Alla kategorier Byggvaruhus Skåne Burlöv Hornbach Bygg- & trädgårdsmarknad

Vassvägen 10, 232 61 Arlöv — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Hornbach Bygg- & trädgårdsmarknad

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Hornbach Bygg- & trädgårdsmarknad
    För det första. OM man bygger en byggnad så tänk på oss som åker med buss. Det skall inte krävas man går runt hela huset!

Nåja, det är inte det som är det värsta det är attityden. 3-4 anställda står och pratar i grupp. De undviker en med blicken. Nåja. Det kanske var bara de fyra. Nädå. Det stod tre till i ring och prata. De undvek blicken med och såg mycket besvärade ut när jag ställde en enkel fråga. De hänvisade mig till en disk. Där var en kille som var fullt upptagen med en snickare. Så jag försökte fånga någon annan anställd.

Ingen anställd står på tå. Ingen bryr sig om mig som kund! Det är 100% brist på service. De vill inte hjälpa till alls! Om de nu jobbar i butik så är inte meningen de skall stå och hänga och snacka mellan varandra. Det kan de göra på raster!

Nåja. Fick tag på en sak av tre jag skulle köpa. De andra två var slut(!).
    I kassan så möts jag av den mest oengagerade personen, någonsin. Betalar och letar efter en påse. Då så plötsligt kostar den 2 kronor. Jag fick inte en fråga om jag skulle ha en kasse INNAN.

Snälla låt butiken gå i konkurs. Detta är människor som jag jobbar där som inte hör hemma i en butik!

Vassvägen 10, 232 61 Arlöv