Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Solna Heimdall Fastighetsförvaltning AB

Heimdall Fastighetsförvaltning AB

Ankdammsgatan 42, 171 67 Solna — Visa karta

Fastighetsbolag nära Heimdall Fastighetsförvaltning AB:

Magnus Ladulåsgatan 27, Stockholm
Ring eller maila för mer info. Läs mer ›
Mari L:
Kompetenta och seriösa. Erhöll ett klart och tydligt offertunderlag. Installationen av de tekniker som arbetade på plats i huset var väldigt...

Läs vad 1 kund tycker om Heimdall Fastighetsförvaltning AB

• Alexander W
    Alexander W skrev om Heimdall Fastighetsförvaltning AB
    Lite tråkigt bemötande när jag varit i kontakt med dom. Jag sitter och jobbar i ett av deras hus och delar kontor med ett annat företag, men när jag ringer som inte står på deras kontrakt så känns det alltid som man gör något fel. Inte särskilt kundserviceorienterat, spelar väl ingen större roll vem som ringer och felanmäler en sak kan jag tycka då jag sitter och jobbar här. Oavsett om dom har problem med att en annan hyresgäst än det företag som står på kontraktet kontaktar dom så kan dom ju ta upp det med "rätt" person om dom nu tycker att det är så viktigt :)
    Men lite creed ska dom i alla fall ha, för att även fast dom tycker det är jobbigt och fel när jag ringer så har dom i alla fall hjälpt till att lösa våra problem. Mest bemötandet dom får skärpa sig på :)

Ankdammsgatan 42, 171 67 Solna