HE Måleri & Inredning

Johanneshovsvägen 116, 112 57 Stockholm — Visa karta

Välkommen till HE Måleri & inredning!

Med fokus på helhetslösningar för ditt hem tar vi alla våra uppdrag på största allvar och levererar alltid med hög kvalitet. Vi står för hög flexibilitet och snabb service.

Våra tjänster: Invändig målning, fasad och utvändig målning, renoveringsmålning, tapetsering, trapphusmålning.

Vi är måna om att du som kund ska känna dig nöjd, hela vägen från tydlighet in offerten till punktlighet och städning efter avslutat arbete. Vi hjälper dig som privatperson men även företag och bostadsrättsföreningar.

Läs vad 66 kunder tycker om HE Måleri & Inredning

• 2020-10-14

Johan H skrev om HE Måleri & Inredning
    Duktiga målare, lätta att kommunicera med inför, under och efter jobbet. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-09-02

MARIA L skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi har anlitat HE Måleri & Inredning för att spackla och måla tak och väggar i hela vårt hus. Både vi och de som besöker oss är imponerade av resultatet. Vi har under hela arbetet haft bra kommunikation och teamet är väldigt lösningsfokuserade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-09-02

Johan H skrev om HE Måleri & Inredning
    Anlitade för ommålning. Bra kommunikation, höll tidsplanen, konkurrenskraftigt pris och bra resultat. Kommer anlita igen! Läs mer
  • JOAKIM H

2020-08-19

JOAKIM H skrev om HE Måleri & Inredning
    HE hyrde in ett annat företag som slarvade mycket. När de själva var på plats blev det lite bättre men tyvärr inte alls bra. Det positiva var att de rättade till allt som påpekades och blev klara till utsatt tid. Allt gick inte att fixa och det var tråkigt att vi fick påpeka så mycket som behövdes göras om. Läs mer
  • 2020-08-13

Mats W skrev om HE Måleri & Inredning
    Bra med det mesta men några småmissar. Läs mer
  • 2020-08-11

Eva P skrev om HE Måleri & Inredning
    Målning av lägenhet samt hjälp att hitta en underleverantör för golvslipning. Vi blev väldigt bra bemötta och arbetet utfördes mycket bra. kan varmt rekommendera HE Måleri och inredning. Läs mer
  • 2020-07-28

ANNE I skrev om HE Måleri & Inredning
    Målning av vardagsrum, kök och sovrum. Vi är mycket nöjda med HE måleri & Inredning. Sinan och Johan är lätta att kommunicera med, noggranna och höll tidsplanen.
    Slutresultatet blev mycket fint. Rekommenderas ! Läs mer
  • 2020-07-24

Jeanette H skrev om HE Måleri & Inredning
    Målning och montering av nya golvlister i vår nyinköpta lägenhet på 89 kvm i Stockholm. Vi är mycket nöjda med deras arbete. Resultatet blev snyggt och jobbet utfördes snabbt och följde tidsplanen. De var väldigt lätta och trevliga att kommunicera med och återkopplade snabb. Vi kan varmt rekommendera företaget och hoppas kunna anlita dem igen för liknande uppdrag. Läs mer
  • 2020-07-13

Johanna E skrev om HE Måleri & Inredning
    Tapetsering och målning
    Vi är supernöjda med resultatet. Trevliga, lätta att samarbeta med och flexibla efter våra önskemål. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-07-04

GUSTAF G skrev om HE Måleri & Inredning
    Har anlitat Johan och co två gånger nu och har varit lika nöjd båda gångerna. Spackling och målning har utförts med förstklassig kvalitet och de underleverantörer som han anlitat för golvslipning och snickeriarbeten har också hållit toppklass. Det är lätt att diskutera med Johan och han kommer självmant med bra förbättringsförslag. Toppklass! Läs mer
  • 2020-06-30

Malin H skrev om HE Måleri & Inredning
    Jag kontaktade HE Måleri & Inredning med väldigt kort varsel, gällande rivning av en vävtapet i mitt vardagsrum samt bredspackling av samtliga väggar. Dom gav ett mycket professionellt intryck och kunde slutföra arbetet inom den tidsram jag hade. Jag valde därför att anlita dom för arbetet. Arbetet pågick utan hinder eller komplikationer och slutresultatet blev mycket bra. Priset var konkurrenskraftigt. Kan varmt rekommendera HE Måleri & Inredning. Läs mer
  • 2020-06-28

Sarah W skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi är jätte nöjda med HE måleri. Seriösa och trevliga. Kollade först på lägenheten innan vi fick offert. Kunde starta efter ett par dagar vilket var värt mycket. De gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-06-23

NINA T skrev om HE Måleri & Inredning
    Det är andra gången vi anlitar dem, den här gången för helrenovering av både hall och sovrum. Vi är mycket nöjda med bemötandet, servicen och resultatet!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-27

Hans B skrev om HE Måleri & Inredning
    Måleriarbetet utfördes med hög professionalitet. Målarna hade ett gott bemötande och en hög servicegrad. Jag kan varmt rekommendera detta företag om ni är i behov av målning av något slag. Läs mer
  • 2020-05-25

Sofia H skrev om HE Måleri & Inredning
    Suveränt bra jobb och service! Jag beställde målning av ett rum + hall och blev verkligen supernöjd med resultatet. Det bästa var helt klart servicen, verkligen en firma som gör sitt yttersta för varje kund, kände mig trygg genom hela processen (första gången jag anlitar målare) och trygg med att resultatet skulle bli bra, fanns aldrig några tveksamheter om hur någonting skulle lösas. Är en person med höga krav generellt sett och det är sällan jag tycker att någon lever upp till det jag förväntar mig men denna firma gör verkligen det, kan varmt, varmt rekommendera! Läs mer
  • DANIEL E

2020-05-12

DANIEL E skrev om HE Måleri & Inredning
    Samarbete på ett jobb där Johan på HE Måleri målat väggarna och styrt ihop så Elgens golvvård AB slipat parkettgolvet efteråt.
    Mvh Daniel Elgström
    Elgens golvvård AB Läs mer
  • 2020-05-07

Emma F skrev om HE Måleri & Inredning
    Jag ville måla mitt sovrum på knappt 12 kvm. Bra pris och mycket skicklig! Han kom på morgonen och spacklade och kom tillbaka på eftermiddagen i ett par-tre dagar. Väldigt smidigt. Jag är riktigt nöjd! Läs mer
  • 2020-05-07

Erik A skrev om HE Måleri & Inredning
    Super fint resultat och mycket proffsiga Läs mer
  • 2020-05-01

LOUISE T skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi är super nöjda med spackling och målning! Kommer helt klart anlita dem igen! Läs mer
    2020-05-02 HE Måleri & Inredning svarar LOUISE T
    Roligt att höra att ni blev nöjda! Bara höra av er vid nästa tillfälle.
  • 2020-04-07

MIA MARIANNE H skrev om HE Måleri & Inredning
    Strålande arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-04

Britt A skrev om HE Måleri & Inredning
    Utmärkt resultat av målning. Kommer anlita Johan igen om jag behöver hjälp med målning. Läs mer
  • 2020-03-03

Jimmy B skrev om HE Måleri & Inredning
    Tapetserat flera rum med mycket gott resultat! Läs mer
  • 2020-02-10

Kari K skrev om HE Måleri & Inredning
    Spackling målning vardagsrum, kommer att anlita igen vid behov. Läs mer
  • 2020-01-29

Moa R skrev om HE Måleri & Inredning
    Bra utfört arbete.
    Trevlig och hjälpsam, kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-29

Lina W skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan utförde ett superbra jobb hos oss, han är professionell och effektiv. Vi har anlitat honom två gånger och har varit lika nöjd båda gångerna. Läs mer
  • 2020-01-28

Camilla H skrev om HE Måleri & Inredning
    Fick toppenbra hjälp med ommålning och golvläggning av sovrum. Lätt att komma i kontakt med företaget och väldigt trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med resultatet och skulle utan tvekan gärna anlita Johan igen! Läs mer
  • 2019-12-17

ALEXANDRA B skrev om HE Måleri & Inredning
    Så trevlig och korrekt, noggrann och kanonfint arbete. Allting flöt på perfekt, kommer absolut använda Johan igen, och har oxå rekommenderat honom till kollegor. Läs mer
  • 2019-10-13

Jonas S skrev om HE Måleri & Inredning
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande och genomförande. Supernöjd och skulle absolut rekommendera Johan! Läs mer
  • 2019-10-01

Felix Mikael R skrev om HE Måleri & Inredning
    Jag försökte mig på att måla själv i lägenheten men efter några dagar insåg jag att jag hade tummen mitt i handen och behövde professionell hjälp. Tack vare alla lysande recensioner här så kontaktade jag HE. Snabb respons och hemvisit, och efter en kompetent analys så konstaterade Johan ”inga problem, det här fixar vi!”. Sagt och gjort, det blev precis som jag ville ha det. Nästa gång det ska målas tänker jag undvika att skjuta mig själv i foten och bara kontakta HE på direkten. Läs mer
  • Alexander S

2019-09-22

Alexander S skrev om HE Måleri & Inredning
    Är mycket nöjd med målningen av lägenheten som utfördes!
    Den kunde genomföras mitt under sommaren med kort varsel (vilket det inte var många andra firmor som erbjöd sig att göra), blev klar snabbt och blev dessutom mycket bra utfört. Det finns inte mycket att klaga på. Läs mer
  • Niklas L

2019-08-12

Niklas L skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan blev rekommenderad av vår granne och visst blev målningen toppenbra även hos oss! Vårt uterum stod klart när vi kom tillbaka efter semestern så nu sitter vi där och njuter! Läs mer
  • 2019-07-23

David W skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan både målade och tapetserade hemma hos oss i flera rum med strålande resultat. Professionell och vänlig i alla dialoger från offert till färdigt arbete.

Johan har varit flexibel och alltid glad mitt i vårat inflyttningskaos. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-07-01

Linda G skrev om HE Måleri & Inredning
    Johan hjälpte oss att spackla och måla nybyggda väggar, måla övriga väggar, tak och lister i vår renoverade lägenhet. Vi är jättenöjda med resultatet och Johan är lyhörd, kommer med goda råd och jobbade väldigt effektivt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Isak U

2019-05-28

Isak U skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi har fått hjälp att spackla och måla väggar och tak på hela vår övervåning. Slutresultatet blev fantastiskt bra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Roy M

2019-05-24

Roy M skrev om HE Måleri & Inredning
    He Måleri målade om fasaden på vårt radhus, fönster, plåtdetaljer med mera. Våra grannar hade anlitat He Måleri och blev nöjda - och det blev vi också! Johan och Anders var smidiga att ha att göra med, de utförde jobbet inom avtalad tid och till avtalat pris samt gjorde ett väldigit, väldigt fint jobb. Vi är supernöjda. Nästa gång vi behöver en målare ringer vi garanterat dem igen! Läs mer
  • Charlotte F

2019-04-10

Charlotte F skrev om HE Måleri & Inredning
    Detta är andra gången vi anlitar Johan att måla om i vår lägenhet och återigen är vi mycket nöjda med såväl kvaliteten som den höga servicenivån. Läs mer
  • 2019-04-10

Zaida M skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi anlitade Johan på HE Måleri för att måla om väggarna i ett kök/vardagsrum, spackla och måla taket, sätta upp en fototapet och diverse eljobb. Allt blev kanon! Johan har estetiskt sinne för detaljer och gav många bra råd. Fanns absolut ingenting att anmärka på när det var klart, vilket faktiskt är ovanligt!
    Stort tack! Läs mer
  • 2019-03-12

Christer S skrev om HE Måleri & Inredning
    Inte bara noggrannhet och hög kvalitet på resultatet, dessutom trevlig och personlig kontakt.
    Du som anlitar den här firman kommer att få mycket glädje av fortsättningen och framtiden!
    Christer Läs mer
  • DAVE J

2019-03-03

DAVE J skrev om HE Måleri & Inredning
    Mycket kompetent och lösningsorienterad personal. Mycket trevliga att ha och göra med.
    // Dave Läs mer
    DAVE J gillar detta
  • Birgitta P

2019-02-26

Birgitta P skrev om HE Måleri & Inredning
    Detta är andra gången som jag anlitar HE måleri & Inredning, jag är lika nöjd denna gången som tidigare. Gör snygga jobb, arbetar effektivt och kommer med goda råd. Kan det bli bättre. Birgitta Läs mer
  • Emma D

2019-01-28

Emma D skrev om HE Måleri & Inredning
    Mycket seriöst företag. Genomgående - från offert, genomförande av arbetet, till fakturering - fick jag ett trevligt och professionellt bemötande. Arbetet utfördes enligt överenskommen tidsplan och jag var mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Erik M

2019-01-05

Erik M skrev om HE Måleri & Inredning
    Proffsig, trevlig och mycket effektiv målare som även kommer med goda råd och tips! Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-11-22

Tomas S skrev om HE Måleri & Inredning
    Vi kan inte vara mer nöjda med Johan och HE Måleri & Inredning.
    Johan bredspacklade, slipade och målade våra väggar samt spacklade, slipade och målade nästan alla våra dörrfoder.

Arbetet blev klart på utsatt tid och var noga genomfört.
    Johan har yrkesstolthet, är lyhörd och lätt att diskutera med.

Offerten var också tydlig och lättläst.
    Om vi behöver göra något i framtiden så vet vi vem vi ska kontakta. Läs mer
  • Göran W

2018-10-04

Göran W skrev om HE Måleri & Inredning
    Anlitade HE Måleri för att flytspackla golven och måla i källaren efter ett stambyte i vårt hyreshus. Proffsigt utfört med ett fint resultat och ett trevligt bemötande och samarbete. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-09-20

Arne Micael B skrev om HE Måleri & Inredning
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bra bollplank.
    Väl utfört arbete inom utsatt tid.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Torbjörn P

2018-09-06

Torbjörn P skrev om HE Måleri & Inredning
    Kanonjobb, snabbt och snyggt! Inga krusiduller - hit ringer vi igen nästa gång vi behöver målarhjälp!

Torbjörn & Eva Pettersson Läs mer
  • 2018-08-30

Lillemor F skrev om HE Måleri & Inredning
    Kände direkt ett stort förtroende, hög kvalite o fick många tips o idéer. Är mycket nöjd med resultatet, hög standard i utförandet, kan verkligen rekommendera dom Läs mer
  • 2018-08-29

Oskar K skrev om HE Måleri & Inredning
    Nöjd från första stund - bra kontakt med ägaren, bra och tydlig offert, bra utfört arbete (målning+tapetsering) och inom tidsramen - dessutom prisvärt. Rekommenderas varmt! Kommer att anlita företaget igen! Läs mer
  • Elvira

2018-08-09

Elvira skrev om HE Måleri & Inredning
    Enkel och flexibel att jobba med. Kom med egen input vid osäkerheter. Nöjda! Läs mer
  • 2018-05-10

Elizabeth S skrev om HE Måleri & Inredning
    Supernöjd!
    Tydlig och bra offert. Arbetet utfördes helt enligt tidplan. Rent och snyggt under hela arbetsprocessen. Mycket nöjd med resultatet. Vänliga och tillmötesgående.
    Rekommenderar varmt! Läs mer

Johanneshovsvägen 116, 112 57 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte