Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Södermalm Helsa Vårdcentral Hornstull

Helsa Vårdcentral Hornstull

Hornsgatan 133, 117 28 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Helsa Vårdcentral Hornstull

• Helena W

2018-12-14

Helena W skrev om Helsa Vårdcentral Hornstull
    Varit i kontakt med vårdcentralen vid flera tillfällen för att få en faktura borttagen som är felaktig, fortfarande har inget blivit gjort som jag blivit lovad. Verkligen uruselt och så oseriöst att inte utföra det som en patient blir lovad samt att skicka ut felaktiga fakturor. Fakturan har nu gått till inkasso och varken jag eller inkassföretaget får svar på frågan om när de tänkt lösa ärendet. Skulle inte rekommendera vårdcentralen till ngn, har redan listat mig på en annan vårdcentral nu. Läs mer
  • 2018-12-07

Bernt L skrev om Helsa Vårdcentral Hornstull
    Har varit på Hornstull vårdcentral och tagit prover.
    Döm om min förvåning när det dör upp en kackerlacka på labbet.
    Kändes väldigt konstigt och ohygieniskt.
    Undrar om det verkligen är OK att ha kackerlackor på en vårdcentral??? Läs mer
  • 2018-11-16

Anna N skrev om Helsa Vårdcentral Hornstull
    Otroligt dålig mottagning av receptionisten. Dessutom måste man vänta 10+Veckor för att träffa sin husläkare. Ett antal feldiagnos har vi också fått. Jag är verkligen ledsen - denna är, trotts allt, min lokal vårdcentral - men jag kan tyvärr inte rekommendera denna vårdcentral till någon. Själv kommer jag och min familj byta vårdcentralen. Läs mer
  • 2018-10-10

Karin E skrev om Helsa Vårdcentral Hornstull
    Besök i slutet av augusti. En mkt sur, oengerad receptionist tog betalt. En stressad doktor som såg uppjagad och gråtfärdig ut tog emot 25 min sent. Bra vid besöket dock. Skickades till lab, som stänger 12, 11.45. När det till slut, efter 12, var min tur var sköterskan sammanbiten, stressad och gråtfärdig även hon. Det kändes som om hela mottagningen håller på att rasa ihop pga alldeles för mycket att göra. Kändes som om jag borde ta hand om dem eftersom de var så slutkörda. Började gå på denna vc för 7 år sedan och det var så totalt annorlunda då. En lugn och fin stämning. Nu ser också lokalerna slitna ut. Läs mer
  • Jonna V

2018-08-07

Jonna V skrev om Helsa Vårdcentral Hornstull
    Ringer inte tillbaka när de ska. Avbokar läkartider samma dag, utan att ordna nytt. Väldigt ofta nya läkare. Otrevliga sköterskor. Känns som att det blir bara sämre och sämre bemötande och att ingen tar ansvar för det. Läs mer
  • Micke Ö

2018-06-18

Micke Ö skrev om Helsa Vårdcentral Hornstull
    Oengagerad och ointresserad läkare. Hon kollade klockan hela tiden och det stressade mig.
    Kände mig ifrågasatt. Läs mer