Alla kategorier Restaurang Södermanland Nyköping Hellmanska Gården

Västra Trädgårdsgatan 24, 611 32 Nyköping — Visa karta

Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Ingvar B:
Vi har varit där nu fyra-fem gånger och är väldigt nöjda - en gång med vänner. Mycket trevlig restaurang, bra mat och det ligger bra för t e...

Läs vad 3 kunder tycker om Hellmanska Gården

• Jan B
    Jan B skrev om Hellmanska Gården
    Unik, och mysig miljö mitt i stans pulserande handelsområde. Massor av godsaker att välja mellan. Såväl matigare alternativ som rena fikafrestelser. Stark eko/närodlat profil. Medlemmar i Sörmlands Matkluster.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Hellmanska Gården
    Ett riktigt trevligt ställe som jag besökte för första gången i helgen. Vi trotsade kylan och satt ute under ett par filtar. Annars kan man ju alltid välja att sitta i det mysiga Orangeriet. Hit kommer jag gärna fler gånger.
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Hellmanska Gården
    Ett av stans mysigaste och populäraste caféer. Sitt inomhus, lite trångt och mysigt på det knarrande trägolvet. Varm choklad med grädde är perfekt efter en slaskig kall vinterdag på stan.

Även möjligt att sitta utomhus i trädgårn om vädret tillåter eller i glashuset. Relativt höga priser dock, men bra utbud och oftast god och vällagad mat och andra sötsaker :) Ekologiska produkter finns.
    Nikke L gillar detta

Västra Trädgårdsgatan 24, 611 32 Nyköping