Höglunds Catering

Höglunds Catering

Ring 018-10 01 10 www.hoglundscatering.se
4.4

Välkommen till Höglunds Catering! Hos oss får du bra och fräsch mat oavsett vilken typ av rätt det handlar om. Vi lagar vår mat av färska fina råvaror istället för dyra halvfabrikat. Vi har lång erfarenhet av såväl stora som små event och finns gärna som en hjälpande hand när du ska arrangera bröllop, fixa julbord eller andra...

5 omdömen om Höglunds Catering

Ulf S
Skrev om Höglunds Catering

mycket bra! vet sen tidigara att det är bra mat, och det var det i år igen mycket beröm av många av dem som var med på Vaksala hembygdsförenings höstbuffé Stort tack! Vi återkommer säkert. Ulf S

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Per-Åke S
Skrev om Höglunds Catering

Vi har använt Höglunds catering i över ett år nu och är i stort väldigt nöjda och tycker de lever upp till våra förväntningar. Enda gången vi inte varit nöjda var vår första beställning som de "glömde bort" att leverera. Kommunikationen med dem är mycket bra. Det som kunde förbättras är att vi fortfarande beställer från samma meny som för ett år sedan. Den borde bytas två gånger per år.

Lena Birgitta R
Skrev om Höglunds Catering

Studentfest med både vanlig mat och veganskt alternativ. Mycket god mat och generöst tilltagna portioner. Rekommenderas varmt.

Kerstin B
Skrev om Höglunds Catering

Alltid lika god mat och levererad i tid!

Rebeckalogen B
Skrev om Höglunds Catering

Trevliga att samarbeta med.Lätt att få kontakt. Bra mat till rimliga priser.