supernöjd med resultatet. Det bästa var helt klart servicen, verkligen en firma som gör sitt yttersta för varje kund, kände mig trygg genom hela processen (första gången jag anlitar målare) och trygg med att resultatet skulle bli bra, fanns aldrig några tveksamheter om hur någonting skulle lösas. Är en person med höga krav generellt sett och det är sällan jag tycker att någon lever upp till det jag förväntar mig men denna firma gör verkligen det, kan varmt, varmt rekommendera!
  • DANIEL E
    2020-05-12
    Samarbete på ett jobb där Johan på HE Måleri målat väggarna och styrt ihop så Elgens golvvård AB slipat parkettgolvet efteråt.
    Mvh Daniel Elgström
    Elgens golvvård AB
    2020-05-07
    Jag ville måla mitt sovrum på knappt 12 kvm. Bra pris och mycket skicklig! Han kom på morgonen och spacklade och kom tillbaka på eftermiddagen i ett par-tre dagar. Väldigt smidigt. Jag är riktigt nöjd!
    2020-05-07
    Super fint resultat och mycket proffsiga
    2020-05-01
    Vi är super nöjda med spackling och målning! Kommer helt klart anlita dem igen!
    Roligt att höra att ni blev nöjda! Bara höra av er vid nästa tillfälle. HE Måleri & Inredning
    2020-04-07
    Strålande arbete. Rekommenderas!
    2020-03-04
    Utmärkt resultat av målning. Kommer anlita Johan igen om jag behöver hjälp med målning.
    2020-03-03
    Tapetserat flera rum med mycket gott resultat!
    2020-02-10
    Spackling målning vardagsrum, kommer att anlita igen vid behov.
    2020-01-29
    Bra utfört arbete.
    Trevlig och hjälpsam, kan rekommenderas.
    2020-01-29
    Johan utförde ett superbra jobb hos oss, han är professionell och effektiv. Vi har anlitat honom två gånger och har varit lika nöjd båda gångerna.
    2020-01-28
    Fick toppenbra hjälp med ommålning och golvläggning av sovrum. Lätt att komma i kontakt med företaget och väldigt trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med resultatet och skulle utan tvekan gärna anlita Johan igen!
    2019-12-17
    Så trevlig och korrekt, noggrann och kanonfint arbete. Allting flöt på perfekt, kommer absolut använda Johan igen, och har oxå rekommenderat honom till kollegor.
    2019-10-13
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande och genomförande. Supernöjd och skulle absolut rekommendera Johan!
    2019-10-01
    Jag försökte mig på att måla själv i lägenheten men efter några dagar insåg jag att jag hade tummen mitt i handen och behövde professionell hjälp. Tack vare alla lysande recensioner här så kontaktade jag HE. Snabb respons och hemvisit, och efter en kompetent analys så konstaterade Johan ”inga problem, det här fixar vi!”. Sagt och gjort, det blev precis som jag ville ha det. Nästa gång det ska målas tänker jag undvika att skjuta mig själv i foten och bara kontakta HE på direkten.
  • Alexander S
    2019-09-22
    Är mycket nöjd med målningen av lägenheten som utfördes!
    Den kunde genomföras mitt under sommaren med kort varsel (vilket det inte var många andra firmor som erbjöd sig att göra), blev klar snabbt och blev dessutom mycket bra utfört. Det finns inte mycket att klaga på.
  • Niklas L
    2019-08-12
    Johan blev rekommenderad av vår granne och visst blev målningen toppenbra även hos oss! Vårt uterum stod klart när vi kom tillbaka efter semestern så nu sitter vi där och njuter!
    2019-07-23
    Johan både målade och tapetserade hemma hos oss i flera rum med strålande resultat. Professionell och vänlig i alla dialoger från offert till färdigt arbete.

Johan har varit flexibel och alltid glad mitt i vårat inflyttningskaos. Vi rekommenderar honom varmt!
    2019-07-01
    Johan hjälpte oss att spackla och måla nybyggda väggar, måla övriga väggar, tak och lister i vår renoverade lägenhet. Vi är jättenöjda med resultatet och Johan är lyhörd, kommer med goda råd och jobbade väldigt effektivt. Rekommenderas varmt!