Hemrex AB

• BadgeFiveYears
1 623
4.3

About company

Vi hjälper dig i vardagen. Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt synlig legitimation när de besöker dig. För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på...

1623 omdömen om Hemrex AB

Sedan starten hos Reco 2020

Jane J
Wrote about Hemrex AB

Hemrex ä flexibla när man behöver byta tider och det är lätt att komma i kontakt med dem. Jag är väldigt nöjd med min städning som dom utför, det är rent och snyggt.

Åse B
Wrote about Hemrex AB

Ja g önskade städhjälp och fick det....Allt har fungerat till belåtenhet.

Magnus E
Wrote about Hemrex AB

Städning funkar bra. Trädgårdsservice däremot dåligt

Eva Christina G
Wrote about Hemrex AB

Väldigt fint städat o trevlig personal!

Gerd H
Wrote about Hemrex AB

Punkliga vänliga noggranna med städningen

Monica W
Wrote about Hemrex AB

Fungerar bra med städningen men lite jobbigt att det är olika ersättare varje gång ordinarie är ledig

Susanne T

HEMREX ÄR PÅLITLIGT, JAG BEHÖÖVER ALDRIG OROA MIG

Lis-Lott J
Wrote about Hemrex AB

Jag trivs med Hemrex. Jag har städ och fönsterputs. Tyvärr så ändras tiderna ganska ofta, det blir annan tid än som är bestämt från början

Lena W

Bra och proffsiga fönsterputsare

Anders N
Wrote about Hemrex AB

Är nöjd både som privatkund och företagskund. Hade kanske haft litar uppföljning från säljare som stämmer av.

Bengt Ingvar O
Wrote about Hemrex AB

Mycket väl bemött. Städbetyg. Mellan 1 och 10 ger jag tolv Mycket noggrannt utförd städning.

Susanne B

Vi har anlitat Hemrex i 4 år. Rekomenderar dem gärna

Per E
Wrote about Hemrex AB

Mycket trevlig o duktig personal

Kajsa H
Wrote about Hemrex AB

Mycket nöjd! Älskar att komma hem till nystädat hem.

Ingalill B
Wrote about Hemrex AB

Trevlig och noggrann personal, nöjd med städningen

Gunilla B
Wrote about Hemrex AB

Helt ok städbolag, trevlig personal som det är lett att kommunicera med. Gör ett bra jobb

Sonja M
Wrote about Hemrex AB

Helt perfekt på alla sätt och

Bodil R
Wrote about Hemrex AB

De förväntningar jag hade på Hemrex. har verkligen uppfyllts. Tycket de är kunniga och ”proffsiga”! Uppskattar också deras förmåga till flexibilitet inför bokningar och andra önskemål.

Victor G
Wrote about Hemrex AB

Trevligt företag med bra service! Lätt att diskutera en lösning :)

Fredrik M
Wrote about Hemrex AB

Vi är väldigt nöjda med vår veckostädning

Kent B
Wrote about Hemrex AB

Glatt och trevligt bemötande både i telefon och på plats.Samt gör ett noggrant arbete

Birgith J
Wrote about Hemrex AB

Jag är mycket nöjd med Hemrex jobb..

Per Einar L
Wrote about Hemrex AB

Det fungerade mycket bra, mina fönster blev rena och personalen var mycket trevlig.

Gertrud H
Wrote about Hemrex AB

Jag är nöjd med städningen. Det administrativa fungerar inte.

André A
Wrote about Hemrex AB

Bra bemötande Hemrex uppfyllde mina förväntningar Jag köpte flytthjälp, flyttstäd och fönsterputs

Johanna R
Wrote about Hemrex AB

Hemrex förvandlade mitt hem och gav mig en helt fantastisk upplevelse! Otroligt kunnig, trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas starkt!

Marie Louise H
Wrote about Hemrex AB

Det var första kontakten med Hemrex AB och den var absolut inget att klaga på. Vänliga, seriösa och hjälpsamma. Rekommenderar dom varmt. Arbetet som, tvätt av cementplattor med högtryck, utfördes mycket bra. Definitivt ett företag som vi kommer att anlita fler gånger.

Tore O
Wrote about Hemrex AB

Vi fick hjälp med vår flyttning.Vi var nöjda.

Leif Inge N
Wrote about Hemrex AB

mycket bra och trevlig personal

Karin N

Trevlig/kunnig/noggrann personal

Anders V
Wrote about Hemrex AB

Tipsad om Hemrex vid 60+ -mässan i Fyrishov. Hoppades få bättre kontakt än med en konkurrent, som jag prövat. Resultatet blev alldeles utmärkt: städning av en något förfallen stor lägenhet. Kommer att återkomma så där var fjärde vecka.

Kristina Emilia J
Wrote about Hemrex AB

De missade saker på checklistan i offerten, men sen gjorde de även saker som inte stod på listan.

Ulla E
Wrote about Hemrex AB

Vönligt bemötande o det kom snabbt en offert. Vi hade 4 timmars städning och städerskan arbetade ihärdigt. Flexibel. Vi ska fortsätta med regelbunden städning.

Maria A
Wrote about Hemrex AB

Trevlig personal och med bra bemötande.

Christina D
Wrote about Hemrex AB

Jag köpte både fönstertvätt och hemstädning. En lite tystlåten men mycket rar kvinna kom och tog hand om både fönstren och städningen. Allt blev fint och rent. Jag har redan bokat en ny hemstädning.

Jerry L
Wrote about Hemrex AB

jag blev utmärkt bemött både vid beställning och vid utförandet av trädgårdsarbetet. firman rekommenderas.

Pia A
Wrote about Hemrex AB

De personer som tar hand om min trädgård är duktiga och professionella och dessutom omtänksamma . . De utför allt på bästa sätt . Hemrex som putsade mina fönster gjorde ett mycket bra jobb också.

Berth R

Uppdraget utfört till belåtenhet i alla delar. Bert Rydhagen

Monica V
Wrote about Hemrex AB

Proffsiga och snabba utförda uppdrag.

Peter A
Wrote about Hemrex AB

Vänlig serviceinriktad personal, som snabbt och på bästa tid vill hjälpa till. Kan varmt rekommendera Hemrex för hjäkp med srort som smått.

Malgorzata K
Wrote about Hemrex AB

kom i tid, putsade fönster väldig fint, var inte rädd för skällande hunden!

Sonia T
Wrote about Hemrex AB

Beställde provstädning. Städade bra och snabbt. Dock städare hade bråttom och fick vrida köksbländare till position så att det slutade fungera och bländare blev icke användbar. Vi reparerade själva, det gick halv dag på det. En ny sådan bländare kostar 4000 kr. Vägrar därför anlita dem på abonnemang.

Svar från Hemrex AB

Vad tråkigt att vi råkat ta sönder eran köksbländare. Vid tillfällen som denna ersätter vi alltid det vi tagit sönder eller betalar för reperation. Va därför inte rädd för att testa oss igen. Hälsningar, Hemrex AB

Annette J

Rekommenderar varmt Hemrex tjänster

Eva L
Wrote about Hemrex AB

Naturlig vänligheten, kreativt handlandet att lösa tidsproblem o fixade att slutstädningen blev gjord på kort tid, av Hanna. Stort plus till henne. Var ärlig på ett bra sätt att det inte gick att fixa fönsterputsning i påskveckan. Städledaren lätt att prata med, lyssna, såg till att allt jag räknade upp blev gjort. Allt blev bra utfört av städarna. Det var ju en lägenhet i icke gott skick. Har bara allt gott att säga om Hemrex

Sven B
Wrote about Hemrex AB

Pelle är väldigt trevlig att ha att göra med. Han är också snabb och resultatet blir perfekt

Peter L
Wrote about Hemrex AB

Alltid vänligt bemötande, lyhörda och alltid en vilja att lösa uppkomna problem. Dessutom väldigt nöjda med de utförda tjänsterna städning och fönsterputs.

Joakim J
Wrote about Hemrex AB

Mycket trevligt bemött av Hemrex och av kollegan. Jag hade rätt stora förväntningar och mina förväntningar blev större än det. Allt var mycket bra och städerskan som var här gjorde ett mycket bra arbeta. Jag kommer anlita er igen om 3-4 veckors tid. Jag köpte Hemstädning.

Anna-Carin Birgitta D

Bra bemötande av alla inblandade. Supernöjd med städningen

Ann-Christine E
Wrote about Hemrex AB

Snabba och duktiga flyttare. Vänligt bemötand av både kontorspersonal och flyttpersonal. Flytthjälp och det är jag mycket nöjd med. Mvh Ann-Chrisrine Ekholm

Elisabet E
Wrote about Hemrex AB

Det handlar om pappa Bert Erixons dödsbo så han kan inte svara på detta…… Jag hoppas att omdömet stämmer då jag inte sett själv. Dotter Elisabet