Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Hotel Hilton Stockholm Slussen

Hotel Hilton Stockholm Slussen

Guldgränd 8, 118 20 Stockholm — Visa karta

Just 2 minutes walk from the Old Town, the Hilton Stockholm Slussen hotel is set on Södermalm Island. Look out over Riddarfjärden's calm waters as you sit by the fireplace in the Executive Lounge.

Läs vad 8 kunder tycker om Hotel Hilton Stockholm Slussen

• Jonas G
    Jonas G skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    Trevlig och serviceminded personal, mycket fina miljöer som anstår ett 5-stjärnigt hotell. Även maten är felfri, men jag har inte bott över så bristen på en femma i betyg kommer sig av det. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    Var på #tweetupsthlm i maj 2011 och är mycket nöjd - god och varierande buffé, snygg inredning och möblerat. De skulle fått en 5a om de inte hade haft en så oengagerad bartender... Läs mer
    Niklas D, Nikke L gillar detta
  • Peter R
    Peter R skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    Niklas D gillar detta
  • Göran N
    Göran N skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    Hotellet är det inget fel på sådant. Men jämför man med andra 5-stjärniga hotell såsom Sheraton och Grand. Då får Hilton 2-stjärnor.
    Passa dig så att du inte bor i "C"-huset på fredag-/ eller lördagkvällar. Det är nämligen ett oerhört högljutt diskotek precis under vilket betyder att basen går enda upp till 3:e våningen!
    Klagade till deras nattchef. Har aldrig varit med om otrevligare människa. Totalt osympatiskt person som gärna avbryter och tittar på någonting annat när man försöker berätta om sitt problem.
    VARNING FÖR HILTON STOCKHOLM SLUSSEN! Läs mer
  • johan s
    johan s skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    Har jobbat i köket på deras restaurang, vet att de endast använder de bästa råvarorna. Maten i sig kan var dyr men ack så prisvärd Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    Rekomenderar restaurangen, fantastiska hamburgare o trevlig service, hade en väldigt servicemindad ung tjej förra gången som jobbar där ibland! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    fantastisk utsikt och super lyxigt rum, priset kan ja inte säga något om för det håller min sambo hemligt, vi hade tillång till lounchen på kvällen där vi kunde äta smått och ta ett glas vin eller 2 det ingick i summan.
    Frukost buffen var jätte trevlig också den i Lounchen.

Bra isolerade fönster hörde knappt trafiken. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Hotel Hilton Stockholm Slussen
    Jag bodde på detta hotell när det fortfarande hette Scandic Slussen. Eftersom Scandic stod för min hotellvistelse kan jag inte säga något om priset men utsikten från hotellrummet var fantastisk och likaså inredningen i rummet och badrummet. Hotellets övriga utrymmen var också välkomnande. Läs mer
    Johan C, Jonas F gillar detta