Hoffen AB

Hoffen AB

www.hoffenab.se
  • Badge2023
4.4

Hoffen AB är ett byggföretag med mycket kompetens i bolaget. Här arbetar hantverkare som är specialister på sitt område; snickare, elektriker, plattsättare, murare och rörmokare. Tjänster: ¤ Snickeri, ¤ Ombyggnation, ¤ Måleri, ¤ Tillbyggnation, ¤ Badrumsrenovering, ¤ Köksrenovering, ¤ Lägenhetsrenovering, ¤ Nyckelfärdiga...

36 omdömen om Hoffen AB

Linda J
Skrev om Hoffen AB

Fick hjälp med att bygga en platsbyggd bokhylla utifrån egen ritning. Arbetet utfördes snabbt och efter önskemål. Var lätta att kommunicera med och rättade till fel och ändringar utan problem.

Marie L
Skrev om Hoffen AB

Utmärkt projektledning och bra utförda arbeten inom utlovad tid . 5 av 5 .

Shaki B
Skrev om Hoffen AB

Jag anlitade Hoffen AB för att renovera mitt hus. Målning, golvläggning, samt finsnickeri arbete. Grymma. Fackmannamässigt utfört arbete, höll sig inom planerad tid och fakturerade i enlighet med offert.

Diara Y
Skrev om Hoffen AB

Väldigt nöjd med mitt nya badrum. Mycket bra bemötande. Stort tack till Projektledaren Hasse . Jag fick precis den trygghet och seriositet som jag behövde för att orka driva igenom processen.

Andreas M

Trevliga, pålitliga och duktiga. Rekommenderas

Jodie W
Skrev om Hoffen AB

Hasse and his team I describe as a tight family, who are loyal, and look after each other. This team display the same loyalty and care to their customers. The craftsmanship this team has is the best Ihave ever worked with ! Each team member is specialized in his field whether it be electrical carpentry, plumbing, project management, design and even overcoming challenges during a build when you need to have an “outside the box” approach! No job too big or too small. Over the past year together we have had...

Helena M
Skrev om Hoffen AB

Hoffen AB installerade ett kök och golv hos oss. De gjorde många fel vilket vi upptäckte när de påstod sig vara klara. Vi påpekade felen men fick ingen bra hjälp eller bemötande. Fel skruvar, snea skåpsluckor, sockel som fattas, feldragen el etc. Detta har orsakat mycket stress och extra utgifter för att åtgärda fel.

Caroline S
Skrev om Hoffen AB

Bra bemötande från Hasse som hade ansvaret för bygget av vår nya garderob. Mycket trevlig och inga problem att lösa små justeringar på plats. Snickeriet av garderoben var bra, målningen av garderoben var mindre bra.

Henrik L
Skrev om Hoffen AB

Vi fick ett mycket bra bemötande av Hasse. Professionellt både i hur han tänkte ut lösningar, planerade och återkopplade till oss under byggnationen av vårt trädäck och uterum. Tydlig offert och inga övriga kostnader som ingick efteråt. Hans snickare var duktiga men de har inte svenska språket fullt ut så kontakten gick hela tiden genom Hasse som själv inte var med och byggde men fungerade bra. Kan varmt rekommendera Hoffen AB och kommer med stor sannolikhet kontakta dem igen vid nya byggnationer.

Adrian M
Skrev om Hoffen AB

Trevliga och seriösa, lätta att kommunicera med. Behöver kanske vara bättre synkronisering mellan markarbetare och snickare. Om man ska ersätta en trappa efter grävning så måste grävarna lämna plats för snickeriet. Nu hamnade den nya trappan längre ut än den borde vara och blev för flack (13 steg istället för 11, för låga trappsteg).

Johnny B
Skrev om Hoffen AB

professionella, punktliga, noggranna, lojala och flexibla.

Leif B
Skrev om Hoffen AB

Kan bara gratulera er som väljer detta företag. Kunniga, Lyssnar på dina förväntningar, Ärliga priser, Bra utfört jobb.

Natalia D
Skrev om Hoffen AB

Bra bemötande av alla och Snabb och bra jobb! Tack.

Monica N
Skrev om Hoffen AB

Vi är mycket nöjda! Kan gärna rekommendera dom

Carolina T
Skrev om Hoffen AB

Proffesionellt bemötande, personal är lyhörda och flexibla. Vi hade jättebra kommunikation med projektledaren Hasse. Personalen vill göra sitt bästa och alltid ge det lilla extra. Vi är jättenöjda med våran nya altan :) Vi varmt rekommendera Hoffen AB.

Yvonne B
Skrev om Hoffen AB

Lätta att få kontakt med och snabba på att svara när jag hade frågor och idéer. Flexibla Tapetserade och målade rum och alla fönsterbrädor i mitt stora hus på ett mycket tillfredsställande sätt. Kan varmt rekommendera företaget!

Collin O
Skrev om Hoffen AB

Hoffen AB, var professionella och lyhörda till mina önskemål med projektet. Alla punkter och steg var tydligt förklarad och bra dialog. Jag kan starkt rekommendera de till andra och nästa projekt.

Viveca N
Skrev om Hoffen AB

Snabb återkoppling och snyggt jobb

Kristina L
Skrev om Hoffen AB

Trevliga, snabba och flexibla! Mina varmaste rekommendationer.

Johanna D
Skrev om Hoffen AB

Installation av IKEA-kök. Bra bemötande samt snabbt och snyggt arbete. Inga konstigheter när en justering behövde göras i slutet. Jag kan rekommendera Hoffen AB.

Peter H
Skrev om Hoffen AB

Vi är jätte nöjda med Hoffen och Hasse. Uppdraget var att bygga en altan på 105 kvm. Hasses killar va proffsiga, jätte noggranna och snabba. Killarna jobbade trotts årstiden i ur och skur. Hoffen har även fått i uppdrag att renovera ett sovrum sen och jag hoppas att vi blir lika nöjda då. Peter med familj i Österskär

Usmanov A
Skrev om Hoffen AB

Vi gjorde en totalrenovering av lägenheten och fick väldigt proffsigt och seriöst bemötande. Det löpande arbetet har noggrant kontrollerats och sedan kommunicerats till oss dagligen. Kan varmt rekommendera Hoffen AB.

Kianoush S
Skrev om Hoffen AB

Väl. Allt var perfekt. Allt fungerade som det ska.

Jonas B
Skrev om Hoffen AB

Helrenoverade altan. Bra bemötande, väldigt snabbt genomfört jobb utan att på något sätt vara slarvigt. De jobbade till och med över helgen. Tydliga besked. Lätt att få tag på "Hoffen" själv på telefon och de skickade tydliga bilder under jobbets utförande så att jag kunde se hur arbetet fortskred. Sedan är det som vanligt inte den man träffar innan jobbet som kommer dit och snickrar men det är numera som väntat. Vi hade någon fråga som inte snickaren kunde svara på men då ringde han "Hoffen" så redde vi ut det på telefon, inga konstigheter. Mycket nöjd kund som absolut kan rekommendera Hoffen.

Chris O
Skrev om Hoffen AB

Bra och snabb! Kommer anlita igen snart.

Karin Linnéa S

Hoffen AB har varit trygg, pålitlig och framför allt problemlösande i vårt projekt att bygga om vårt kök med allt vad det innebär i en äldre fastighet. Vi har alltid haft bra och öppen dialog. Vi kommer att anlita honom igen när vi har behov av hjälp och kan varmt rekommendera honom till andra.

David B
Skrev om Hoffen AB

First off, I won't know the true value of the roof itself until some time. I believe that the roof work they did was good. They did more than the competitor (replacing top and wood substructure) for far less cost. My main complaint is the mess. While they picked up the vast majority of the old roof, they were throwing tiles off the roof onto the grass while taking it off. This left millions of terra cotta fragments in the grass that I think will never really go away. Had they taken 5 minutes to put down a tarp first where...

Massimo C
Skrev om Hoffen AB

I got my veranda renewed and covered with very good results. Very professional and timely. They came back to fix some leaking the same day I called them. I am very happy with their work and I would get their service again for other works. Highly recommended.

Bengt G
Skrev om Hoffen AB

Uppdraget gällde vägg- och takmålning av tre rum och hall samt nytt golv i hall och kök. Bra offert och uppdraget genomfördes enligt plan. Fakturorna enligt offert. Nöjd med arbetet. Möjligtvis hade en slutbesiktning efter avslutat arbete varit önskvärd. Med vänlig hälsning,; Bengt Gustafsson

Kurt R
Skrev om Hoffen AB

Snabba, bra pris, trevligt bemötande. Vissa irriterande detaljmissar. Har anlitat dem 2 gånger. Gör det gärna igen

Ulla E
Skrev om Hoffen AB

Hoffen AB gjorde en tillbyggnad på 35kvm. Hasse är en professional person inom byggbranschen. Trevliga , jobbar hårt även om det regnar eller snöar. Firman kan verkligen rekommenderas

Alexander R
Skrev om Hoffen AB

snabbt och professionellt, trevligt och tillförlitlig är det som jag kan säger.

Tina H
Skrev om Hoffen AB

Vänligt och professionellt bemötande, lyhörd över önskemål på bygget.. Noggrant arbete där resultatet blev så fint och allt löst virke, spån mm städades upp fint. Grannar har även tittat förbi och tycker det blev så fint och berömt killarna som byggde altanen. Jag rekommenderar gärna Hoffen bygg till vänner och bekanta MVH Tina

Jamshid C
Skrev om Hoffen AB

Vi kan verkligen rekommendera Hoffen AB! Vi anlitade dem för att renovera och till viss del bygga om hela vår övervåning, inklusive ett badrum. I stort sett allt har fungerar perfekt, och om det har varit några få och små osäkerheter har dessa retts ut på en gång. Hantverkarna har varit otroligt duktiga och trevliga, så också vår projektledare Hasse. Offerten hölls enligt avtal, inga dyra överraskningar. Bra kommunikation genom hela processen. Vi anlitar mer än gärna Hoffen AB igen! Tack så jättemycket

Olle W
Skrev om Hoffen AB

Det blev ganska bra till slut, inte perfekt men bra. Bra respons lätta att få kontakt med, lösningsorienterade och flexibla. Köket blev klart på 7 veckor mest på grund av Elgigantens usla leveranser. Materialet skulle kommit i augusti men det sista kom den sista september. Men trots det var det inga problem, Hoffen var flexibla.

Dinora A
Skrev om Hoffen AB

Fantastisk duktiga hantverkare tack för fin arbete. Hoffen AB gjort uppdrag för oss både badrum och målnings arbete.