Hk

Ring 033-16 00 00 www.ellos.se
3.0

22 omdömen om Hk

Representant för easytryck.se

Med råge det mest krångliga företag vi någonsin handlat av. Tog till att börja med ca fem vändor mail och två veckor att få fram ett kvitto med moms specificerat. Mycket märkligt.... Till råga på det när vi 4 veckor efter beställning frågar om inte leverans bör ske snart får vi meddelandet att produkterna är försenade och väntas dröja ytterligare 3 veckor. Under all kritik - kommer aldrig handla av Ellos igen.

Agneta S

Bra och prisvärd.Trevligt kundservice. Rekommenderar.

Rebecca R

Riktigt otrevlig kundservice, utlovade rabatter slingrar dem sig ifrån att dra av på fakturan. Dålig kvalité på varorna, och dessutom får man ibland inte varor som hela tiden har status "i lager", när leveransen väl kommer är dem "slut". Aldrig mer Ellos! Rekommenderar andra att vända sig någon annanstans också...

Carin R

Har varit kund hos detta postorder företag sedan i slutet av 80-talet men nu är det slut med det! La en order helt nyligen och hämtade ut paketet i vanlig ordning. Det visade sig att det blivit helt fel - fick en annan kunds varor! Tänkte att sådant kan ju hända i dessa semestertider med tillfällig personal som inte är så van! Ringde då till Ellos och sa som det var varvid jag påtalade att eftersom detta paket vägde kring 12-13 kg och var stort/otympligt ville jag ju ha någon form av kompensation för besvär/bensin. Det...

Erik F

Snabb leverans och bra kundservice! Provade att beställa från deras internet-butik vilket var ganska enkelt. Tack för hjälpen vad du nu än hette :)

Joergen K

Beställde en TV som skulle kosta mig 6500, efteråt ser jag att dolda avgifter lagts på och priset stigit till 7500. Men! Tänkte jag, eftersom de aviserar om att man kan avbryta och ändra ordern innan 18.30 samma dag som den lades, så skulle det inte vara något problem att avbeställa. Nu var det inte riktigt så simpelt. Funktionen att ändra ordern existerade inte enkelt inte. Detta ledde till att jag ringde kundservice. Bemötandet var till en början lite små grinigt men inte mer än så. Jag bad om att få möjligheten att...

Folke henry C

Beställde en iPhone4, som fanns i lager, den 16 december. Den skulle ha levererats den 10 januari. Leveransen sköts sedan upp till den 25 januari. Och nu idag (den 25 januari) sköts leveransen upp till den 25 februari. Detta trots att produkten hela tiden har funnits i lager. Riktigt uselt. Första och sista gången jag handlar där.

Lisa N

Har aldrig haft problem med Ellos, bra leveranstider, bra priser mm. Bra kvalité på kläderna hittills. Enda negativa är alla reklambrev och mejl dom skickar ut, börjar bli riktigt less på dom. För att få viss rabatt måste man handla för en ganska hög summa för att få ut nån rabatt.. hade fått 4 om dom slutade skicka så mycket reklam hela tiden, får mig att köpa MINDRE.

Maurine F

Har beställt ett par gånger och företaget får PLUS för: -Bra kvalitet (på dyrare varor) -Snabb säker leverans -Mycket rabatter och erbjudanden MINUS för: -Billigare kläder håller riktigt låg kvalitet -Blir man medlem får man alldeles för mycket reklam i brevlådan -"Hook"-faktorn - Dom lyckas få en (iallafall mig^^) att köpa grejer jag egentligen inte skulle köpt annars (pga "vid köp för minst xxx-erbjudanden").

Nikke L gillar detta
Mr
Skrev om Hk

Jag har endast negativa erfarenheter av företaget. Deras marknadsföring stämmer inte alls med vad man faktiskt får. Om något ej finns i lager uteblir utlovade rabatter. Varning! Tar även oerhört lång tid att komma fram till deras kundtjänst.

Elina

Bara +++++++++++++++++ Alltid massa rabattter :) Hjälpsam kundservice. Massor med märkeskläder, bra REA

Telma M

Bra på allt, klæder, internett-sida, service ! Vældigt kundvænliga! Klædsortiment finns det till alla åldrar, kanske lite før dåligt før tonåringar! Klæderna passar bæst åldersgruppen 20-40, men æven ældre! Bra priser, ofta bra erbjudande och REA. Finns både mærkes klæder och vanliga klæder! Rekomederar varmt!

Linda S

Ellos har sådär bra sortiment för yngre.. Stora storlekar. Gjort om sin hemsida, riktigt bra.

Sophie L

Har beställt mycket kläder från denna hemsida. Leveransern är snabb och storlekarna har passat och stämt varenda gång. Gillar upplägget med hemsidan och man får verkligen shoppingsug.

Annette A

JA, dom har stort utbud för alla familjemedlemmar och väldigt billiga priser MEN.... 1. Alla billiga kläder är också oftast väldigt dålig kvalité, så det är smartare att köpa dom dyra ändå. Vita plagg är genomskinliga, trosor tappar sömmarna, byxor går hål i skrevet, toppar är felsydda osv. 2. Jag förstår verkligen inte dom som säger att ellos har snabba leveranser?? På t.ex Gina Tricot så skickar dom paketet efter några timmar, på ellos får man vänta som minst 7-10 dagar. 3. VARJE gång jag har beställt från ellos...

Filippa H

Billigt och bra kvalitet samt ett enormt utbud! Massa betalningsalternativ!

Jessica M

Billiga kläder, bra skor. Blir dock galen på all reklam de skickar ut HELA TIDEN.

Elin F

älskar att handla här! superbra kläder, och snygga också för den delen. Alltid snabba leveranser, och skulle det inte vara det blir man informerad om det på en gång. Det är också lätt att returnera om man så vill, för att de har ett jättebra system via Internet som löser allt snabbt och smidigt.

Sara B

Har kläder för allt och alla. Väldigt mycket att välja på och man hittar nästan alltid nåt man fastnar för. Svårt med storlekarna, har inte blivit nöjd med det jag beställt där. Men blir man inte nöjd så kan man skicka tillbaka inom ex antal dagar vilket är bra!

Amanda E

Ellos är ett bra postorderföretag som har mycket fint till bra priser. Här finns kläder för hela familjen (och även för den trendiga!) textil, heminredning, skor, träningsartiklar och mycket mer. Jag har beställt ett par gånger härifrån och det har alltid funkat smidigt. Allra bäst är det att beställa över nätet, då kan man även se när ens varor kommer att skickas.

Elina E

Jättebra postorderföretag som har såväl kläder, skor, artiklar till hemmet såsom påslakan, gardiner och möbler. jag har oftast varit väldigt nöjd med sakerna jag köpt på Ellos. Handlar ofta kläder på postorder och är nöjd med Ellos låga priser. Ofta har de också extraerbjudande, t.ex 50% rabatt och liknande. Kommer nog beställa vårens kläder snart!

Cecilia K

Jag måste säga att jag ofta, kanske inte alltid varit nöjd med det jag har beställt från Ellos. Ofta har man blivit positivt överraskad när man handlat inredning och det varit mycket finare i verkligheten. Kläderna passar sisådär och en och annan kofta har väl blivit sladdriga och konstiga när man tvättat dem. Men i övrigt, helt ok. Och de blir ju bara bättre och bättre för varje katalog som kommer ut tycker jag. Snyggare saker helt enkelt.