Homely by emma therese AB

Homely by emma therese AB

homelybyemmatherese.se

Välkommen till mitt inredningsföretag Homely by emma therese AB. HOMELY betyder känslor av trivsel, trygghet och gemenskap där man trivs eller känner sig som hemma. Hemtrevliga hem, rum och miljöer bidrar till vårt välbefinnande och därför startade jag Homely by emma therese AB under 2022. Hemtrevliga rum behövs i våra hem,...

21 omdömen om Homely by emma therese AB

Bella F
Skrev om Homely by emma therese AB

Therese är otroligt duktig och har en känsla för detaljer, färger och anpassade sig utefter våra önskemål. Hon hjälpte till när fotografen var hos oss och gjorde den sista touchen för att bilderna skulle bli så bra som möjligt. Att hon är extremt trevlig, lättsam och lyhörd gör att helhetsintrycket är 10/10 rakt igenom. Jag jobbar själv som mäklare och har använt mig av Therese i många uppdrag, nu när vi själva skulle sälja var hon det självklara valet!

Sarah A
Skrev om Homely by emma therese AB

Therese gjorde ett toppenbra jobb, resultatet blev helt fantastiskt. Hög servicekvalitet och jättefint bemötande, rekommenderas starkt.

Therese E
Skrev om Homely by emma therese AB

Therese kom till vårt hem för att styla inför en fotografering, vi hade inte några direkta förväntningar mer än att vi hoppades på att vi skulle bli nöjda. Mitt första intrycka av Therese var att hon var så positiv, varm och trevlig. När Therese var klar med stylingen var vi mer än nöjda, hon var proffsig och fick vårt hem att se fantastiskt ut. Och slutresultat, när fotografierna kom, var ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Carita O
Skrev om Homely by emma therese AB

Trevligt bemötande och bra information. Andra mötet bra förberett via foton från första mötet. Förväntningarna att Therese skulle styla inför foto uppfylldes helt. Proffsigt och väl genomtänkt. Jag kan verkligen rekommendera Thereses styling inför fotografering av lägenhet.

Hanna Å
Skrev om Homely by emma therese AB

Professionell och genuint intresserad av uppdraget. Fick många bra konkreta tips inför husvisning och fotografering av huset. Konsultationen överträffade mina förväntningar. Mina varmaste rekommendationer.

Christina Q
Skrev om Homely by emma therese AB

Jag hade velat ge en 10a i betyg om jag hade kunnat! Therese hjälpte min mamma med styling av hennes lägenhet inför försäljning. Från första samtalet kände vi att Therese var en mycket engagerad och kompenent stylist. Med sin kreativitet och tillgångar lyckades Therese förvandla mammas lägenhet till en som mamma själv inte kände igen- Det blev en riktig Home Make Over! Vi är supernöjda med resultatet och framförallt för det roliga och smidiga samarbetet. Rekommenderar Therese till alla som behöver styla sin bostad.

Mohammad O
Skrev om Homely by emma therese AB

Som fastighetsmäklare har jag ofta uppdrag och kontakt med stjärnan Therese. Therese brinner verkligen för sitt jobb och hon gör allt i sin makt för att det ska bli bra. Kunderna uppskattar inte bara hennes arbete utan även hennes närvaro! Rekommenderar verkligen Malmös bästa stylist Therese! Passionerade och glad! Kan man få en bättre stylist?

Lena P
Skrev om Homely by emma therese AB

I samverkan med Länsförsäkringar Fastighetsförmedling erbjöds jag styling konsultation av lägenheten inför försäljning. Therese från Homely by emma therese gjorde ett mycket professionellt arbete med att lyfta fram både saker och växter/blommor för att öka stil och trevnad här hemma. Therese var därtill mycket trevlig och tillmötesgående, så stort tack till Therese! 🌺

Fredrik B
Skrev om Homely by emma therese AB

Våra förväntningar överträffades på alla sätt, vi upplevde ett engagemang och ett intresse för oss och vårt boende som vi inte hade förväntat oss. Vi kände att vi blev tagna på allvar och förmedlandet av vår bostad skedde i samtycke, de blev ett uppskattat samarbete sett från vårt perspektiv. Bemötandet hade en balans mellan proffesionellt och personligt som vi uppskattade.

Anna M
Skrev om Homely by emma therese AB

Under mina många år som fastighetsmäklare har jag arbetat med många stylister och inredare, men jag har aldrig stött på någon som dedikerar och ger så mycket av sig själv som Therese. Det finns så enormt mycket kreativitet i den här människan och en naturlig vilja att hjälpa till. Många kunder oroar sig för att ta hem en stylist, men med Therese blir det istället ett avslappnat möte där man inspireras och taggar till. Bäst av allt är att kunderna mer än gärna berättar hur nöjda de är och att bildspråk och slutpriser ofta...

Homely by emmatherese och Ann-Sofie R gillar detta
Annette P
Skrev om Homely by emma therese AB

Som bostadsfotograf är det så otroligt roligt och kreativt att få samarbeta med ett proffs som Therese! Med sin positiva härliga energi kommer hon in i processen tidigt och lyfter bostadens potential rejält. Bilderna blir så mycket bättre när hon förberett och stylat! Therese skapar alltid en fin känsla med sin styling och möjliggör för mig att ta bilder där jag även fångar livsstilen i bostaden. Den dagen jag behöver hjälp med min bostad är det Therese jag vill anlita såklart! Annette Pettersson Bostadsfotograf Noranga Produktion

Rebecka N
Skrev om Homely by emma therese AB

Otroligt proffsig. Jag var lite stressad och Therese mötte mig och vi bara körde. Lättsamt och roligt stylade vi bostaden. Fullt fokus. Hon kändes påläst på området och visste vad målgruppen önskade. Väl värt din tid och dina pengar!

Milton L
Skrev om Homely by emma therese AB

Jag var mycket nöjd med Therése! Therése höll allt som hon lovade! Stylingen av min lägenhet till fotograferingen inför försäljning blev jag super nöjd med!

Helin D
Skrev om Homely by emma therese AB

Vi är så tacksamma att vi fick vår lägenhet stylad av Therese! En genuin och go tjej med ett öga för detaljer. Hon visste precis vad lägenheten behövde och gjorde verkligen det där lilla extra! Hon var lyhörd och väldigt trevligt. Du blir inte besviken om du väljer att låta Therese styla er bostad! Jag använder mig mer än gärna om det blir ett tillfälle att sälja igen!

Eva D
Skrev om Homely by emma therese AB

Therése var en mycket trevlig tjej med stort engagemang. Hon ringde och diskuterade först och kom sedan punktligt till mötet. Hade massor av bra idéer utan att vara för pushig. Lugn och inlyssnande och jag fick själv komma med idéer om saker som skulle vara med. Väldigt lätt att samarbeta med, glad och positiv med en fin känsla för styling. Lägenheten blev verkligen ombonad och toppenfin! Rekommenderar varmt Therése

Anita L
Skrev om Homely by emma therese AB

Ett proffesionellt, trevligt och kompetent bemötande . Mina förväntningar var ganska neutrala kanske lite höga eftersom jag i mitt tycke brukar fixa styling själv. Det blev över mina förväntningar när Therese var klar. Jag hade bokat möte inför en kommande försäljning av min bostad. Therese gjorde underverk med sitt kreativa arbete och positiva inställning.. Jag bär med mig nya kreativa tankar när jag befinner mig inför köp av minsta detalj. Tack vare Therese. ,Therese gav mig inspiration som sitter i länge./ mvh Anita Lindberg

Vesna S
Skrev om Homely by emma therese AB

Trevlig och duktig home stylist som gjorde vår lägenhet ännu finnare. Otroligt tacksam!

Josefin K
Skrev om Homely by emma therese AB

Therese är en väldigt ödmjuk och empatisk stylist. Kan kännas jobbigt att få sitt hem bedömt och granskat men Therese fick allt att kännas naturligt. Väldigt professionell och kunnig, från små tips till större :)

Ida G
Skrev om Homely by emma therese AB

Bästa stylisten i Malmö! Serviceminded och riktigt kunnig. Vi har träffat olika stylister genom tidigare försäljningar men Therese tar yrket till en helt ny nivå. Bravo och stort tack för ditt jobb! /Ronnebygatan

Johanna W
Skrev om Homely by emma therese AB

Therese hjälpte oss med styling inför försäljningen av vår villa. Vi sålde över utropspris med flera budgivare och jag är säker på att hennes insats spelade stor roll i det stora intresset. Therese gav oss många bra handfasta tips på förbättringar inför försäljningen. Hon tog ett helhetsgrepp i stylingen och samarbetade med fotografen för att lyfta fram vårt hus bästa sidor! Therese var väldigt proffsig, punktlig och trevlig! Vi är så nöjda med henne och Homely by Emma Therese! Rekommenderas varmt!

Svar från Homely by emma therese AB

Tack för det det fina omdömet vännen!

Fredrik L
Skrev om Homely by emma therese AB

Therese lyssnade in, fixade riktigt fint och hade framförallt ett riktigt härligt tillmötesgående. Rekommenderar starkt!

Svar från Homely by emma therese AB

Tusen tack Fredrik för det fina omdömet och för att du tog dig tiden! Hälsningar Therése