Hemköp

Kungsgatan 33, 602 20 Norrköping — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Hemköp

• Karin
    Karin skrev om Hemköp
    Bästa och fräschaste matbutiken nordantill, tycker jag. Alltid trevlig personal. Alltid fräscht utbud, än mer nu när de har byggt ut lite.
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Hemköp
    Personalen på hemköp är alltid vansinnigt trevlig, och vi börjar ofta prata om allt mellan himmel och jord. Sortimentet är sprängfullt, dock är de lite dyrare än Ica Strömmen & Netto som ligger ett stenkast bort.

Personligen handlar jag alltid mitt kött & "smalare" produkter, alltså sånt som inte de andra matbutikerna i centrum har.
  • linda o
    linda o skrev om Hemköp
    Håller en mycket bra standard, precis som Ica strömmen! Trevlig butik med bra priser och glad personal. Xtra plus också för den mysiga belysningen, ska man hitta en full matkasse för en billigare peng än här och Ica strömmen, så får man vända sig till en lågprisbutik i stil med netto lidl alternativt stormarknad, personligen betalar jag hellre några kronor xtra och handlar i en trevlig miljö där man får en mycket bra service.
  • Emma A
    Emma A skrev om Hemköp
    Ungefär i samma klass som Ica Strömmen, en del billigt och en del dyrt. Verkar vara svårt att få allt bra i en mataffär i centrala Norrköping.
  • Vilhelm H
    Vilhelm H skrev om Hemköp
    Bra affär (bättre än ICA strömmen). Inte lite billigt som stormarknaderna ute på Ingelsta, men enligt mig den bästa livsmedelsbutiken i närheten av campus.
  • My P
    My P skrev om Hemköp
    En bra maraffär som ligger nära. Ett stort utbud för att inte ligga centralt och en mycket fräsch mataffär.
    Personalen är alltid trevlig.
    Även snälla vad det gäller spons till tillexpempel studenter underer Noll perioden, med tex korv och saft.

Kungsgatan 33, 602 20 Norrköping