Alla kategorier Hotell Västra Götaland Göteborg Home Hotel i Göteborg AB

Home Hotel i Göteborg AB

Maskingatan 11, 417 64 Göteborg — Visa karta

Quality Hotel 11 och Eriksbergshallen är beläget i hjärtat av Göteborgs hamn, ett förstaklasshotell med modern design och arkitektur. Hotellet har moderna och flexibla konferensmöjligheter i de gamla varvsbyggnaderna på Norra Älvstranden. Varmt Välkomna!

Läs vad 2 kunder tycker om Home Hotel i Göteborg AB

• Andreas H
    Andreas H skrev om Home Hotel i Göteborg AB
    Minnesvärt hotell som ligger helt åt helskotta från Centrum, men om man gillar läget så är hotellet verkligen värt att bo på. Eller betydligt MER än värt. Det är fantastiskt.

Med separat restaurang med härlig utsikt och en frukost som slår det mesta så är det här ett hotell som kanske mer tilltalar weekendgäster än företagskunder som ska ha möten etc.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Home Hotel i Göteborg AB
    Efter en Weekend på Hotell 11 är jag riktigt nöjd. Hotellet ligger i Eriksberg vilket är en bit från stadskärnan (10 minuter med taxi eller 20 minuter med båt) från Nordstan. Själva båtresan till och från hotellet berikar upplevelsen av Hotell 11. När jag bor på hotell tänker jag på tre saker, rummen, frukosten och relaxen.

Rummen är helt ok, enkla, stilrena med sköna sängar och ordentliga dörrar så att man slipper höra grannarna när de klapprar iväg till frukosten. Frukosten var även den klockren, saknade våfflor, vita bönor till mina bacon men annars mycket bra.

Det bästa med Hotell 11 är dock deras relax. Inglasad bastu med tv strax utanför så att vi kunde basta och kolla på hockeyslutspelet. Barnen älskade bubbelpoolen på taket. Att sitta utomhus och bada bubbelpool i ett regnigt och grått Göteborg gör hotellet till en vinnare.

Om du ska göra stan på kvällen kanske det blir väl segt att bo i Eriksberg, annars rekommenderar jag Hotell 11.
    Björn W gillar detta

Maskingatan 11, 417 64 Göteborg