Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Hemköp Norra Djurgårdsstaden

Hemköp Norra Djurgårdsstaden

Storängskroken 14-16, 115 42 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Hemköp Norra Djurgårdsstaden

• Hippie C
    Hippie C skrev om Hemköp Norra Djurgårdsstaden
    Nyöppnad butik i byggområdet Djurgårdsstaden där Prisextra tidigare låg. Premiären den 1 oktober var riktigt lyckad, många kunder var på besök och de bjöd på grillad mat utanför affären och en massa provsmak i butiken. Det är inte en lågpris butik som t.ex. Willys/Lidl men de har ändå bra priser jämfört med de andra butikerna här på gärdet. De har ett stort sortiment och riktigt fin butik med både post och snart även både ATG och apotek. Der som saknas är dock parkeringar, speciellt för cyklar men det har butiksföreståndaren lovad ska komma.

Det är dock tyvärr rätt svårt att hitta hit och man eftersom det är ett byggområde är det inte speciellt lätt att ta sig hit då mänger med lastbilar och och traktorer dominerar dessa gator. Den enda vägen som leder hit är dessutom enormt vältrafikerad. Får hoppas att det blir en bättra lösning på detta framöver så att kunderna faktiskt kan ta sig till butiken.

Storängskroken 14-16, 115 42 Stockholm