Alla kategorier Audionom Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hörbart Stockholm AB

Hörbart Stockholm AB, sid 2

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm — Visa karta

Att Hörbart är auktoriserad av Stockholms läns landsting innebär en trygghet för dig som kund, att vi arbetar enligt landstingets regler och direktiv. Det innebär även att du som kund kan ta del av de subventioner och möjligheter till finansiering som landstinget erbjuder dig som bosatt i Stockholm.
Vårt mål är att förbättra våra kunders livskvalitet med hjälp av hörselförbättrande åtgärder utan långa väntetider och remisskrav.
Vi arbetar för ett hörbart samtal och en hörbar arbetsmiljö!
På Hörbart Stockholm har alla det gemensamt att vi drivs av ett genuint intresse för hörsel, vi avsätter mycket tid och kraft till att söka nya lösningar. Det roligaste som finns är när det kommer ny teknik som kan göra livet lättare för våra kunder.

Läs vad 96 kunder tycker om Hörbart Stockholm AB

• Bengt M
    Bengt M skrev om Hörbart Stockholm AB
    De gånger jag varit i kontakt med hörbart finns det inget att anmärka på. Service och kunskap kan inte blir bättre. Läs mer
  • Pär B
    Pär B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Får alltid bra service och snabb hjälp
    Dessutom är all där extremt kunniga Läs mer
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket gott bemötande.Mycket goda kunskaper om marknadens olika produkter och tillbehör. Läs mer
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått hörapparater och en Phonak ComPilot genom Hörbart samt en utrustning att ställa på bordet vid större konferenser för att höra de som sitter en bit ifrån mig.
    Jag är mycket nöjd med allt.
    Bemötandet har varit fantastiskt och de är mycket kundvänliga. Läs mer
  • Baruh S
    Baruh S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket kunnig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Kajsa F
    Kajsa F skrev om Hörbart Stockholm AB
    Serviceinriktade, tillmötesgående, anstränger sig alltid för att hitta bästa lösning. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Har fått mina hörapparater och andra hjälpmedel utprovade hos hörbart. Det är verkligen trevligt att gå dit och få hjälp av de kunniga och omtänksamma personer som jobbar där. Det känns att de har hög trovärdighet och yrkesmässig integritet och försöker inte pracka på en saker eller tjänster man inte behöver, bara för att landstinget står för kostnaderna. Det uppskattar jag. Ser fram emot kommande besök hos Hörbart. Läs mer
  • Roine L
    Roine L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart hjälpte mig i en akut situation trots att jag tidigare inte varit kund. Man visade omgående stor förståelse för mina behov och kunde snabbt och effektivt ge mig den hjälp jag behövde.
    Jag fick hjälp med utrustning för att kommunicera med mobiltelefon samt hjälpmedel för möten. Hörbart beskrev ingående de olika alternativen och dess för- och nackdelar. Efter utprovning hjälpte man till med ansökan till Försäkringskassan. När bidraget sedan godkändes, leverades produkterna snabbt. Mina nya hjälpmedel har bidragit till en avgörande skillnad för mig i mitt arbete och även socialt.
    Hörbart visar en påtaglig professionalism, stort engagemang och har bred erfarenhet inom detta område.
    Jag vill varmt rekommendera Hörbart. Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Väldigt duktig personal, snabb support, prisvärda, trevligt bemötande.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar alltid Hörbart till alla jag möter, som är i behov av hörselhjälpmedel. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ett fantastiskt bra bemötande. Jag kände att de som jobbar på Hörbart har både empati, förståelse och all kunskap som behövs för att jag ska få precis den hjälp och utrustning som är bäst för mig!
    Allt samlat på samma ställe, och man kan alltid få hjälp både snabbt och effektivt.
    Här bryr man sig verkligen. Läs mer
  • Janina P
    Janina P skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande och all hjälp jag behövt. Jag prövade ut nya hörapparater som sen ska anpassas till arbetsverktyg. Jag är mycket nöjd med mina nya apparater samt Hörbart! Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande och professionelism. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag upplever ett mycket trevligt och lyhört bemötande där det kännts viktigt även för Hörart att jag fått tillgång till bra produkter. F n har jag bara hörapparater. Tidigare hade jaag även aarbetshjälpmedel som företaget på ett enkelt sätt ordnade för mig. Läs mer
  • Lars-Erik L
    Lars-Erik L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ett nytt och trevligt företag som gett mig ett engagerat bemötande vid varje tillfälle.
    Jag har anlitat företaget vid framtagande av arbetshjälpmedel som Försäkringskassan bekostat.
    Betyget får bli hösta möjliga (5) Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Hörbart Stockholm AB
    har anlitat Hörbart för utprovning av arbetstekniskt hjälpmedel; Har fått ett väldigt bra bemötande, stor villighet att fixa till saker som plötsligt slutat fungera. Fräscha och bra belägna lokaler är ytterligare ett plus. Läs mer
  • Britt W
    Britt W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag rekommenderar med det varmaste HÖRBART till andra. De lever verkligen upp till namnet. Själv har jag fått ett utmärkt bemötande och mycket god hjälp att hitta hörapparater som passar mig i en lugn avslappnande miljö. Engagerad personal som verkligen ser till kundens bästa. Till skillnad mot landstinget där man bara kan få betydligt äldre hörapparater och annan sämre teknik som inte räcker till för mina behov. Hörbart ligger i framkant vad gäller ny teknik. Alltid hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fantastiskt hjälpsamma och tekniskt kunniga! Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Kåre T
    Kåre T skrev om Hörbart Stockholm AB
    Snabbt handläggande och trevligt bemötande Läs mer
  • Anna-Karin E
    Anna-Karin E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag tycker företaget är mycket bra att ha o göra med. Bra hjälp och trevligt bemötande. Jag fick hjälp med att skaffa bl.a. konferensutrustning till min arbetsplats. Företaget bistod även med ifyllande av blanketter för ersättning från Försäkringskassan. Mycket smidigt! De kom även till arbetsplatsen och hjälpte till med installation m.m. Jag är nöjd med konferensutrustningen och övriga hjälpmedel. Företaget inger förtroende. De verkar se till att ha de senaste o bästa hjälpmedlen och ser också till att dessa fungerar som det är tänkt. Läs mer
  • Sture L
    Sture L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande och hjälpen är professionell med kunnig personal med stor serviceinställning. Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt bemötande, Bra assistans när något krånglar. Skönt att få hjälp med att hitta rätt hjälpmedel. Läs mer
  • Åke J
    Åke J skrev om Hörbart Stockholm AB
    god kompetens, trevligt bemötande. Nöjd med inköpt utrustning Läs mer
  • Åse H
    Åse H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Professionella, vänligt bemötande, mycket kunniga! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag är & förblir nöjd med servicen & omtanken man fick av deras proffsiga personal.Det var inga problem att komma ut till arbetet.De ringde & kollade läget Läs mer
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Kanon bemötande och bra service. Läs mer
  • David V
    David V skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått mycket hjälp och stöd i urval av produkter. De har hög servicenivå och kan snabbt hjälpa till när problem uppstår.
    Kan starkt rekommendera Hörbart till andra som behöver hjälp med hörapparater och tillbehör Läs mer
  • Emily F
    Emily F skrev om Hörbart Stockholm AB
    Under hela mitt liv har jag haft problem med min hörsel. Har sedan barndomen genomgått tre operationer som inneburit "rör i örat". Fast man genomgått operationerna verkade läkarna tycka att jag hörde bra trots att jag klagade på att jag inte hörde bra, särskilt i större grupper var det svårt att höra vad personer sa.
    Har under alla år ignorerat det och trodde det var nervositet som gjorde att jag inte hörde allt.
    Då jag var i en förnekelsefas ville jag tro att det inte var något problem med min hörsel.
    Efter mycket om och men tog jag kontakt med Läkarhuset Odenplan (för snabb tidsbokning). Man konstaterade att mitt vänstra öra var sämre än mitt högra. Då det var lång väntetid till hörselmottagning inom landstinget beslöt jag mig för att gå till en hörselmottagning som man fick snabbt tid hs.
    Hos Hörbart kan man boka tid hos både på telefon och på internet. Fick tid snabbt och var nervös över vad som skulle hända härnäst.
    Blev varmt omhändertagen av Magnus. Efter andra besöket provade vi ut hörapparater som var små och fina! (Man har alltid haft en bild över de stora och klumpiga som äldre personer har).
    När vi skulle ställa in program och testa hur den fungerade var det som om min andra halva av ansiktet fick liv igen. Jag kan höra på båda öronen! Det var en wow-känsla som är svår att beskriva men som gav mig hopp om att det finns hjälp att få bara man tar tag i problemet.
    Jag rekommenderar varmt HÖRBART till alla personer som vill få en snabb tid hos en hörselmottagning. Sedan att det finns hörselproblem i alla åldrar. Man har alltid haft en bild över att det är enbart äldre som har bekymmer, inte unga personer.
    Tusen tack för att ni finns! Som plus får man gratis kaffe.
    Ännu en gång tusen tack HÖRBART för varm omhändertagande och kanonbra service!!! Ni är guld värda!!! Läs mer
  • Åke K
    Åke K skrev om Hörbart Stockholm AB
    Det är trevlig personal. Ända från receptionen till audiologen.Jag fick prova hörseln. Det var som jag befarade att den inte var bra. Hörapparater provades ut. De funkar bra.När det blev fel på den ena så fick jag låna en medans den lagades på garantin. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag blir alltid mycket väl bemött. Jag har fått hörapparat utprövad och även fått hjälp med annan utrustning, Phonak com pilot, och Comfort audio, som har underlättat framför allt mitt arbetsliv. Jag är inte heller särskilt teknisk och har dåligt minne, men har kunnat återkomma och fått informationen repeterad och konkret prövad vid flera tillfällen och jag blir alltid lika vänligt och respektfullt bemött, oavsett vem jag träffar. Läs mer
  • Ingrig E
    Ingrig E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag fick mycket professionell hjälp med en produkt som jag köpt genom ett annat företag. mycket trevligt bemötande, engagerande och positiv miljö. man känner sig mycket bekväm som deras kund Läs mer
  • Sigurd E
    Sigurd E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbarts personal är mycket serviceinriktade, skickliga,vänliga och tålmodiga. Dock kunde de svara snabbare på e-mail. Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart har gett mig ett mycket bra personligt bemötande och var lyhörda för vad jag som patient hade för synpunkter och önskemål rörande mitt val av hörapparat, inställningsfunktioner och mitt behov av kompletterande arbetshjälpmedel. T.ex var jag i starkt behov av att kunna använda min mobiltelefon ihop med mina hörapparater samt förbättra min hörbarhet på bl.a styrelsemöten och konferenser inom både Sverige och utomlands. Då bistod Hörbart mig med ansökan till Försäkringskassan så jag fick bidrag till arbetshjälpmedel. Denna hjälp är jag mycket tacksam för, då denna typ av arbetshjälpmedel är väldigt dyra och inget man köper över disk. Att för mig hitta rätt typ av hörapparat och lämpliga arbetshjälpmedel har starkt förbättrat min arbetssituation och därmed stärkt min självsäkerhet i yrkeslivet. Läs mer
  • Per Y
    Per Y skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket professionella i alla avseenden. Bra bemötande alla gånger och noggranna i att ta fram de behov som behövdes. Hjälpte till med alla administrativa bitar. Även bra uppföljning efter leverans och support för hörapparaterna samt alla hjälpmedel. Kan inte bli bättre. Läs mer
  • Jan-Olov F
    Jan-Olov F skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag tycker jag har fått ett mycket kunningt, bra och proaktivt bemötande. Man har verkligen försökt tillmötesgå mina behov och vi fick fram en utmärkt lösning till bra pris.

Arbetsplatsbesök genomfördes på ett bra sätt.

Hörapparat (vattentät !) , compilot , "konferens/mötesrums förstärkare". Läs mer
  • Britt E
    Britt E skrev om Hörbart Stockholm AB
    obs ni får inte använda mitt namn i reklam e. dyl.men :
    uppskattar mycket den rappa och LYHÖRDA behandling mina ärenden mött hos Hörbart - kunden är där fortfarande en människa trots sina ev. svårigheter - hoppas på god fortsättning.....
    en nöjd radiomedarbetare Läs mer
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag är nöjd. Läs mer
  • Kent L
    Kent L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket proffsigt samtidigt som de känns familjära. Har fått hjälp med utprovning av hörselhjälpmedel för att kunna fortsätta arbeta och med ansökan om bidrag till dessa. Provat ut nya hörapparater och val av modell som passar min miljö och mina behov. (Blev inom de jag har rätt till utan extra avgift. Snabba och hjälpsamma vid uppkomna problem av olika slag. Läs mer
  • Anne W
    Anne W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Hörbart till andra. Själv har jag fått ett utmärkt bemötande och har fått bra hörapparater och även andra hjälpmedel att använda på mitt arbete vid sammanträden mm från FK där de hjälpt mig att ansöka om dessa. Dessutom har jag fått ett bra hjälpmedel att svara i telefon.

Med andra ord har jag inget negativt att säga utan bara positivt!! Läs mer
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket bra service och kunnande.
    Hög ambition för att göra ett bra jobb för mig som fått nya hörapparater levererade och anpassade. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande. Alltid hjälp när man kommer dit, även när jag kommit oanmäld.
    Hörapparat Phonak H2O.

övriga hjälpmedel fråm AF.
    Något "svajig" funktion på apparaterna. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Superproffsiga och hjälpsamma. Har inget negativt att säga. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket bra!

Lever verkligen upp till förväntningar! Läs mer
  • Bjarne B
    Bjarne B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Förträffligt bra och kunniga. Trevlig personal Läs mer
  • Jaan P
    Jaan P skrev om Hörbart Stockholm AB
    Otroligt engagerad personal som ser till patientens bästa! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra företag, bra människor.
    Inget tjafs, bra produkter och ligger i framkanten vad gäller teknik!
    Kunniga och seriösa och framförallt - bättre än landstinget. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Har köpt hörapparater, batterier och arbetshjälpmedel. Fick god hjälp och audionomen tog sig tid. Även efterjusteringar har fungerat bra. Hörbart är flexibla och kan ta 5 minuter om man kommer förbi oavtalat; toppen. Har också haft telefon- och mailkontakt som fungerat mkt bra. Läs mer

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm