Alla kategorier Audionom Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hörbart Stockholm AB

Hörbart Stockholm AB, sid 2

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm — Visa karta

Att Hörbart är auktoriserad av Stockholms läns landsting innebär en trygghet för dig som kund, att vi arbetar enligt landstingets regler och direktiv. Det innebär även att du som kund kan ta del av de subventioner och möjligheter till finansiering som landstinget erbjuder dig som bosatt i Stockholm.
Vårt mål är att förbättra våra kunders livskvalitet med hjälp av hörselförbättrande åtgärder utan långa väntetider och remisskrav.
Vi arbetar för ett hörbart samtal och en hörbar arbetsmiljö!
På Hörbart Stockholm har alla det gemensamt att vi drivs av ett genuint intresse för hörsel, vi avsätter mycket tid och kraft till att söka nya lösningar. Det roligaste som finns är när det kommer ny teknik som kan göra livet lättare för våra kunder.

Läs vad 118 kunder tycker om Hörbart Stockholm AB

• Jan-Åke D
    Jan-Åke D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utprovning av en ev ny hörapparat i samband med en kampanj med Phonak. Det var för svårt för Hörbart att "få till det" för mig och en hörapparat. De gav upp ganska snabbt, vilket kanske inte kändes så bra.
    Jag har även inhandlat en utrustning och där gick det betydligt bättre. Positivt att jag fick låna en apparatur under en längre tid.
    Bra bemötande på företaget. Läs mer
  • Christina C
    Christina C skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart har hjälpt mig att få hörselhjälpmedel, varit behjälpliga för instruktioner och även justeringar.
    Väldigt proffsigt bemötande! Har alltid fått hjälp väldigt skyndsamt och smidigt.
    Hörbart överträffade mina förväntningar.

Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag har fått av Hörbart. Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Alltid trevliga, hjälpsamma och väldigt kunniga! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart har ett profersionellt och vänligt bemötande och man känner att dom gör allt för att hjälpa till med de hörselproblem jag har. Läs mer
  • Urban B
    Urban B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag känner att jag fått ett professionellt, seriöst och bra bemötande, jag har fått hjälp med nya hörapparater samt en utredning på min arbetsplats ang hörselhjälpmedel på arbetet, och därefter hjälp att söka bidrag för dessa hjälpmedel, samt inköp. Läs mer
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Proffsigt bemötande, snabb respons och omsorg om kunden. Läs mer
  • Kent H
    Kent H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ett enormt tack riktas till er på Hörbart som genom er kompetens och förmåga att förstå er kund hjälpt min far till ett rikare liv! Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fantastiskt mottagande!
    Jag är musiker och musikproducent och enormt rdd om min hörsel och att då få träffa ngn som har förståelse för dom fona nyanserna och inte bara hör/döv kändes väldigt bra! :-) Fick svar på många för mej viktiga frågor.
    10/10. Läs mer
  • Dag S
    Dag S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt hela tiden vad gäller bemötande och prestationer. Mycket serviceinriktad VD. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ingenting är för svårt. Man ger sig verkligen tid att lösa mina problem. Ibland även utanför kontorstid på sociala media. Man känner verkligen att kunskapen och förståelsen finns. Att man sedan är helt oberoende - av tillverkare - gör också att man kan lita på argumenten, när dom rekommenderar produkter. Mina vänner och bekanta är också mycket nöjda. Högsta poäng. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Pierre E
    Pierre E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart hjälpte mig med att ta fram formgjutna aktiva hörselskydd för jakt och jag är supernöjd. Både med bemötandet på plats och med slutprodukten. 5 av 5 helt enkelt. Läs mer
  • Sari M
    Sari M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande vid varje kontakt. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket kunniga och hjälpsamma. Rekommenderar dem absolut. Läs mer
  • Sten R
    Sten R skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande och en utmärkt service. Proffsig personal. Läs mer
  • Klas B
    Klas B skrev om Hörbart Stockholm AB
    tycker 'hörbart' toppen! trevliga kund vänliga
    --------
    men att 'branschen' / ännu inte / uppfunnit
    apparater / för oss med nedsatt HÖRSEL!
    som går att RIKTA / mot den man vill lyssna PÅ!
    dvs / att eliminera massa störande oljud fr omgivning
    koncentrera / ljud in fr deb man ser på !! allt annat
    förminskat / helst elininerat! / efterlängtad TEKNIK
    UTVECKLING -- som jag väntar på -- !!
    HÖRBART --/-- dock toppen! Läs mer
  • CertiTrade - www.certitrade.net
    CertiTrade - www.certitrade.net skrev om Hörbart Stockholm AB
    Som 67-åring har jag nu fått hörapparater som öppnat en gammal värld på nytt. Nu hör jag igen en massa ljud som varit borta i många år och jag är förvånad över den teknik som finns inbyggd i dessa små apparater och över hur allt kan få plats. Men hur det än är med tekniken så fungerar den inte i sin miljö om det inte finns kunnigt folk som implementerar den.Och kunnighet, det är just vad Hörbart står för tillsammans med vänlighet och uthållighet att leverera endast det bästa. Jag har haft det riktigt trevligt vid mina besök och blivit så väl mottagen. Det tålamod som visats mig under min anpassningstid har lett fram till det största möjliga förtroende för Hörbart. Det är något speciellt att komma till Arbetargatan 31 i Stockholm - De vill att du ska må bra på dina egna villkor och de hjälper dig att gör det också. - Anders Ekström Läs mer
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Hörbart Stockholm AB
    Proffessionellt och med stor kunskap Läs mer
  • Börje H
    Börje H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt hörseltekniskt bemötande vid anskaffande av konferenshjälpmedel-telefonhjälpmedel. Kunnig erfaren personal. Snabb hjälp och service av hörselutrustning. Läs mer
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Helt fantastiskt bemötande! Grundligt hela vägen. Här handlar det inte bara om att tjäna pengar utan om att du verkligen ska få den hjälp du behöver. Skippa de stora kedjorna och vänd dig till Hörbart - där får DU hjälp! Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra ställe!
    Grabbarna som driver stället är genuint ärliga, man kan vara trygg i att de inte försöker pracka på en någon onödig skit som man inte har nytta av.
    Kunniga, pålästa, trevlligt bemötande. Läs mer
  • Attila S
    Attila S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har uteslutande positiva erfarenheter. Jag har ett Comfort Audio system som hjälper mig mycket på mitt arbete. Det fick jag från Hörbart med Arbetsförmedlingens hjälp. Fortfarande yrkesverksam, tycker mycket om mitt arbete, jobbar med redovisning. Jag har fått mycket nyttiga råd och professionell hjälp och positiv bemötande från Ronnie som jag är väldigt tacksam för. Önskar Er en god fortsättning för det nya året. Hälsningar från - Attila Läs mer
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Hörbart Stockholm AB
    De gånger jag varit i kontakt med hörbart finns det inget att anmärka på. Service och kunskap kan inte blir bättre. Läs mer
  • Pär B
    Pär B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Får alltid bra service och snabb hjälp
    Dessutom är all där extremt kunniga Läs mer
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket gott bemötande.Mycket goda kunskaper om marknadens olika produkter och tillbehör. Läs mer
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått hörapparater och en Phonak ComPilot genom Hörbart samt en utrustning att ställa på bordet vid större konferenser för att höra de som sitter en bit ifrån mig.
    Jag är mycket nöjd med allt.
    Bemötandet har varit fantastiskt och de är mycket kundvänliga. Läs mer
  • Baruh S
    Baruh S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket kunnig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Kajsa F
    Kajsa F skrev om Hörbart Stockholm AB
    Serviceinriktade, tillmötesgående, anstränger sig alltid för att hitta bästa lösning. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Har fått mina hörapparater och andra hjälpmedel utprovade hos hörbart. Det är verkligen trevligt att gå dit och få hjälp av de kunniga och omtänksamma personer som jobbar där. Det känns att de har hög trovärdighet och yrkesmässig integritet och försöker inte pracka på en saker eller tjänster man inte behöver, bara för att landstinget står för kostnaderna. Det uppskattar jag. Ser fram emot kommande besök hos Hörbart. Läs mer
  • Roine L
    Roine L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart hjälpte mig i en akut situation trots att jag tidigare inte varit kund. Man visade omgående stor förståelse för mina behov och kunde snabbt och effektivt ge mig den hjälp jag behövde.
    Jag fick hjälp med utrustning för att kommunicera med mobiltelefon samt hjälpmedel för möten. Hörbart beskrev ingående de olika alternativen och dess för- och nackdelar. Efter utprovning hjälpte man till med ansökan till Försäkringskassan. När bidraget sedan godkändes, leverades produkterna snabbt. Mina nya hjälpmedel har bidragit till en avgörande skillnad för mig i mitt arbete och även socialt.
    Hörbart visar en påtaglig professionalism, stort engagemang och har bred erfarenhet inom detta område.
    Jag vill varmt rekommendera Hörbart. Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Väldigt duktig personal, snabb support, prisvärda, trevligt bemötande.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar alltid Hörbart till alla jag möter, som är i behov av hörselhjälpmedel. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ett fantastiskt bra bemötande. Jag kände att de som jobbar på Hörbart har både empati, förståelse och all kunskap som behövs för att jag ska få precis den hjälp och utrustning som är bäst för mig!
    Allt samlat på samma ställe, och man kan alltid få hjälp både snabbt och effektivt.
    Här bryr man sig verkligen. Läs mer
  • Janina P
    Janina P skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande och all hjälp jag behövt. Jag prövade ut nya hörapparater som sen ska anpassas till arbetsverktyg. Jag är mycket nöjd med mina nya apparater samt Hörbart! Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande och professionelism. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag upplever ett mycket trevligt och lyhört bemötande där det kännts viktigt även för Hörart att jag fått tillgång till bra produkter. F n har jag bara hörapparater. Tidigare hade jaag även aarbetshjälpmedel som företaget på ett enkelt sätt ordnade för mig. Läs mer
  • Lars-Erik L
    Lars-Erik L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ett nytt och trevligt företag som gett mig ett engagerat bemötande vid varje tillfälle.
    Jag har anlitat företaget vid framtagande av arbetshjälpmedel som Försäkringskassan bekostat.
    Betyget får bli hösta möjliga (5) Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Hörbart Stockholm AB
    har anlitat Hörbart för utprovning av arbetstekniskt hjälpmedel; Har fått ett väldigt bra bemötande, stor villighet att fixa till saker som plötsligt slutat fungera. Fräscha och bra belägna lokaler är ytterligare ett plus. Läs mer
  • Britt W
    Britt W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag rekommenderar med det varmaste HÖRBART till andra. De lever verkligen upp till namnet. Själv har jag fått ett utmärkt bemötande och mycket god hjälp att hitta hörapparater som passar mig i en lugn avslappnande miljö. Engagerad personal som verkligen ser till kundens bästa. Till skillnad mot landstinget där man bara kan få betydligt äldre hörapparater och annan sämre teknik som inte räcker till för mina behov. Hörbart ligger i framkant vad gäller ny teknik. Alltid hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fantastiskt hjälpsamma och tekniskt kunniga! Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Kåre T
    Kåre T skrev om Hörbart Stockholm AB
    Snabbt handläggande och trevligt bemötande Läs mer
  • Anna-Karin E
    Anna-Karin E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag tycker företaget är mycket bra att ha o göra med. Bra hjälp och trevligt bemötande. Jag fick hjälp med att skaffa bl.a. konferensutrustning till min arbetsplats. Företaget bistod även med ifyllande av blanketter för ersättning från Försäkringskassan. Mycket smidigt! De kom även till arbetsplatsen och hjälpte till med installation m.m. Jag är nöjd med konferensutrustningen och övriga hjälpmedel. Företaget inger förtroende. De verkar se till att ha de senaste o bästa hjälpmedlen och ser också till att dessa fungerar som det är tänkt. Läs mer
  • Sture L
    Sture L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande och hjälpen är professionell med kunnig personal med stor serviceinställning. Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt bemötande, Bra assistans när något krånglar. Skönt att få hjälp med att hitta rätt hjälpmedel. Läs mer
  • Åke J
    Åke J skrev om Hörbart Stockholm AB
    god kompetens, trevligt bemötande. Nöjd med inköpt utrustning Läs mer
  • Åse H
    Åse H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Professionella, vänligt bemötande, mycket kunniga! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag är & förblir nöjd med servicen & omtanken man fick av deras proffsiga personal.Det var inga problem att komma ut till arbetet.De ringde & kollade läget Läs mer
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Kanon bemötande och bra service. Läs mer
  • David V
    David V skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått mycket hjälp och stöd i urval av produkter. De har hög servicenivå och kan snabbt hjälpa till när problem uppstår.
    Kan starkt rekommendera Hörbart till andra som behöver hjälp med hörapparater och tillbehör Läs mer
  • Emily F
    Emily F skrev om Hörbart Stockholm AB
    Under hela mitt liv har jag haft problem med min hörsel. Har sedan barndomen genomgått tre operationer som inneburit "rör i örat". Fast man genomgått operationerna verkade läkarna tycka att jag hörde bra trots att jag klagade på att jag inte hörde bra, särskilt i större grupper var det svårt att höra vad personer sa.
    Har under alla år ignorerat det och trodde det var nervositet som gjorde att jag inte hörde allt.
    Då jag var i en förnekelsefas ville jag tro att det inte var något problem med min hörsel.
    Efter mycket om och men tog jag kontakt med Läkarhuset Odenplan (för snabb tidsbokning). Man konstaterade att mitt vänstra öra var sämre än mitt högra. Då det var lång väntetid till hörselmottagning inom landstinget beslöt jag mig för att gå till en hörselmottagning som man fick snabbt tid hs.
    Hos Hörbart kan man boka tid hos både på telefon och på internet. Fick tid snabbt och var nervös över vad som skulle hända härnäst.
    Blev varmt omhändertagen av Magnus. Efter andra besöket provade vi ut hörapparater som var små och fina! (Man har alltid haft en bild över de stora och klumpiga som äldre personer har).
    När vi skulle ställa in program och testa hur den fungerade var det som om min andra halva av ansiktet fick liv igen. Jag kan höra på båda öronen! Det var en wow-känsla som är svår att beskriva men som gav mig hopp om att det finns hjälp att få bara man tar tag i problemet.
    Jag rekommenderar varmt HÖRBART till alla personer som vill få en snabb tid hos en hörselmottagning. Sedan att det finns hörselproblem i alla åldrar. Man har alltid haft en bild över att det är enbart äldre som har bekymmer, inte unga personer.
    Tusen tack för att ni finns! Som plus får man gratis kaffe.
    Ännu en gång tusen tack HÖRBART för varm omhändertagande och kanonbra service!!! Ni är guld värda!!! Läs mer
  • Åke K
    Åke K skrev om Hörbart Stockholm AB
    Det är trevlig personal. Ända från receptionen till audiologen.Jag fick prova hörseln. Det var som jag befarade att den inte var bra. Hörapparater provades ut. De funkar bra.När det blev fel på den ena så fick jag låna en medans den lagades på garantin. Läs mer

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm