HeartAid

HeartAid

heartaid.se

Vi erbjuder HLR- och PDV-utbildningar, eventsjukvård samt försäljning av hjärtstartare och sjukvårdsmaterial av högsta kvalitet. Med vår bas i Jönköping utbildar vi över hela Sverige, och tack vare våra erfarna och kompetenta instruktörer kan vi garantera personliga och pedagogiska utbildningar som anpassas efter era specifika...

5 omdömen om HeartAid

Sedan starten hos Reco 2024

Muayad B
Skrev om HeartAid

Jag tycker att det var lärorikt utbildning som kan behövas i framtiden. Man kunde ställa och frågor om man inte fattar och få utförligt svar. Utbildning var både teori och praktiskt vilket var mycket bra. Och bra ledning.

Svar från HeartAid

Hej Muayad, Vi är glada att du gillade utbildningen och uppskattar din feedback! Bästa hälsningar, HeartAid

Raned W
Skrev om HeartAid

Fantastisk företag och utbildningar!

Svar från HeartAid

Hej Raned, Tack för de fina orden! Vi uppskattar det. Bästa hälsningar, HeartAid

George J
Skrev om HeartAid

Väldigt tydlig och duktig instruktör, rekommenderar samtliga intressenter av HLR att boka HeartAid.

Svar från HeartAid

Hej George, Tack för rekommendationen och de fina orden! Bästa hälsningar, HeartAid

Abdelmasih G

Vi anlitade HearAid för en HLR-utbildning där alla våra medlemmar (Jönköpings fotbollsdomare) under en kväll fick teoretisk utbildning och praktisk utbildning i HLR med dockor. Det var mycket tydligt och lärorikt även för de som aldrig hade gått en HLR-utbildning tidigare. Smidigt och effektivt hanterat av instruktörerna trots att vi var 60 stycken som gick utbildningen. Rekommenderas varmt!

Svar från HeartAid

Hej Abdelmasih, Tack för er positiva feedback! Vi är glada att ni uppskattade HLR-utbildningen och tackar för rekommendationen. Bästa hälsningar, HeartAid

Hadi M
Skrev om HeartAid

HeartAid är fantastiska, med tanke på att deras utbildningar gör så att man kan rädda många liv.

Svar från HeartAid

Hej Hadi, Tack för de fina orden! Vi är stolta över att våra utbildningar kan göra en sådan skillnad och hjälpa till att rädda liv. Bästa hälsningar, HeartAid