HE Måleri & Inredning

HE Måleri & Inredning

Välkommen till HE Måleri & inredning!

Med fokus på helhetslösningar för ditt hem tar vi alla våra uppdrag på största allvar och levererar alltid med hög kvalitet. Vi står för hög flexibilitet och snabb service.

Våra tjänster: Invändig målning, fasad och utvändig målning, renoveringsmålning, tapetsering, trapphusmålning.

Vi är måna om att du som kund ska känna dig nöjd, hela vägen från tydlighet in offerten till punktlighet och städning efter avslutat arbete. Vi hjälper dig som privatperson men även företag och bostadsrättsföreningar.

Läs vad 95 kunder tycker om HE Måleri & Inredning 2

• Carina J
    2021-12-17 Verifierad kund
    Killarna på HE måleri har målat om min lägenhet och jag är sjukt nöjd!
    Dom har varit oerhört lyhörda, proffsiga och lösningsorienterade hela vägen. Dom kom i tid (!!) och avslutade helt enligt överenskommet. Det blev dessutom väldig snyggt! Supertrevliga att ha att göra med är ett extra plus. Jag rekommenderar dem varmt.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Är helt nöjd med allt, arbetet som helhet och kommunikationen. Rekommenderas varmt!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Så proffsiga, duktiga och trevliga!
    2021-09-04 Verifierad kund
    Köpte målning av mitt hus. Reste bort och kom tillbaks till ett nytt fint hus.

Ett jättebra och prisvärt jobb. Är supernöjd

Tack
    2021-09-02 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation. Lyhörd för mina önskemål. Väldigt bra resultat. Kan verkligen rekommendera dem.
    2021-08-23 Verifierad kund
    Trevliga kommunikativa tillmötesgående hantverkare!
    2021-07-16 Spontant omdöme
    Bra hantverkare växer inte på träd, men här pratar vi toppklass! Vi anlitade HE Måleri & Inredning för att måla om fasaden på vårt radhus. Otroligt trevligt bemötande från start till mål, tydlig offert med konkurrenskraftigt pris, snabb och enkel kommunikation under hela genomförandet (stort plus till Johan för tillgängligheten!), ordning och reda under arbetets gång, höll angiven tidsplan, och sist men inte minst - resultatet, som vi verkligen är så nöjda med. Vi rekommenderar varmt HE Måleri & Inredning om ni söker seriösa och duktiga målare.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Vi anlitade HE Måleri & Inredning för att utföra en total ommålning av vår sekelskifteslägenhet, vilket även inkluderade målning av samtliga detaljer såsom snickerierna, dörrar, fönster, element stuckaturer, osv.

Direkt vid första mötet med Johan & Sinan fick vi ett väldigt bra intryck samt input på bästa tillvägagångssätt med en tydlig plan om hur allt skulle läggas upp för ett så kostnadseffektiv och snygg finish som möjligt. De hade ett öga för detaljer och det var verkligen något som reflekterade i slutresultatet.

Med en punktlig leverans, bra återkoppling, flexibilitet och bra service kan jag inte annat än varmt rekommendera HE Måleri. Vi kommer definitivt att använda dem för framtida projekt!
    2021-06-28 Verifierad kund
    Anlitat dem flera gånger och blir alltid lika nöjd med målning såväl som kommunikation och punktlighet.
    2021-06-18 Verifierad kund
    HE har målat om mitt hus. Jag är jättenöjd, både med resultatet och med bemötandet. Jag kände att jag fick hjälp och stöd i de frågor jag haft och att de var måna om att göra ett bra jobb. Det var ordning och reda vilket jag föredrar. Jag kommer att rekommendera dem vidare till vänner och bekanta.
    2021-06-01 Verifierad kund
    Vi målade om hela vår lägenhet och blev så himla nöjda med resultatet. Proffsigt och seriöst bemötande från start, väldigt tillmötesgående för att möta våra behov och mycket snyggt resultat. Rekommenderas varmt 👍🏻
    2021-05-23 Spontant omdöme
    Anlitade HE Måleri & Inredning för ommålning av vår lägenhet i början av april.
    Proffsigt bemötande från start till mål. Tydlig kommunikation , snabb återkoppling.
    De jobbade snabbt och effektivt, (jobbet var klart två dagar tidigare än planerat).
    Rekommenderar dem starkt och anlitar dem gärna igen. Om jag på något sätt är otydlig så är vi supernöjda :)
    2021-05-07 Verifierad kund
    Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak. Rakt igenom vänligt och korrekt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!
    2021-04-19 Spontant omdöme
    Snabba svar, väldigt trevliga och tillmötesgående. Kommer när de ska och levererar ett väldigt bra arbete! Vi är supernöjda och rekommenderar varmt!
    2021-04-07 Verifierad kund
    Utmärk service och återkoppling!
    2021-03-24 Verifierad kund
    Har anlitat HE Måleri flera gånger. Lika bra denna gång som tidigare.
    2021-03-17 Verifierad kund
    Målade om i badrum. Fick ett snabbt och trevligt bemötande. Mycket bra utfört arbete, kommer anlita igen.
    2021-03-06 Spontant omdöme
    Supernöjda! Proffsiga målare som tänker på detaljerna. Vi har anlitat dem 2 gånger och de har överträffat förväntningarna båda gångerna.
    2021-03-05 Verifierad kund
    Johan och hans gäng är fantastiskt proffsiga. Det är rent, prydligt, punktliga och trevliga att ha att göra med. Jag kommer solklart anlita dem igen och även rekommendera dem varmt till nära och kära.
    2021-03-01 Verifierad kund
    De målade om taket i min lägenhet och jag är mycket nöjd.
    De dök upp när de sa att de skulle dyka upp, det blev klart i tid (väldigt snabbt) och resultatet är jättebra.
    Precis som man vill att det alltid ska fungera.
    Kommer definitivt att kontakta dem nästa gång jag behöver måla om.
    2021-02-12 Verifierad kund
    Friendly, professional service! Great work! Highly recommend.
    2021-02-06 Verifierad kund
    Mycket nöjda med resultatet av målning i sovrum och vardagsrum. Bra och smidig kommunikation, väldigt proffsiga och lätta att ha att göra med. Rekommenderar verkligen!
    2021-02-04 Verifierad kund
    HE målade om väggar och golvlister i hela vår lägenhet och vi är mkt nöjda med resultatet! Trevligt och proffsigt bemötande, bra pris och klara på utlovad tid. Extra plus för snygg målning av golvlister vid heltäckningsmatta i ena rummet. Kan varmt rekommendera HE!
    2021-02-04 Verifierad kund
    Snabba, smidiga och fantastiskt resultat!
    2021-02-02 Verifierad kund
    Anlitades för målning av lägenhetens samtliga väggar och tak.
    Rakt igenom korrekt och vänligt bemötande. Levererade helt enligt överenskommelsen, igångsättande och avslutande enligt densamma. Mycket nöjd från första kontakt, rekommenderas!
    2021-01-07 Verifierad kund
    Ett större målerarbete i ett 20 tals hus i Bromma. Måleriarbetet omfattade ca 130 m2. Jättebra slutresultatet, proffsigt och trevligt bemötande. Duktiga målare och noggranna. Bra hantverkare som är anslutna till Hemåleri. Jättenöjd med jobbet.
    2020-12-03 Verifierad kund
    Målning inkl. förarbete.
    Ett mycket bra bemötande. bra diskussioner och rekommendation hur del av arbete skulle genomföras.
    Fick firman rekommenderad av en vän och de infriade mina höga förväntningar.
    Noggrant och snabbt arbete. Även vi kan rekommendera HE Måleri.
    2020-11-20 Verifierad kund
    Totalrenovering av vardagsrum. Målning av tak o snickerier samt tapetsering

Johan, Sin o Gabriella var supertrevliga o proffsiga/ kunniga!

Resultatet blev över förväntan! Jättesnyggt!!
    Återkommer snart med hjälp med köket!
    Stort tack från Birgitta o Janne!
  • Peter W
    2020-11-12 Verifierad kund
    Stort tack för ett fantastiskt fint arbete med att renovera mitt hus. Är så nöjd med resultatet med allt från spackling till måleri av såväl små som stora ytor.
    HE Måleris ledord tycks vara : Inga problem! Det fixar vi!
    2020-10-14 Verifierad kund
    Duktiga målare, lätta att kommunicera med inför, under och efter jobbet. Rekommenderas starkt!
    2020-09-02 Spontant omdöme
    Vi har anlitat HE Måleri & Inredning för att spackla och måla tak och väggar i hela vårt hus. Både vi och de som besöker oss är imponerade av resultatet. Vi har under hela arbetet haft bra kommunikation och teamet är väldigt lösningsfokuserade. Rekommenderas varmt!
    2020-09-02 Verifierad kund
    Anlitade för ommålning. Bra kommunikation, höll tidsplanen, konkurrenskraftigt pris och bra resultat. Kommer anlita igen!
  • JOAKIM H
    2020-08-19 Spontant omdöme
    HE hyrde in ett annat företag som slarvade mycket. När de själva var på plats blev det lite bättre men tyvärr inte alls bra. Det positiva var att de rättade till allt som påpekades och blev klara till utsatt tid. Allt gick inte att fixa och det var tråkigt att vi fick påpeka så mycket som behövdes göras om.
    2020-08-13 Verifierad kund
    Bra med det mesta men några småmissar.
    2020-08-11 Verifierad kund
    Målning av lägenhet samt hjälp att hitta en underleverantör för golvslipning. Vi blev väldigt bra bemötta och arbetet utfördes mycket bra. kan varmt rekommendera HE Måleri och inredning.
    2020-07-28 Verifierad kund
    Målning av vardagsrum, kök och sovrum. Vi är mycket nöjda med HE måleri & Inredning. Sinan och Johan är lätta att kommunicera med, noggranna och höll tidsplanen.
    Slutresultatet blev mycket fint. Rekommenderas !
    2020-07-24 Verifierad kund
    Målning och montering av nya golvlister i vår nyinköpta lägenhet på 89 kvm i Stockholm. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Resultatet blev snyggt och jobbet utfördes snabbt och följde tidsplanen. De var väldigt lätta och trevliga att kommunicera med och återkopplade snabb. Vi kan varmt rekommendera företaget och hoppas kunna anlita dem igen för liknande uppdrag.
    2020-07-13 Verifierad kund
    Tapetsering och målning
    Vi är supernöjda med resultatet. Trevliga, lätta att samarbeta med och flexibla efter våra önskemål. Kan varmt rekommendera!
    2020-07-04 Spontant omdöme
    Har anlitat Johan och co två gånger nu och har varit lika nöjd båda gångerna. Spackling och målning har utförts med förstklassig kvalitet och de underleverantörer som han anlitat för golvslipning och snickeriarbeten har också hållit toppklass. Det är lätt att diskutera med Johan och han kommer självmant med bra förbättringsförslag. Toppklass!
    2020-06-30 Verifierad kund
    Jag kontaktade HE Måleri & Inredning med väldigt kort varsel, gällande rivning av en vävtapet i mitt vardagsrum samt bredspackling av samtliga väggar. Dom gav ett mycket professionellt intryck och kunde slutföra arbetet inom den tidsram jag hade. Jag valde därför att anlita dom för arbetet. Arbetet pågick utan hinder eller komplikationer och slutresultatet blev mycket bra. Priset var konkurrenskraftigt. Kan varmt rekommendera HE Måleri & Inredning.
    2020-06-28 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda med HE måleri. Seriösa och trevliga. Kollade först på lägenheten innan vi fick offert. Kunde starta efter ett par dagar vilket var värt mycket. De gjorde ett bra jobb.
    2020-06-23 Spontant omdöme
    Det är andra gången vi anlitar dem, den här gången för helrenovering av både hall och sovrum. Vi är mycket nöjda med bemötandet, servicen och resultatet!
    Rekommenderas varmt!
    2020-05-27 Verifierad kund
    Måleriarbetet utfördes med hög professionalitet. Målarna hade ett gott bemötande och en hög servicegrad. Jag kan varmt rekommendera detta företag om ni är i behov av målning av något slag.
    2020-05-25 Verifierad kund
    Suveränt bra jobb och service! Jag beställde målning av ett rum + hall och blev verkligen supernöjd med resultatet. Det bästa var helt klart servicen, verkligen en firma som gör sitt yttersta för varje kund, kände mig trygg genom hela processen (första gången jag anlitar målare) och trygg med att resultatet skulle bli bra, fanns aldrig några tveksamheter om hur någonting skulle lösas. Är en person med höga krav generellt sett och det är sällan jag tycker att någon lever upp till det jag förväntar mig men denna firma gör verkligen det, kan varmt, varmt rekommendera!
  • DANIEL E
    2020-05-12 Spontant omdöme
    Samarbete på ett jobb där Johan på HE Måleri målat väggarna och styrt ihop så Elgens golvvård AB slipat parkettgolvet efteråt.
    Mvh Daniel Elgström
    Elgens golvvård AB
    2020-05-07 Verifierad kund
    Jag ville måla mitt sovrum på knappt 12 kvm. Bra pris och mycket skicklig! Han kom på morgonen och spacklade och kom tillbaka på eftermiddagen i ett par-tre dagar. Väldigt smidigt. Jag är riktigt nöjd!
    2020-05-07 Verifierad kund
    Super fint resultat och mycket proffsiga
    2020-05-01 Spontant omdöme
    Vi är super nöjda med spackling och målning! Kommer helt klart anlita dem igen!
    Roligt att höra att ni blev nöjda! Bara höra av er vid nästa tillfälle. HE Måleri & Inredning
    2020-04-07 Spontant omdöme
    Strålande arbete. Rekommenderas!
    2020-03-04 Verifierad kund
    Utmärkt resultat av målning. Kommer anlita Johan igen om jag behöver hjälp med målning.