Alla kategorier Radio Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hi-Fi Klubben Sverige AB

Hi-Fi Klubben Sverige AB

Fleminggatan 89, 112 45 Stockholm — Visa karta

Köp hemmabio, stereo, Högtalare och flatskärm hos Hi-Fi Klubben. Med direktimport och DAGSPRIS är du garanterad ett bra köp! Allt inom bild och ljud!

Läs vad 3 kunder tycker om Hi-Fi Klubben Sverige AB

• Klas Ö
    Klas Ö skrev om Hi-Fi Klubben Sverige AB
    Bästa stället om du ska köpa bra stereo.
    Bäst ljud för minsta möjliga peng
  • Markus T
    Markus T skrev om Hi-Fi Klubben Sverige AB
    Nya hörlurarna gick sönder.. 3min inne hos Hifi-Klubben sen gick man ut med ett par nya.. inget krångel inga dumma frågor.. bara nya lurar...

Service man gillar! :)
    Jakob J gillar detta
  • Berit J
    Berit J skrev om Hi-Fi Klubben Sverige AB
    Jag älskar den här butiken! Alla jag träffat på är steget mer än försäljare, nämligen trevliga, sakliga och kunniga. Har aldrig upplevt att de försöker dyvla på mig något utöver eller dyrare än det jag vill ha. Problem löses medan man väntar! Jag är så trött på unga brudar och grabbar som behandlar mig (= tant) som idiot och nedlåtande rabblar siffror som de läser innantilll på kartongen och aldrig kan besvara en fråga. Här behandlas även tantkunder som tänkande varelser och det vore värt att betala extra för, fast det behöver man inte för priserna står sig mer än väl mot stormarknadernas. Och jag slipper leta!!!

Fleminggatan 89, 112 45 Stockholm